UFC 189: Aldo vs. McGregor - Jul 11, 2015 @ MGM Grand Garden Arena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
conorin voitot ei herätä kunnioitusta koska on liian iso? Ei helvetti nämä tekosyyt menee jo hiekkalaatikkologiikan puolelle :D epäreiluu! Se on isompi!! Aldolla on muuten sama pituus ja reach ku Siverillä.

Jonesin voitot on kans epäreiluja koska on liian iso reach? Menis raskaaseen ottelee oman kokoisia vastaa vai mitä?

Jotain tonne päin. Kyllä. Ei ne epäreiluja ole, koska säännöt nuo sallivat. En vaan pysty hehkuttaa ukkoa, joka tiputtaa painoa aivan perkeleesti mahtuakseen sarjaan, jossa muut ovat huomattavasti pienempiä. Muut Conorin kokoiset ottelevat kevyessä, Conor tiputtaa höyheniin hakkaamaan pienempiään. Siinä aika yksinkertaisuudessaan mun pointti.

Ei ole todellista että joku käyttää tätä edes argumenttina. Conor nestehukkatilassa jossa hyvä kun pystyy puhumaan, ei varmasti kiinnosta jonkun alpha-fail Faberin kanssa alkaa oikeasti vääntämään.
Aivan naurettavaa nämä "Faber sai Conorin helposti seinää vasten". Ei hyvää päivää taas.

Ja tuo tapahtui vielä muuten juuri punnistusta ennen, ei jälkeen.

View: https://www.youtube.com/watch?v=EXYoXKYrMZE

En käyttänyt argumenttina. Joku tossa vaan sanoi, että "eikös ne paina saman verran puntarilla?", ja pointtini siihen oli, että kyllä mutta missä kunnossa Conor siinäki oli. Sairaan pirinistin näköinen, jonka pikkuinen Faber melkein puhalsi seinää vasten. Eli päästään taas siihen, että tuo ei ole Conorille luontainen painoluokka.

Miten tää mun pointti ei mahdu teijän kaaliin? :)

Sitä väliä, että jokaisella on ihan sama mahdollisuus vedättää painoa alaspäin ja yrittää alempaan sarjaan, jos siitä kokee saavansa etua. Tällä hetkellä määräävä tekijä on nimenomaan painoluokka eikä pituus tai ulottuvuus.

Minun mielestä ole ihan normaalia, että ottelijat ovat nuorempana kuikelompia ja kun ikää ja lihasta kertyy niin noustaan painoluokassa ylöspäin. Olisi ihan luontevaa mcgregorille tulevaisuudessa siirtyä painoluokkaa ylemmäs. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että 145lbs on hänelle juurikin oikea painoluokka, jossa on parhaat mahdollisuudet menestymiseen. Olisi yksioikoisen tyhmää jättää mahdollisuus käyttämättä.

Jos haluaa toisenlaiseta epäreilusta tai tyhmyydestä itkeä niin voi kysyä onko mendezin kannattanut kasvattaa isot lihakset? Olisiko mendezin parempi jättää puntti vähemmälle ja siirtyä painoluokkaa alemmas? Ilmeisesti mendez kuitenkin kokee saavansa lihaksista (epä)reilua etua ja minibodari porskuttaa 145 paunaisissa. Sama lihaksenkasvatuskommentti pätee aldoon, koska aldolla on ilmeisiä ongelmia mahtua 145 paunaisiin. Aldoaikoo käyttää seuraavan painonpudotuksen jälkeen sääntöjen vastaisesti tippaa nesteytyksen apuna.

Jos kokee, että pitää pudottaa noin saatanasti painoa, jotta saa kokoetuvoiman vastustajiin, niin by all means. Ei se kiellettyä ole. Ja ihan fiksua Conorilta. Kaikkia ei ole siunattu semmosella fysiikalla, palautumisajalla ja geeneillä, että pystyy tiputtaa sen 15 % omasta painosta ja palautua ottelemaan seuraavana päivänä. Conor on, mutta minä henk.koht en pysty hypettämään ottelijaa, joka niin tekee.

Yksi monista syistä miksi pidän Fedoria goattina.

Jos kokee, että pitää pudottaa noin saatanasti painoa, jotta saa kokoetuvoiman vastustajiin, niin by all means. Ei se kiellettyä ole. Ja ihan fiksua Conorilta. Kaikkia ei ole siunattu semmosella fysiikalla, palautumisajalla ja geeneillä, että pystyy tiputtaa sen 15 % omasta painosta ja palautua ottelemaan seuraavana päivänä. Conor on, mutta minä henk.koht en pysty hypettämään ottelijaa, joka niin tekee.

