UFC 193: Rousey vs. Holm (15.11.2015, Melbourne)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M4RC
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aika helppoon kyllä meni ronda. Koko matsi meni ihan samalla kaavalla. Ronda liikkuu zombina eteenpäin ja Holm liikkuu kevyesti vasemmalle, pieni sivuaskel, ja vasen suora täydellisestä asennosta Rondan naamaan. Uudestaan ja uudestaan. Menikö Ronda jotenkin automaatille heti tuossa ensimmäisessä erässä, kun ekat vasurit tuli perille? Suojauskin putosi aina heti, kun Holm osui. Hienoa liikettä kyllä Holmilta ja ihan aivotonta tekemistä Rondalta...

Kuinkahan nöyränä Ronda tulee takaisin julkisuuteen, vai vieläki uskoo voittavansa Cainin ja Mayweatherin. Parhainta tässä matsissa oli että Ronda oli koko ajan aivan hukassa. Holm vie ottelua joka osa-alueella. Ei jää sijaa jossittelulle. :oujee:

Mulla on sellane kutina että Conor v Aldo päättyy samallailla lailla Aldon hyväks :D

Mutta Holly ansaitsi ton niiiin paljon, tossa näki millanen Hondan pysty OIKEASTI on...
Jos haluat olla mestari niin ei saa olla liian ykspuolinen!
Ehkä toi häviö tekee vaan hyvää Hondalle, tulee vähän nöyrempi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Dana vaikuttaa vaisulta noissa haastiksissa :D Mutta tulee kyllä hyvä fiilis, kun kattoo Hollyn ilon kyyneleitä ja koiranpentuilmettä :heart:

Ottelun kooste:

IckyScornfulHorse.gif

Perkele kun vituttaa!
Menin spoilaamaan itseni ennen kuin sain ladattua tämän eventin ja sitten ei tarvinnutkaan jännittää lopputulosta! Perkele! No oppiipahan olemaan poissa facebookista.

Hunt on kyllä jäätävä ukko, ei voi muuta sanoa. Olen tykännyt kaverista siitä asti kun näin Sefo VS Hunt K1 matsin joskus aikoja sitten. Oli hienoa nähdä Silvan ottavan lukua kun Hunto pääsi ensimmäisen kerran napauttamaan kupoliin, mutta ainoa mitä jäin kaipaamaan oli walking away KO.

Joanna on tekninen ottelija, mutta jotenkin tuntuu puuttuvan se viimeinen puhti noista lyönneistä ja potkuista. Muutenkin tuntuu olevan ylihypetetty ottelija ja toki tähän vaikuttaa UFC:n hypekoneisto joka syöttää tätä shaibaa vuodesta toiseen, että saavat myytyä paremmin. Ottelu oli suht tylsä ja mestaruus pysyi kyllä oikealla omistajalla.

Ronda tuntui rynnivän paljon enemmän kuin itse oletin ja otti osumaa koko ajan kun yritti iholle kiinni. Holm on valovuoden edellä pystyottelussa ja se näkyi tässä ottelussa aika selvällä tavalla, tosin siinä juuri ennen kun Holm vei Rondan mattoon taisi saada suht kovan osuman Rondalta jonka takia joutui ottamaan kiinni. Matsi päätyi ekassa erässä mattoon, mutta nätisti Holm klaarasi tilanteen ja pääsi ylös sieltä omalle vahvuus alueelleen. Lopetus oli kyllä upea ja Ronda nukahti nätisti kesken mestaruusottelun, joten saa nähdä miten käsittelee tämän tappion. Rogan sanoi haastattelussa, että tämä oli suuri yllätys vähän kuin GSP vs Serra 1, mutta mielestäni tämä ei ollut läheskään yhtä suuri yllätys.

Oikeastaan oli aivan järjetöntä lähteä Rondan entistä ammatti nyrkkeilijää ja potku nyrkkeilijää vastaan itse nyrkkeilemään koska pataan tulee silloin melko varmasti, Rondalla on nyrkeily tautaa niin vähän ja potkuja ei osaa ollenkaan. Rondan olisi pitänyt vain pyrkiä iholle judoa .yms vastaava kehiin. Luulen että Ronda lopettaa tähän UFC uransa, sen verran kova kolaus itse tunnolle.

Oikeastaan oli aivan järjetöntä lähteä Rondan entistä ammatti nyrkkeilijää ja potku nyrkkeilijää vastaan itse nyrkkeilemään koska pataan tulee silloin melko varmasti, Rondalla on nyrkeily tautaa niin vähän ja potkuja ei osaa ollenkaan. Rondan olisi pitänyt vain pyrkiä iholle judoa .yms vastaava kehiin. Luulen että Ronda lopettaa tähän UFC uransa, sen verran kova kolaus itse tunnolle.

Katsottiinkohan me samaa ottelua ollenkaan. Kyllähän Ronda selvästi pyrki iholle koko ottelun ajan. Holm vaan liikkui hyvin ja sai vastaiskuilla pysäytettyä yritykset, ei sinne iholle vaan kävellä.
Toki olisi voinut koittaa kauempaakin shoottailla toisessa erässä kun huomattiin että clinchiin ei pääse. Kulmassa neuvot olivat kyllä kultaisia kun tuli totaalisesti dominoiduksi erän jälkeen "Great job champ, keep it up, beautifull work"

Huh, vihdoin saatiin tyylikäs mestari tuohonkin sarjaan. Upeita haastatteluita antaa, joissa kiittää taustajoukkoja ja Jacksonin game plania. Tyylikäs, aikuinen suhtautuminen kovan työn tuottamaan lopputulokseen.

Jos Ronda tästä ottaa opiksi, niin hän alkaa alustamaan shootteja hämyllä tai lyönnillä. Hän myös opettelee leikkaamaan, eikä juokse vastustajan perässä ympyrää. Tässä myös hyvin nähtiin miten Rondan tunteella ja agressiolla ottelu ei toimi kovin pitkään matsin aikana. Ekat minuutit hän on ylivoimainen kun on vielä adrenaliinitankit täynnä, mutta toka erä on jo sitten ihan eri peli.

Katsottiinkohan me samaa ottelua ollenkaan. Kyllähän Ronda selvästi pyrki iholle koko ottelun ajan. Holm vaan liikkui hyvin ja sai vastaiskuilla pysäytettyä yritykset, ei sinne iholle vaan kävellä.
Toki olisi voinut koittaa kauempaakin shoottailla toisessa erässä kun huomattiin että clinchiin ei pääse. Kulmassa neuvot olivat kyllä kultaisia kun tuli totaalisesti dominoiduksi erän jälkeen "Great job champ, keep it up, beautifull work"

jep, jos greg jackson olisi ollutkin toisessa kulmauksessa, niin ei varmaan tarvii sanoa kumpi olisi ottelun voittanut. Ja kiva nähä että Holm ei ollut vielä ainakaan tylsä, niin kuin Jacksonin ottelijoista tuppaa tulla, mutta ehkä se on vasta sitten kun vyötä aletaan puolustelemaan.

Asia mistä ei paljoa puhuta koska ottelu ja ottelijat olivat mitä olivat, mutta ottelussa Jake Matthews VS Akbarh Arreola lääkärin keskeytys oli selkeästi ennenaikainen. En usko että vastaavassa tilanteessa olisi esimerkiksi Roysey VS Holm ottelua keskeytetty, ainakaan Holmin eduksi :D

Minun mielestä Ronda on keskittynyt enempi viimeisissä otteluissaan lyömiseen nyrkkeilyyn tyrmäyksen hakemiseen.
Kun harjoitus videoitankin katselee niin enempi niissä lyömistä ja nyrkkeilyä harjoitellaan

Ja tälle videolla itsevarma toteaa että että voittaa Hollyn ilman että menisi iholle. Jotenkin mennyt tuo itse varmuus vähän ylitse Rondalla, kehuu voittavansa kaikkia oman sarjansa naiset vaikka yhdellä kädellä.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom