UFC 187: Jones vs Johnson/ Weidman vs Belfort 23.5.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 178
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olinpaha rehellinen:

Belfort tyrmäyksellä, kerroin 8.0.
5€ -> 40€ = WINNING!
:)

Aika messevä kerroin, kun ajattelee että Vitorin voitosta saa 4.50 mutta tyrmäysvoitosta 8. Eli Vitor voittaisi mukamas lähes yhtä usein jollain muulla tavalla kuin tyrmäyksellä.

Aika päheetä ajatella kuinka kova Vitor on... Tyrmäs Rockholdin ja siinä on kans toinen kova jannu, joka todennäköisesti ottelee mestaruudesta tänä vuonna.

Cormier vs Johnson on vaikea ennustaa, mutta Vitorista tulee uusi mestari...

Eikö tää näykää MTV maxilla? Ensi lähti Foxin vähäisetkin iltamat, nyt jos nämä numerokortitkin niin onpa koko kanavapaketti sama irti

Lisäys:

https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/max-ja-ufc-ottelut/

Se siitä sitten

Siihen loppui myös HD:na Ufc:n katsominen tv:stä ainakin toistaiseksi.
Mitä helvettiä. Ei saatana.

Nyt on melkosen lähellä että lopettaa Totalin tilauksen.

Vissiin edes Extemellä Cmore puolella näkyy... ainakin ohjelmaoppaasta saa sen kuvan. Tosin 0500 lähetyksessä virheellisesti vielä Jones vs Johson merkintä.

UFC 187: Travis Browne - Family Man

UFC 187: Top 5 Vitor Belfort Knockouts

UFC 187 Embedded: Vlog Series - Episode 2

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko antenni taloudessa nyt sitten muuta mahdollisuutta nähdä PPV-eventtejä kuin maksaa kertamaksu UFC.TV:n kautta tai kytätä kämäsiä streameja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
18e ei ole paha mutta helpommalla pääsis ja sais kuvan suoraan isoon ruutuun jos ois joku kanavapaketti minkä kautta näkyis. Gusisten streamien varaan ei voi tän tasosia kortteja laskea.

Itsekin tuli betsattua pari kymppiä Belfortin tyrmäysvoitolle. Oikeastaan luulen, että sama Belfort, joka voitti helposti Rockholdit, Johnsonit jne., tyrmäisikin Weidmanin. Belfortin kohdalla kysymysmerkit sitten lääkityksen nykytilasta ja vanhenemisesta.

Eikö tää näykää MTV maxilla? Ensi lähti Foxin vähäisetkin iltamat, nyt jos nämä numerokortitkin niin onpa koko kanavapaketti sama irti

Lisäys:

https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/max-ja-ufc-ottelut/

Se siitä sitten

Siihen loppui myös HD:na Ufc:n katsominen tv:stä ainakin toistaiseksi.

Voi perhana. Ei tota olis halunnukkaan nähä HD:na...

Itse toivon että Weidman ja Rumble veisivät. Tuntuu kuitenkin vahvasti siltä että Vitor vie tämän ja sitten hatuttaa.

Oulussa jos on innokkaita ihmisiä katsomaan tuota ottelukorttia tuolloin 05:00, niin tervetuloa.

Ai saatana täähän onkin jo tulevana viikonloppuna. En oikeen osaa päättää kenen puolella olen, mut ehkä hiuksenhienosti kallistun Vitorin ja DC:n suuntiin.

Itsekin tuli betsattua pari kymppiä Belfortin tyrmäysvoitolle. Oikeastaan luulen, että sama Belfort, joka voitti helposti Rockholdit, Johnsonit jne., tyrmäisikin Weidmanin. Belfortin kohdalla kysymysmerkit sitten lääkityksen nykytilasta ja vanhenemisesta.

Mikä esti tyrmäämästä sitten Bonesiakin siinä välissä?

Eikös tää nyt kuitenkin tule Extremeltä. On toi katsomon kuukauden tilaus vielä voimassa tämän tapahtuman aikaan, niin voisi sieltä katsella suorana. Ei se nyt onneksi sieltäkään ihan kuraisella laadulla tule, vaikka ei olekaan HD-kanava. Läppäri on kuitenkin vahvarissa kiinni niin sinänsä sama, että mistä tulee kunhan nyt kuitenkin näkee tämän. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että Maikkarin valttikortit on kohta käytetty. Sen takia mulla on ollut nykyisellään vain noita satunaisia jaksoja katsomon kanssa. Nyt tilasin sen käytännössä lätkän MM-kisojen takia. Plus näkihän tuolta muutakin urheilua tässä kuukauden aikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom