En halua edes puhua noista miten vapaaottelijoille annetaan vöitä mutta etkö sää voi millään sanoa mitään positiivista Conorista. Toi setti kenet Conor on hoitanut päästäkseen tähän pisteeseen ja kuinka helposti se on käynyt niin on kuitenkin ihan kunnioittava, vaikka siellä onkin mukana 2 viikon Mendes (hiukan parempi kuitenkin kuin motivoitunut BJ tai sea level Cain)
Aldo tai Conor ei kummatkaan oo tunnettuja mistään kovasta mattopelistä mutta uskon kyllä että Aldo voi siellä alueella uhata Conoria vaikka ei se silti mitään Werdum tasoa olekkaan.
No ei se todistanu mitään uutta tässä matsissa. Iskuvoimaa löytyy ja se on ollu tiedossa jo ennenkin. Oon mä sille propseja antanukki tässä ketjussa kuinka vaikea vastus se on pystyssä erinäisistä syistä jota olen jo luotellu. Aldoa kun ei sinne tonttiin saa about kukaan niin se voiki olla huoletta vaikka sarjan paskin siel matossa, conor taas lähtee tonttiin näköjään hyvinki helposti. Fakta on että sen on todella panostettava siihen tddhen ja BJJhen todenteolla. Mikäli se Aldon voittaa niin ton tason painilla ja BJJllä ei tule kovinkaan pitkää valtakautta, on näitä tyrmääjiä nähty ennenkin tittelikuvioissa mut ei ne siel ole kauaa viihtynyt. Joten asia olkoon loppuunkäsitelty, olemme näköjään samaa mieltä Conorin yksipuolisuudesta joka on fakta eikä mitään dissaamista.