Mitahan Cormierin pitais tehda etta hatereille kelpais.
Voittaa mestaruus Jonesilta.
Sitä, että hakkaat kaikki jota vastaan laitetaan ei luonnollisesti pidetä minään. (siis jos oikein vihataan).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitahan Cormierin pitais tehda etta hatereille kelpais.
Cormier ei esittänyt mitään uutta,samalla tavalla heitelly isompiakin vastustajia.harmi vaan ku laji ei oo paini,miten käy kun omissa kolisee ja alasviennit ei onnistukkaan?myös kunto näyttää heikolta 5 eräsiä ajatellen.
Voittaa mestaruus Jonesilta.
Hienoa täälä pakkiksella kun usein aletaan hehkuttamaan jotain tiettyä ottelijaa tyyliin "tulee varmasti ottamaan vyön" tai "sille ei pärjää kukaan". Sitten jos on vähäkään eri mieltä olet hateri.
Ärsyttää helvetisti täällä (no on sitä tosin muuallakin) vapaaottelupiireissä vallitseva mustavalkoinen "paras tai paska"- ajattelumalli.
Itse en todellakaan luokittele ketään hateriksi tuolla perusteella, mutta jo vaikka kuinka kauan joka matsiin lähdettäessä porukka on juhlinu miten kohta Cormierin "hype"(:lol2juna menee kohta raiteiltaan, niinkuin äijä ei olisi saavuttanut yhtään mitään vaikka on tuhonnut kaikki vastustajansa ylivoimaisesti.
Itse en ole Cormier hater, kaveri vaikuttaa kovalta työntekijältä ja ansaitsee kyllä titleshottinsa jos tappiota ei seuraavasta matsista tule. Olisi mukava nähdä hänet vaikkapa Evansia, Rumblea tai Teixeiraa vastaan. Jos jonkun tuosta kolmikosta voittaa, niin sitten vaan heti mestaruusmatsi miehelle. Olisi DC:n itsensäkin kannalta ehkä parempi joutua kerran kunnon tulikokeeseen, ennen kuin kohtaa jomman kumman pitkistä pojista tittelimatsissa.
Olet kerrankin täysin oikeassa! Se mitä et kuitenkaan tajua on se, että kaikki LHW-ottelijat ovat luonnollisia hewareita, eli painavat luonnollisesti yli 205 paunaa. Samoin kaikki MW:t ovat luonnollisia LHW-ottelijoita, WW:t MW:itä ja niin edespäin. Ne jotka pystyvät tiputtamaan painonsa ja ovat liian lyhyitä hewareita ottelevat LHW:ssä, ja ne jotka eivät pysty, viitsi tai halua pysyvät HW:ssä.SporttinenM sanoi:Jones ja gusse ois molemmat luonnollisia HW ottelijoita.
Suurin osa täällä vetelee suoria johtopäätöksiä HW ja LHW välillä. Fiksummat tajuavat kuinka suuri ero kyseisten painoluokkien välillä on: HW:t ovat isompia ja lyövät lujempaa, mutta LHW:t ovat paljon atleettisempia ja nopeampia. Aikoinaan eräs Randy Couture niminen ottelija näytti kuinka helppoa on ottaa HW-mestaruus eläköitymisen ja kahteen otteeseen LHW:ssä tyrmätyksi tulemisen jälkeen. Sen jälkeen Brock Lesnar näytti miten 30-vuotias showpainija voi parin vuoden vaparikokemuksen ja muutaman ottelun jälkeen päästä HW-mestariksi. Tämmöistä ei ole koskaan tapahtunut modernin vapaaottelun muissa painoluokissa, miettikääpä miksi ;)
Olet kerrankin täysin oikeassa! Se mitä et kuitenkaan tajua on se, että kaikki LHW-ottelijat ovat luonnollisia hewareita, eli painavat luonnollisesti yli 205 paunaa. Samoin kaikki MW:t ovat luonnollisia LHW-ottelijoita, WW:t MW:itä ja niin edespäin. Ne jotka pystyvät tiputtamaan painonsa ja ovat liian lyhyitä hewareita ottelevat LHW:ssä, ja ne jotka eivät pysty, viitsi tai halua pysyvät HW:ssä.
Perusteettomien mielipiteiden esittäminen on nyt kovassa suosiossa, joten heitämpä oman korteni kekoon: Jon Jones olisi HW:ssä vähintään sijalla 2. ja Gustafsson heittämällä top-5. Heillä ei tosin ole mitään syytä nousta hewariin sillä he ovat oman luokkansa kaksi parasta ottelijaa. Samasta syystä GSP ei halunnut otella Andersonia vastaan, Anderson Jonesia vastaan, Jones Velasquezia vastaan eikä Velasquez tiputtaa LHW:hen.
Mun mielestä taas yliarvioi. Ite oon Cormier fani ja uskon et se voittais gussen, mut silti mun mielestä tuol Cormierin recordissa ei oo ketää ketä Gustafssonki ei ois voittanu. Hewarin taso on oikeesti aika kapee ja jos Jones ja gusse nousis ylös lhw:sta, mä pitäisin niitä suurena suosikkina kaikkia muita paitsi ihan kärkipään kavereita vastaa.Mutta eihän nuo meinaa täällä mitään. Ilmeisesti LHW sisältää raskaan kärkiottelijat. Pojat vaan tykkää vedellä painoo alas ennen matseja. Jones ja gusse ois molemmat luonnollisia HW ottelijoita. Ihme vaan ettei pojat sinne siirry. Miksiköhän. Minun mielestäni osa kirjoittelijoita aliarvioi täällä raskaan tason.