Yksi monista syistä miksi pidän Fedoria goattina.

Conor sanoi jo ennen matsia jossain haastattelussa, että tuo 170 paunaa mistä Sonnen oli kai puhunut ei ole se paino mistä Conor tiputtelee vaan "walk around" -paino.

http://www.bloodyelbow.com/2015/7/9/8918193/ufc-189-video-conor-mcgregor-media-scrum

Itse sain myös sellaisen kuvan Embeddedista, että Conor oli jo hyvissä ajoin ennen punnituksia oikeissa painoissa eli ei joutunut vetämään mitään viime hetken saunomisia kuntopyörän kanssa.

On taysin aaliomaista valittaa etta Conor vetaa painoa alas liikaa. Kaikki ottelijat paitsi hevarit vetaa painoa alas niin paljon kun perse kestaa joten Conorin painonvedosta on aivan turha ulista. Kuinka paljon sita painoa saisi sitten vetaa alas etta se ei olisi "liikaa"? Entas liian kovat lyonnit matseissa, pitaisiko asettaa niillekin joku raja ettei vastustajaa tulisi kiusattua liikaa?

Sehän on just päinvastoin arvostettavaa et joku kykenee pudottamaan painoaan helvetisti ja silti esiintymään matseissa hyvin. Vaatii aika paljon tollanen ja tuskin monestakaan ois tohon. On kyl taas niin naurettava selitys "en arvosta koska on niin iso" voi helvetti sentään. Tuol ole varmaan melkeen kukaan luontasessa painoluokassaan vaan kaikki pudottaa painoa. Onks siin joku raja et missä vaiheessa menetät arvostukses sitä ottelijaa kohtaan? 10 paunaa saa pudottaa mut jos pudottaa 11 ni menee arvostus :D

Jokainen arvostaa mitä arvostaa. Ottelija saa vetää painonsa niin alas kuin haluaa. Mun puolesta Cain voi pudottaa vaikka Mighty Mousea vastaan. Itse en vaan pysty hypettää ja arvostaa semmoisen ottelijan saavutuksia. Conor ei olisi yhtä vakuuttava, jos ottelisi siellä missä muut saman kokoiset. Niin simppeliä se on.

Jokainen arvostaa mitä arvostaa. Ottelija saa vetää painonsa niin alas kuin haluaa. Mun puolesta Cain voi pudottaa vaikka Mighty Mousea vastaan. Itse en vaan pysty hypettää ja arvostaa semmoisen ottelijan saavutuksia. Conor ei olisi yhtä vakuuttava, jos ottelisi siellä missä muut saman kokoiset. Niin simppeliä se on.

Niinhän se otteleekin saman painoisia vastaan :D vai miten se oikea koko pitäisi valita? Olisiko parempi jos olisi painoluokkien sijaan pituusluokat tai reachluokat?

Niinhän se otteleekin saman painoisia vastaan :D vai miten se oikea koko pitäisi valita? Olisiko parempi jos olisi painoluokkien sijaan pituusluokat tai reachluokat?

Eli Conor ja Mendes oli häkissä samanpainoisia? Ok.

Jos Weidman tiputtaisi ww:iin, voittaisi Hendricksin ja sitä ennen olisi voittanut esim. Koscheckin, Coten ja Noken ja vaikkapa Doomsday Howardin, niin olisiko se hypen ja hehkutuksen arvoista? Kaukaa haettu esimerkki, mutta noudattaa samaa kaavaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli Conor ja Mendes oli häkissä samanpainoisia? Ok.

Jos Weidman tiputtaisi ww:iin, voittaisi Hendricksin ja sitä ennen olisi voittanut esim. Koscheckin, Coten ja Noken ja vaikkapa Doomsday Howardin, niin olisiko se hypen ja hehkutuksen arvoista? Kaukaa haettu esimerkki, mutta noudattaa samaa kaavaa.

Weidman on jo todella iso MW ja pudottelee rankasti pelkästään tohon painoluokkaan. En tiedä määriä mut varmaan aika samoissa lukemissa ku Conor

Alkaa olla jo koominen ketju. Olen varma että muut sarjan ottelijat kiittelevät Conoria hiljaa salassa siitä että tämä painoluokka on nyt saanut niin paljon huomioita jne. Eivät tietenkään sitä julkisesti myönnä. PPV lukemat aivan pilvissä ja vaikka mitä ja kenen ansiota?

Isoja painonvetoja tekee kaikki ei helvetti jos pituus on se syy että et pidä Conorista niin antaa olla. Se että joku toinen on lyhyt ottelija ei tarkoita ettei tiputtaisi painoa vähän varsinkin jos puhutaan painijoista hehän sitä painoa eniten tiputtavat. Conor on tehnyt täydellisesti kaikki oikein miten on uraansa rakentanut parissa vuodessa ei voi kuin hattua nostaa. Urheilullisesti ja viihdepuolella.

Ottelija kuuluu siihen painoluokkaan mihin tahtoo, kunhan saa painot kohdilleen punnitukseen. Paras esimerkki varmaan tällä hetkellä on Gastelum , joka "raamiensa" puolesta kuuluisi alemmas, muttei saa painoja kohdilleen, niin ihan oikein että pistävät otteleen MW:ssä. Ja sinne mies kuuluu niin kauan kunnes saa talvivarastot pudotettua.

Lisäks Conor näyttää paljon pienemmältä lihaksiston suhteen ku moni kevyessä sarjassa.

Joo, kyllä mä komppaan täysin. Miksi ei tiputtaisi painoa, jos kerran pystyy siihen. Siinähän tiputtaa.

Mitä te Conor lahkolaiset ette halua sanoa ääneen on se, että kyllä toi hype kärsii sen takia, että mies hakkaa pienempiään. Myönnätte tai ette myönnä, mutta kaikki sen tiedätte.

Vanha haastattelu, josta selviää, että kyllä se lightweight on se Conorille oikea painoluokka.

"I’m still a growing lad so we’ve talked a bit about whether I would stay at featherweight or move up. I don’t want to be 30 and having to cut loads of weight to make featherweight. I feel better at this weight (lightweight). I can feed myself to the scales and not stress my body with starvation and dehydration.”

http://www.joe.ie/sport/joe-talks-to-conor-mcgregor-ahead-of-cage-warriors-51/42991

Joo, kyllä mä komppaan täysin. Miksi ei tiputtaisi painoa, jos kerran pystyy siihen. Siinähän tiputtaa.

Mitä te Conor lahkolaiset ette halua sanoa ääneen on se, että kyllä toi hype kärsii sen takia, että mies hakkaa pienempiään. Myönnätte tai ette myönnä, mutta kaikki sen tiedätte.

Eiköhän toi Conorin hype ole ihan hyvällä mallilla eikä hypeen määrää hetkauta yhden surullisen miehen kampanja täällä pakkiksella. Vuoden peppukipein palkinto menee...... Disgustille!

Viime vuodelta painoluokan nousu läppää.

http://m.bleacherreport.com/article...ke-this-weight-i-like-fighting-at-lightweight

Ei se hype mihinkään olekaan kadonnut. Kovaahan se mies porhaltaa keskinkertaisenkin suorituksen jälkeen. Nää on kaikki vaan mun mielipiteitä ja niistä kai keskustelupalstatkin koostuu?

Mutta toivotaan nyt, että Aldo ottelu toteutuu. Pahoin vaan pelkään, ettei Dana uskalla enää syöttää rahasampoaan Aldolle.. nyt kun näki Mendesiä vastaan kuinka haavoittuvainen Conor todellisuudessa on.

Ihmetyttää suuresti miten täällä ei kukaan huuda suu vaahdossa Poirierin painosta, otti kuitenkin matsia hetki sitten vielä fw:ssa, mutta ei pärjännyt kokoedusta huolimatta.
Olisiko nyt näin että se ylipaino ei aina olekkaan saletisti ylivoimaa ?

FEATHERWEIGHT

Jose Aldo: 158 - 162

Source: Aldo: “I'm the number one pound-for-pound fighter”

Manny Gamburyan: 160 - 162 (when he was at LW, probably the same for FW)

Source: Manny Gamburyan Dropping to Featherweight, Headed to WEC - Bloody Elbow

Mark Hominick: 162

Source: MMA's Weight-Cutting Trend - CSC Memorabilia MMA Forum

Dustin Poirier: 175

Hakkaa pienempiään:) Sinussa on koomikon ainesta. Mä lähden nyt lahkolaisten kanssa kaffelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom