Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä toi Hendo on enään pierunkuori siitä mitä on joskus ollut tai sitten taso noussut huimasti. Eläkkeelle saisi siirtyä, että ei tule mitään Tito kakkosta...
Tuliko sullekkin mieleen GSP VS Dan Hardy matsin jälkeen että GSP on ihan ylihypetetty kaveri(Can crusher) kun suurin osa painoluokasta olis lopettanut kaverin ekassa erässä ?
Saattaa Jonesia ja Gussea molempia hikoiluttaa kotona. Cormier painii molemmat katolleen HELPOSTI. Cormier ehdottomasti tuleva LHW champpi, ei mitään epäilystä jos vaan säilyy terveys.
Yön jälkeen Jones-Gusse II kadotti kaiken mielenkiinnon, Cormier teki sellaisen tempun että Gusse saa kyllä jäädä nyt kotikatsomoon hetkeksi ja ottaa matsin sitten vaikka hävinnyttä Jonesia vastaan.
Ainut mahdollisuus Jonesilla olisi saada pidettyä DC kaukana.
Sapettaahan se nähdä Gusse uudestaan, kun rosterissa olisi huomattavasti kovempiakin jätkiä. Gussella ei olisi mitään jakoja Cormieria tai Anthonya vastaan.
Siitä nyt ei ole mitään epäilystäkään etteikö DC veisi Jonesia mattoon aina kun siltä tuntuu
Mauler saa pahan selkäsaunan DC lta ja niin taitaa saada Joneskin. DC paiskii molempia kuin märkää rättiä. Veikkaan, että ei pärjää kumpikaan nyrkkeilyssäkään.
Takuulla mestari kun pääsee tittelistä ottelemaan.
Gussen vastustajat taas ollut täysiä säkkejä Jonesia lukuunottamatta verrattuna Cormierin vastaavaan.
Jones oli paskassa kunnossa matsissa, koska ei pitänyt minään Mauleria. Seuraavassa matsissa Mauler saa kovan selkäsaunan.
^^ Tälle mielikuvalle kyllä repesin :DToivottavasti Cormier kohtaa Gussen jossakin vaiheessa uraansa niin nähdään, kun Maulerin nuuskapurkit vaan lentää pitkin häkkiä.
Cormier on ainut joka voi Jonesin nykyottelijoista voittaa LHW:ssä.
DC lle tuskin pysäyttäjää löytyy ja Jones tai Mauler kokee tyrmäystappion hänet kohdatessaan.
Kyllä Cormier helposti Gustafssonin voittaa mutta jonesin kanssa voi olla tiukkaa mutta voi hyvinkin voittaa senkin.
Gustafsson tulee tyrmätyksi Jonesin seuraavassa kohtaamisessa.
Titohan pärjäsi UFC:ssä loppupuolellakin hyvin miltei jokaista kovaa vastustajaa vastaan.
Tällä hetkellä potkut vaikuttavat todennäköisemmältä kuin sopimuksen loppuun otteleminen. Lähtöpassit olivat nimittäin lähellä jo Vitor tappion jälkeen (UFC may choose to not re-sign Dan Henderson following Vitor Belfort knockout at Fight Night 32 - MMAmania.com). Ilman hail mary-voittoa Shogunista lähtöpassit olisivat miltei varmuus, muttei tämä 1-4 rekordikaan hyvältä näytä.Viisi matsia taitaa olla vielä Danilla sopparissa ja eiköhän se tule ne kaikki ottamaan vuoden toista sisään (helpot rahat pois ennen eläkkeelle lähtemistä).
Mielestäni on huvittavaa miten olette koko ajan kärkkäänä haukkumassa minun mielipiteitä ja samalla ketään ei kiinnosta, että itse suollatte tänne ihan käsittämätöntä paskaa jatkuvalla syötöllä. Minä en esim.kertaakaan ole sanonut, että Gustafsson tulisi jyräämään helposti Cormierin yli tai vaikka, että Jonesilla ei ole mitään mahdollisuuksia Gustafssonia vastaan. Teidän viestienne taso on yksinkertaisesti ihan vitun paskaa, kun niitä katsotaan objektiivisen arvioinnin näkökulmasta ja silti teillä on pokkaa porukalla nimitellä minua sokeaksi Gusse-faniksi ja sekopääksi.
Baraon tekniikat ovat kovia, mutta pystyikö Dillashaw tekemään miehen aseettomaksi nopealla liikkeellään vai oliko Baraolla jotain häikkää kropassa. Barao oli vailla mahdollisuuksia ja Dillashaw ylivoimainen. Ihmetyttää vaan kovasti Baraon kyykkääminen matsissa. Miten voi olla noin paljon heikompi, kun vertaa aiempia matseja.
Itse veikkaan, että Dillashawin pystyvalmennus on vaan niin huippua, jolla saatu mies tuohon kuntoon. Tuollaisella liikkeellä ei paljoa auta kovat tekniikat kun vastustaja on jatkuvasti asekeleen perässä. Tuskin kuitenkaan Baraokaan oli ihan huippu iskussa. Ehkä miehen piti vaan kävellä Dillashawn yli helposti. Vähän kuin Jonesin Maulerin.
DC lle tuskin pysäyttäjää löytyy ja Jones tai Mauler kokee tyrmäystappion hänet kohdatessaan. Ikää on kuitenkin jo suht paljon, joten aikaa ei ole hukattavaksi.
Ei. Tuli vain mieleen tätä ketjua lukiessa, että Cormier-hype taisi lähteä vähän käsistä Hendo-voiton myötä.
Mielestäni on huvittavaa miten olette koko ajan kärkkäänä haukkumassa minun mielipiteitä ja samalla ketään ei kiinnosta, että itse suollatte tänne ihan käsittämätöntä paskaa jatkuvalla syötöllä. Minä en esim.kertaakaan ole sanonut, että Gustafsson tulisi jyräämään helposti Cormierin yli tai vaikka, että Jonesilla ei ole mitään mahdollisuuksia Gustafssonia vastaan. Teidän viestienne taso on yksinkertaisesti ihan vitun paskaa, kun niitä katsotaan objektiivisen arvioinnin näkökulmasta ja silti teillä on pokkaa porukalla nimitellä minua sokeaksi Gusse-faniksi ja sekopääksi.
DC voisi ottaa seuraavaksi Rumblea tai Rashadia vastaan. Jos näistä kaivaa voiton niin sitten mestaruusmatsiin.
No miten on Jonesin kovien matsien recordi kun otetaan sieltä ne heikot matsit pois, eli ainakin kolme middleweightiä, ym säkit esim. Shogun jonka nyt joku ruotsin pellekin voitti.Oottakoon mun puolesta että Jones hakkaa Gussesta paskat pihalle. Tuskin laittavat Cormieria vastakkain Rumblen kanssa, kun Gussellekkin laitettiin kassi vastaan että sai uusinnan. Tuossa olisi sitä paitsi kaksi suurinta uhkaa Jonesille tällä hetkellä Cormier ja Rumble. Gussella menee vielä pitkään ennen kuin ottaa edes yhden kovan voiton rosterista, tällä hetkellä kovien matsien recordissa on voittoja 0 ja tappioita 2.
No miten on Jonesin kovien matsien recordi kun otetaan sieltä ne heikot matsit pois, eli ainakin kolme middleweightiä, ym säkit esim. Shogun jonka nyt joku ruotsin pellekin voitti.
Sonnen voitti Shogunin vielä nopeammin kuin Jones. Joten nyt kun katsomme kaikkien ottelumenestystä Shogunia vastaan, niin onko Sonnen kovin?
Aika monta ristiriitaa sait muutaman lauseen sisään. Koita nyt päättää onko kyseessä "puhdas fakta", sinun "uskosi" vai "kellään ei voi olla faktaa"? Miten muuten vertaat kahden eri painoluokassa otelleen ottelijan vastustajia? Olet tainnut kehittää jonkin nerokkaan systeemin mitä me kuolevaiset emme edes voi ymmärtää.Ja millälailla hype lähtenyt käsistä? Onhan se puhdas fakta kun vertaa gussen ja DC:n vastustajia. Ukoisin DC:n hoitelevan kaikki gussen vastustajat. Gussen taas en uskoisi pärjäävän monellekkaan DC:n vastustajalle. Kukaanhan ei ole nähnyt gusse vs DC tai Jones vs DC matseja. Joten kellään ei voi olla faktaa.
Baraolla oli ihan samanlainen "poro ajovaloissa" - katse kun toinen erä oli alkamassa, kuin Jonesilla ensimmäisen erän jälkeen Gustafssonia vastaan. Silmät ammoisen selällään, kuin ihmetellen mihin tässä oikein on jouduttu.