Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs nämä matsit näkis?
^ Just koitan etsiä, eikä tunnu ihan helpolta. Mutta ilmoittelen jos löydän.
http://www.allfreefightvideos.com/ tuolta näyttäisi löytyvän toistaiseksi jollei trackkerilta halua latailla.
Oikeastaan oli aivan järjetöntä lähteä Rondan entistä ammatti nyrkkeilijää ja potku nyrkkeilijää vastaan itse nyrkkeilemään koska pataan tulee silloin melko varmasti, Rondalla on nyrkeily tautaa niin vähän ja potkuja ei osaa ollenkaan. Rondan olisi pitänyt vain pyrkiä iholle judoa .yms vastaava kehiin. Luulen että Ronda lopettaa tähän UFC uransa, sen verran kova kolaus itse tunnolle.
Katsottiinkohan me samaa ottelua ollenkaan. Kyllähän Ronda selvästi pyrki iholle koko ottelun ajan. Holm vaan liikkui hyvin ja sai vastaiskuilla pysäytettyä yritykset, ei sinne iholle vaan kävellä.
Toki olisi voinut koittaa kauempaakin shoottailla toisessa erässä kun huomattiin että clinchiin ei pääse. Kulmassa neuvot olivat kyllä kultaisia kun tuli totaalisesti dominoiduksi erän jälkeen "Great job champ, keep it up, beautifull work"