UFC 187: Jones vs Johnson/ Weidman vs Belfort 23.5.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 178
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei oo mestari kun ei ole vyötä. Ei tullut Cruzistakaan mestaria kun tuli takaisin vaan aloitti prelimeistä. Jones sortuu linnassa varmaan humehisiin lisää ja tappaa sellikaverinsa ja on siellä loppuelämänsä. Se on päässyt kokkelin ja pilettämisen makuun, siihen ei istu kauhean hyvin raamattupiirit meksikaanojen ja islamistien välissä syöden pataattimuhennosta läskisoosilla. Eiköhän sille tatuoida tissit pyllyyn niin sitä on kivempi kurmoottaa suihkussa.

hän on niin kauan mestari kun ei häviä tai niin kauan lopettaa uransa.

cut.gif

Makdessi ei kyllä tullut ensimmäisenä eikä edes kymmenentenä mieleen, kun kelasi Cerronen uutta vastustajaa. Jos Cerrone ottaa tästä näyttävän voiton, niin siitä saa hyvin momentumia, joka saattaa kuljettaa miehen suoraan mestaruus- ja uusintamatsiin RDA:ta vastaan. Tämä skenaario varmasti kuohuttaisi monia, koska Khabib, mutta terveet ottelijat ovat kovempaa valuuttaa, ja huolimatta viimeisen kynnyksen huomattavasta madaltumisesta, niin kyllä tittelimatsia voisi pitää ansaittuna.

Cerrone on tarjonnut vuosien varrella niin paljon viihdettä, puhumattakaan aktiivisuudesta, että kyllä miehelle sen mestaruusmatsin soisi varsinkin mahdollisen 8 matsin voittoputken jälkeen. En tosin usko Cerronen mestaruuteen, mutta olisihan se älyttömän makeaa, jos Cerrone vyön voittaisi. Siitä saisi myös hyvän Embedded-sarjan, kun Cowboy riehuisi vyönsä kanssa ympäri maita ja mantuja esim. härkäratsastuksen ja base jumpin merkeissä. Viimeisessä osassa Cowboy häviäisi vyönsä juomapelissä jollekin paikalliselle denalle.

Jahas eli jos Jones istuu linnassa ja syo vankilaruokaa pari vuotta eika pysty treenaamaan, han on silti maailman paras silla hetkella? Okei.

Samalla logiikallahan GSP on edelleen mestari...

Kuka sanoo että vankilassa ei pysty reenaamaan ? Maailman parhaasta en ole sanonut sanaakaan vain sen että edelleen Jones on kukkulan kuningas kunnnes häviää. Autolla kolarin ajaminen ei omasta mielestä poista sitä tosiasiaa että Jones on painoluokkansa ylivoimainen mestari. Koko episodi on naurettava, mutta näinhän ne Jenkeissä tuppaa meneen.

Omasta mielestä halutessaan Gspllä on täysi oikeus otella leikkivyön pitäjää vastaan paluumatsissa. Aito ww vyö on edelleen Yrjöllä.

Jonesin saavutukset on ja pysyy historian kirjoissa.riippuu miehestä itsestään mistä hänet muistetaan,urheilu urasta vai huume sekoiluista.interim vyö on leikki vyö,johnson ja cormier ottelee tietääkseni ihan oikeasta vyöstä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Makdessi ei kyllä tullut ensimmäisenä eikä edes kymmenentenä mieleen, kun kelasi Cerronen uutta vastustajaa. Jos Cerrone ottaa tästä näyttävän voiton, niin siitä saa hyvin momentumia, joka saattaa kuljettaa miehen suoraan mestaruus- ja uusintamatsiin RDA:ta vastaan. Tämä skenaario varmasti kuohuttaisi monia, koska Khabib, mutta terveet ottelijat ovat kovempaa valuuttaa, ja huolimatta viimeisen kynnyksen huomattavasta madaltumisesta, niin kyllä tittelimatsia voisi pitää ansaittuna.

Cerrone on tarjonnut vuosien varrella niin paljon viihdettä, puhumattakaan aktiivisuudesta, että kyllä miehelle sen mestaruusmatsin soisi varsinkin mahdollisen 8 matsin voittoputken jälkeen. En tosin usko Cerronen mestaruuteen, mutta olisihan se älyttömän makeaa, jos Cerrone vyön voittaisi. Siitä saisi myös hyvän Embedded-sarjan, kun Cowboy riehuisi vyönsä kanssa ympäri maita ja mantuja esim. härkäratsastuksen ja base jumpin merkeissä. Viimeisessä osassa Cowboy häviäisi vyönsä juomapelissä jollekin paikalliselle denalle.

Cerrone on muuten joiden kin listausten mukaan tämänherkinen lineal light weight champpiooni että siinä mielessä. Ja mm. hevareissa mestaruus on mennyt tyylin Fedor->Troldum->Alistair->Silva->Meksikon Lasinivel

Jos Cowboy voittaa vakuuttavasti ja matsin jälkeen pyytää tittelimatsia niin vois saadakin! Mun mielestä Cowboy voi yllättää kenet tahansa. KO by counter knee to the body.

NaturalPinkBoaconstrictor.gif

- - - Updated - - -

Jonesin saavutukset on ja pysyy historian kirjoissa.riippuu miehestä itsestään mistä hänet muistetaan,urheilu urasta vai huume sekoiluista.interim vyö on leikki vyö,johnson ja cormier ottelee tietääkseni ihan oikeasta vyöstä

Varmaan Jones muistetaan molemmista, ei tarvii olla jompi kumpi. Niinku Tyson muistetaan tyrmäyksistä ja mestaruusotteluista yhtä paljon kuin sekoiluista, vankilatuomiosta, huumeista ja korvan syömisestä

Mestareita voi tietysti pitää eri arvoisina, mutta jos Jones ei tulekaan enää takaisin, tai tulee mutta ei voita vyötä, niin hän ei yksinkertaisesti ole enää mestari. Jones ei ole enää edes UFC:n ottelija.

Tietysti omassa pienessä mielessään voi pitää Jonesia tittelinhaltijana vaikka se ei enää koskaan ottelisi, mutta sillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa. Jonesin tarvitsee voittaa menettämänsä vyö takaisin jos mielee mestariksi.

Mun mielestä sen pitää hävitä se kyl myös ensiks. Hirvee väittely taas vaikka molemmat on samaa mieltä. Toinen pitää sitä edelleen mestarina ja toinen väittää vastaan ku ei se enää kirjaimellisesti ole mestari. Painoluokkansa paras se on edelleen

Spekulaatiot siitä et Jones ei tulis enää UFChen on aika turhia. UFC on tehny aika selväks et se ei todellakaan halua päästää yhtään vähänkään nimekästä ottelijaa kilpailijoiden riveihin.

Minkä mun arvostuksen? Mitä väliä sillä on saako bones mun arvostusta? Luuletko, että bonesia kiinnostaa mun, sun tai kenenkään muun arvostus? Eihän sitä näy kiinnostavan edes liikenteessä muiden hengen riskeeraaminen, julkisuuskuvansa, sponsorinsa, perheensä tai mikään näitä sekoiluja jatkaessaan. Jos osaat lukea niin varmaan näät, että kirjotin bonesin saaneen muutaman alasviennin, jotka muuttu jossain välissä täydelliseksi dominoinniksi DC:n toimiessa ottavana osapuolena. Edelleen siinä postissa lukee bonesin vieneen matsin vahvalla pystypainilla, reachillä ja parilla alasviennillä. Kerroin vain oman näkemykseni tuosta ottelusta, jos se satutti sinua niin voi voi ja se on vaan mun näkemys. Nää "jotenkin lytätä" on vaan sun omaa kehitelmääs supersankaristas ja ilmeisesti susta tuntuu kuin sua loukattais, jos bonesista kirjottaa mitenkään muuten kuin positiivisia superlatiiveja käyttäen?
Mikäli sanomiset kiinnostaa niin tutki netistä. Muistaakseni jotain I`m going to fuck you up so bad jne.

No kummasti tuntu et alko Jones sun pantaas kiristämään sen Cormier matsin jälkeen. Jos ei löydä mitään positiivista sanottavaa vaan etsii kissojen ja koirien kanssa jotain negatiivista niin kyl sillon voi mun puolesta sanoa heitteriks. Oliko se liian iso pala nieltäväks et sun veikkaus meni vituiks? Vai missä mättää? Musta tuntuu et sä otit sen tappion jotenkin henkilökohtaisesti enkä minä. Täällä poljetaan Jonesia muutamien toimesta jatkuvasti ni kerron mielelläni myös oman mielipiteeni asiasta. Toisaalta jos sä et pidä koko ottelijasta ni mitä sä teet täs ketjussa? Etkös sä uhonnu jo lopettavas kirjottamisen tänne?

Ja vaikka uskoin DC:n vievän niin mitä sitten? Olenko huonompi ihminen, koska uskoin altavastaajan (kaikissa vedonlyöntikertoimissa) mahdollisuuksiin, joka tuli hw:sta alas? Tekeekö se heitterin, jos uskoo bonesin olevan voitettavissa vai onko se jopa rikos, jos ei usko bonesin olevan voittamaton? Onko noin puolet niistä UFC:n ottelijoista, jotka veikkasivat ottelun lopputulosta (DC:n vievän) bonesin heittereitä? Varmaan noi viranomaisetkin on heittereitä, koska ovat kehdanneet syytteen nostaa? Kovin on varmaan raskasta bonesin elämä, kun jokapuolella on vaan heittereitä.

Ei siinä ole mitään pahaa enkä mä ole siitä valittanutkaan et sä valitsit Cormierin. Sulle se tais tuottaa jotain kaunoja. Onko ne UFCn ottelijat alottanu tuuttaamaan esim twitteriään täyteen kaikkea negatiivista Jonesista ton matsin jälkeen? Onko ne keksiny jotain valittamista sen suorituksesta Cormieria vastaan? No ei ole koska ne osaa katsoa asiaa puolueettomasti. Vaikka se ois tyrmänny sen minuutissa ni etköhän säkin ois siitäki jotai valittamista ois keksiny "tuuri osuma" tjsp

Varmin tapahan se on aina veikata mestaria ja uskoa mestariin, jos saa jotain tyydytystä siitä, että lopputulos osuu mahdollisimman monesti oikein ja voi sitten päteä sillä netissä. Kirjoitin viestiin, jossa käsiteltiin DC matsia ja vastustajien olevan pelkästään ottavia osapuolia niin nyt sekin on joku "ainoa asia mikä nousee puheisiin"? Tuhosiko Jones mielestäsi DC:n ja gussen molempien ollessa pelkästään ottavana osapuolena? Mun mielestä ei. Mitä heitterit ei tuu koskaan myöntämään?
Kyllä mä uskon Conorinkin mahdollisuuksiin. Jos se hävii niin ei mua haittaa pätkääkään, että uskoin sen voittavan Aldon.

Ei tuhonnu. Kyseessä kaks eri matsia. Cormieria vei painissa mikä piti olla mahdotonta. Cormier ei ole tainnu hävitä erääkään urallaan? Jos sanoo ennen matsi vitutuspäissään "ill fuck you up" eikä tyrmääkkään ni sun mielestä se on sit varmaan alisuorittamista. Mun mielestä tää oli helvetisti vakuuttavampi voitto ku esim pystyssä hoideltuna. Ei täs lajissa haetakkaan mitään vitun "tuhouksia" vaan voittoja. Jones meni vastustajan vahvuus alueelle ja vei matsia siellä. Kuinka usein näit esim GSPn tai Silvan tekevän samaa? Me näköjään seurataan tätä lajia eri kanteilta, mä katson tätä urheiluna ja sulle tää on jotain "just bleed vittu potku päähän just bleed vittu verta katsomoon ja ukko metsooo"

Nää heitterijutut on vaan bonesin itsensä kehittämää illuusiota (kaikkea kritiikkiä kohtaan), jonka miehen fanipojat nielee pureskelematta. Suosittelen ammattiapua, jos joku urheilija pääsee niin tunteisiin, että sitä alkaa oikeasti vihaamaan, enkä usko maailman olevan täynnä bonesin vihaajia vaikka se kovasti sellaisia koittaa itselleen hommata tekemisillään häkin ulkopuolella. Jos kritiikkiä ei kestä niin sillon voi katsoa peiliin eikä huudella heittereistä. Tämä teidän suosikin ois pitänyt tehdä jo aikoja sitten ja ottaa opiksi edes jostain kritiikistä, jotta tähän tilanteeseen ei olisi päätynyt.

No mä olen samaa mieltä. UFCssä on yks ottelija kenestä en pidä ja se on Conor enkä mä edes käy sen ketjuissa, lue uutisia siitä tai katso videoita missä se on. Suosittelen sulle samaa ni säästyt säki pahalta mieleltä :) Ehkä Jonesin kannattaa kuunnella ihan muita ku random nettininjojen elämän oppeja. Musta vähän tuntuu et on kuitenkin "semisti" menestyneempi omassa lajissaan ja ihan ylipäätänsä elämässään. On se jotain tehny aika helvetin oikein et on saavuttanu kaiken mitä on saavuttanu. Tottakai nyt löytyy paljo ulkopuolisia ketkä osaa nii hyvin kertoa mitä ois pitäny tehdä mut kukaan ei tiedä sitä kokonaiskuvaa. Vitun typeriä temppuja ja nyt se saa maksaa niistä raskaasti. Toivotaan et ottaa opikseen koska kyl tää on varmasti vaikuttanu ottelemiseenkin. Ehkä ku se tulee takas ni se onki sit niin ylivoimanen et "vittu pieksee paskaks kaikki saatana" ni säki olisit sit tyytyväinen :)

Jones jos joutuu linnaan niin se rupiaa hustlaamaan kokaa ja terttua jonku kans niinku Adebisi ja Kenny konsanaan.

No kummasti tuntu et alko Jones sun pantaas kiristämään sen Cormier matsin jälkeen. Jos ei löydä mitään positiivista sanottavaa vaan etsii kissojen ja koirien kanssa jotain negatiivista niin kyl sillon voi mun puolesta sanoa heitteriks. Oliko se liian iso pala nieltäväks et sun veikkaus meni vituiks? Vai missä mättää? Musta tuntuu et sä otit sen tappion jotenkin henkilökohtaisesti enkä minä. Täällä poljetaan Jonesia muutamien toimesta jatkuvasti ni kerron mielelläni myös oman mielipiteeni asiasta. Toisaalta jos sä et pidä koko ottelijasta ni mitä sä teet täs ketjussa? Etkös sä uhonnu jo lopettavas kirjottamisen tänne?

Ei siinä ole mitään pahaa enkä mä ole siitä valittanutkaan et sä valitsit Cormierin. Sulle se tais tuottaa jotain kaunoja. Onko ne UFCn ottelijat alottanu tuuttaamaan esim twitteriään täyteen kaikkea negatiivista Jonesista ton matsin jälkeen? Onko ne keksiny jotain valittamista sen suorituksesta Cormieria vastaan? No ei ole koska ne osaa katsoa asiaa puolueettomasti. Vaikka se ois tyrmänny sen minuutissa ni etköhän säkin ois siitäki jotai valittamista ois keksiny "tuuri osuma" tjsp

Ei tuhonnu. Kyseessä kaks eri matsia. Cormieria vei painissa mikä piti olla mahdotonta. Cormier ei ole tainnu hävitä erääkään urallaan? Jos sanoo ennen matsi vitutuspäissään "ill fuck you up" eikä tyrmääkkään ni sun mielestä se on sit varmaan alisuorittamista. Mun mielestä tää oli helvetisti vakuuttavampi voitto ku esim pystyssä hoideltuna. Ei täs lajissa haetakkaan mitään vitun "tuhouksia" vaan voittoja. Jones meni vastustajan vahvuus alueelle ja vei matsia siellä. Kuinka usein näit esim GSPn tai Silvan tekevän samaa? Me näköjään seurataan tätä lajia eri kanteilta, mä katson tätä urheiluna ja sulle tää on jotain "just bleed vittu potku päähän just bleed vittu verta katsomoon ja ukko metsooo"

No mä olen samaa mieltä. UFCssä on yks ottelija kenestä en pidä ja se on Conor enkä mä edes käy sen ketjuissa, lue uutisia siitä tai katso videoita missä se on. Suosittelen sulle samaa ni säästyt säki pahalta mieleltä :) Ehkä Jonesin kannattaa kuunnella ihan muita ku random nettininjojen elämän oppeja. Musta vähän tuntuu et on kuitenkin "semisti" menestyneempi omassa lajissaan ja ihan ylipäätänsä elämässään. On se jotain tehny aika helvetin oikein et on saavuttanu kaiken mitä on saavuttanu. Tottakai nyt löytyy paljo ulkopuolisia ketkä osaa nii hyvin kertoa mitä ois pitäny tehdä mut kukaan ei tiedä sitä kokonaiskuvaa. Vitun typeriä temppuja ja nyt se saa maksaa niistä raskaasti. Toivotaan et ottaa opikseen koska kyl tää on varmasti vaikuttanu ottelemiseenkin. Ehkä ku se tulee takas ni se onki sit niin ylivoimanen et "vittu pieksee paskaks kaikki saatana" ni säki olisit sit tyytyväinen :)

youdontgetit.gif

Kuka sanoo että vankilassa ei pysty reenaamaan ? Maailman parhaasta en ole sanonut sanaakaan vain sen että edelleen Jones on kukkulan kuningas kunnnes häviää. Autolla kolarin ajaminen ei omasta mielestä poista sitä tosiasiaa että Jones on painoluokkansa ylivoimainen mestari. Koko episodi on naurettava, mutta näinhän ne Jenkeissä tuppaa meneen.

Omasta mielestä halutessaan Gspllä on täysi oikeus otella leikkivyön pitäjää vastaan paluumatsissa.

No ei siellä ainakaan vapaaottelua treenata. Voi siellä tietysti jumpata sen verran mitä nyt parin neliön sellissä tai pienen ulkoilun aikana on mahdollista. Jos se pitää vyöttömän ottelijan mielestäsi painoluokkansa ylivoimaisena mestarina, niin olkoon sinulla oikeus siihen. Ei Frank Mirikään hävinnyt titteliään 2004, mutta ei häntä kukaan pidä enää siitä eteenpäin mestarina, ja hän sentään pysyi rankingeissä toisin kuin Jones. Vai onko joku sitä mieltä että hän pysyi oikeana mestarina kunnes hävisi paluuottelunsa vasta 2006?

Voi GSP:n laittaa ottelemaan vyöstä, mutta ei vyön haltijalla mitään leikkivyötä ole, vaan kyseessä on ihan legitti mestari jota GSP lähtisi haastamaan. GSP on se jolla on todistettavaa, ei toisinpäin.

Aito ww vyö on edelleen Yrjöllä.

Ei ole.

Mun mielestä sen pitää hävitä se kyl myös ensiks. Hirvee väittely taas vaikka molemmat on samaa mieltä. Toinen pitää sitä edelleen mestarina ja toinen väittää vastaan ku ei se enää kirjaimellisesti ole mestari. Painoluokkansa paras se on edelleen

Spekulaatiot siitä et Jones ei tulis enää UFChen on aika turhia. UFC on tehny aika selväks et se ei todellakaan halua päästää yhtään vähänkään nimekästä ottelijaa kilpailijoiden riveihin.

En mä valitettavasti ole samaa mieltä. On näitä tapahtunut ennenkin, mutta Jones aiheuttaa ainoastaan tämän tason ulinan.
Jones on tällä hetkellä täysin ulkona koko kuviosta, halusivat fanit sitä tai ei. Jos joku nyt saa olonsa hyväksi kutsumalla Jonesia todelliseksi mestariksi, niin antaa palaa. Se ei vaan voi mitenkään jatkua mitä enemmän aikaa kuluu ja mestariksi hän tulee vain jos saa tittelin takaisin joskus hamassa tulevaisuudessa.

UFC aivan satavarmasti haluaa Jonesin vielä ottelevan, mutta spekuloinkin vain sillä että kun emme näe tulevaisuuteen niin emme tiedä mahdollisen tuomion vaikutusta Jonesiin. Jos esim. käy niin ikävästi että tulee vaikka 2v istuttavaa, niin on turha kuvitella että siellä kiven sisällä pidetään yllä jotain painoluokkansa parhaimman statusta. Sen rakentaminen alkaa sitten taas siviilissä. Toivonkin että se saa ehdollista, niin comeback helpottuisi huomattavasti ja vaparifanit voittaa.

Nakeehan Tiger Woodsista miten paljon kuupan kunto vaikuttaa suorituskykyyn. Jos haluaa itselleen uskotella etta vankilasafkaa syomalla, sellissa viruessa ja kiviseinia potkimalla pysyy UFC champpina niin siita vaan. Jenkkivankilat on kuitenkin aivan saatanan karuja pohjoismaisiin verrattuna. Siella ei katsota telkkaria ja kayda hi-tech punttisaleilla ja viikonloppuna kotona lomilla. Kannattaa katsoa joku dokumentti jos edelleen kuvittelee etta siina paikassa pysyy henkisesti ja fyysisesti hyvassa kunnossa.

Omasta mielestä halutessaan Gspllä on täysi oikeus otella leikkivyön pitäjää vastaan paluumatsissa. Aito ww vyö on edelleen Yrjöllä.

Saako Bas Rutten otella leikkivyön pitäjä Cainia vastaan halutessaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom