UFC 171: HENDRICKS vs LAWLER **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No miks Lombard ei ansaitsis? Rory on vasta yhen voiton voittoputkessa ja Woodley 2 ottelun kuten on Lombardikin. Shields on vittumainen vastus ja iha helvetin aliarvostettu. Mä haluaisin nähä Lombardin mieluiten tittelimatsissa vaikka todenäkösintä on et se kaasuttaa ja pahasti eikä pysty viimeistelemään Hendricksiä ekoissa erissä. Mun mielestä Lombard oli vakuuttava, voitto Shieldsin joka osa alueella

Hmm Lombard 2-0 welterweightissä ja voitot Marquardtista sekä Shieldsistä. Woodley 3-1 ja voitot Hieron, Kössi, Condit. Itse olisin sitä mieltä, että voitot Marquardtista ja Kössistä on saman arvoiset, mutta Condit-voitto arvokkaampi kuin Shields. Kuten sanoin niin tilanne on nyt sarjassa mielenkiintoinen, kun on TOP10 on täynnä kovia jätkiä, mutta kukaan ei varsinaisesti erotu ykköshaastajaksi.

Hmm Lombard 2-0 welterweightissä ja voitot Marquardtista sekä Shieldsistä. Woodley 3-1 ja voitot Hieron, Kössi, Condit. Itse olisin sitä mieltä, että voitot Marquardtista ja Kössistä on saman arvoiset, mutta Condit-voitto arvokkaampi kuin Shields. Kuten sanoin niin tilanne on nyt sarjassa mielenkiintoinen, kun on TOP10 on täynnä kovia jätkiä, mutta kukaan ei varsinaisesti erotu ykköshaastajaksi.

Joo mut Woodley hävis Shieldsille jota Lombard just dominoi joten laskisin sen voiton kovemmaks ku Condit voiton tässä tapauksessa. Mut aika sama mulle kumpi sinne menee, tuskin on hirveesti saumoja Johnyboyn kanssa

Crosby ollut taas aineissa. Onko tuota pakko päästää tuonne?
1978301_10152052892481775_799459630_o.jpg

joo tuo 2. erän arvostelu on kyllä niin outo.. Danakin sano että jos 2. erä on 10-8 hendricksille niin 3. erä pitäisi olla 10-7 Lawlerille noilla arvioinneilla.. tuo 5. erä oli niin tiukka pystyn osalla (+ pelkän alasviennin ei pitäisi antaa erävoittoa jos ei mitää saa aikaseksi) että ehkä 10-10 voi antaa mut ehkä kuiten mielummin 10-9 johnylle ku karvan verran paremmin osu pystyssä..

Ottamatta pisteytykseen kantaa, niin kyllähän Hendricks siinä mielessä ansaitsee olla WW:n mestari, että kellään toisella ei riitä viime vuosien näytöt lähellekään Johnya vastaan, nyt kun GSP on poissa. Monien mielestä mies olisi ansainnut voiton jo GSP:tä vastaan ja jos nyt olisi tullut toinen kyseenalainen pisteytystappio miehelle peräkkäin tittelimatsissa, niin vähän sääliksi olisi käynyt miestä vaikken hänestä erityisemmin pidäkään. Muistetaan vielä, että Johny joutui aikanaan odottelemaan aika pitkään ensimmäistä shottiaan GSP:tä vastaan.

Hatunnosto kuitenkin Lawlerille todella kovasta vastuksesta.

Kuinkahan paljon Shields tiputti painoa vaa'alle muuten.. Tuntu että Lombard joka on varmaan 10 kiloa painavampi, niin näytti tosi hyvävointiselta, kun taas kilpijake joka ei edes ole kovin iso kokonen, tuntui olevan aivan kuolemaa lähellä punnituksissa....

Shieldsillä ei ollut kyllä mitään jakoja Lombardia vastaan, kukaan ei ole saanut Jaakkoa näyttämään noin avuttomalta, ei edes GSP. Sääli, että cardio tuntuu olevan iso ongelma Hectorille jos ajatellaan 5 eräistä tittelimatsia. Jos kaasutankki olisi kunnossa, niin noinkohan ukolle pärjäisi kukaan WW:ssa.

Lombardilla on liikaa lihasmassaa, se on jo oikeesti vaan melkeen esteenä. Iha hauska kyl miten se pystyy testeissä väistelemään, jos Lombard ei vedä jotain kiellettyä ni oon valmis juomaan omaa kustani. En ymmärrä miks se pitää tota massaa, ois varmasti vielä parempi esim 5kg lihasta pois ja vaikka sit läskiä tilalle, painojen vedotkin helpottuis ja kaasutankki kestäis pidempään

Hendricks oli kyl jotenkin tosi vaisu, olin varma et sil on joku loukkaantuminen taustalla... kai Lawlerin iskuvoima vaan sit pelotti sen verran ettei uskaltanu samanlailla ryskää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Shieldsillä ei ollut kyllä mitään jakoja Lombardia vastaan, kukaan ei ole saanut Jaakkoa näyttämään noin avuttomalta, ei edes GSP. Sääli, että cardio tuntuu olevan iso ongelma Hectorille jos ajatellaan 5 eräistä tittelimatsia. Jos kaasutankki olisi kunnossa, niin noinkohan ukolle pärjäisi kukaan WW:ssa.

Niiin, Lombard tuntuu tarvitsevan hengähdystaukoja sen 40-60% ottelun ajasta, pystyssäkään ei turhaa kuluta energiaa edes hieman kävelemällä esim pienen energiaspurtin jälkeen, vaan on jopa paikallaan välissä, kuitenkin seuraten paikallaan vastustajaa.

Minkälainen oisi mahtanut olla 5 eränen Shields vs Lombard, jos Shields vaikkapa olis halunnu grindata kunnolla mehuja ulos Cainin tyyliin, 2 erän lopulla Lombard ois ollu jo aivan puhki... mutta toki mies on niin vaarallinen, että Shields tarvitsisi paremman pystyn, että sais miksattua niitä shootteja hyvin sinne jalkoihin, että sais painittua mehuja ulos.

Hieman ärsyttää itellä nykysten nää liharekat, kun pienempikokosena niistä sais paljon parempia otteluita irti kun taitoa riittää.. :) Esim Lombard 5. erän kaasutankilla ja pienemmillä massoilla vois olla aika tuhoisakin. ww:ssä.

Shieldsin ja Conditin voisi laittaa seuraavaksi vastakkain. Shieldsillä on voitto Conditista, mutta siitä on niin kauan aikaa, että rematch olisi ihan kiinnostava nähdä.

Toivottavasti suurin osa näistä matseista lyödään lukkoon lähitulevaisuudessa.

Hendricks vs. Woodley
Diaz vs. Lawler 2
Lombard vs. Rory
Shields vs. DHK

2q3rsxx.gif

Samanlainen ilme oli koko pressin ajan Robbiella. Harmittaa kovasti miehen puolesta kun oli niin mahtava comeback-tarina ja muutenkin sympaattinen heppu :/

Btw, tietääkö kukaan kuka tuo henkilö oli pressissä joka otti Danan paikan jossain vaiheessa? Naama on jostain syystä kovin tutun oloinen.

Erittäin huikea pääottelu, huh huh! Oliko se kolmannen erän alussa, jolloin Lawler heitti muutaman tiukan alapotkun, mutta jostakin syystä luopui täysin niistä. Mikähän tähän oli taustalla? Kolmannessa ja neljännessä erässä Hendricks kävi hämärän rajamailla, mutta hienosti taisteli erät loppuun. Olisi tosiaan ollut mahtava nähdä Robbien mixaavan vähän enemmän iskuja ja miksei itsekin yrittää alasviestiä ihan vaan pakansekoitus tarkoituksessa. No helvetin hyvinhän se matsi meni Lawlerilla näinkin, joten mikä minä olen neuvomaan.

Nyt odotellaan kenet Nick Diaz kohtaa seuraavaksi!

Btw, tietääkö kukaan kuka tuo henkilö oli pressissä joka otti Danan paikan jossain vaiheessa? Naama on jostain syystä kovin tutun oloinen.
Dave Sholler.

no toivottavasti WW bookataan taas täyteen äkkiä, ettei jää samallaiseksi miettimiseksi ja kattomiseksi ku MW ennenku sinne tuli tasoa top10:iin.

Hendricks (1-0) vs Woodley (2-0)
MacDonald (1-0) vs Lombard (2-0) (1. contender)

Diaz (0-2) vs Lawler (0-1) rematch (voitolla Diazille Condit, Lawlerille DHK vs Brown/Shields voittaja)
DHK (4-0) vs Brown (6-0) / Shields (0-1)
Ellenberger (0-1) vs Saffiedine (5-0) (buukattu UFC 172)

Gastelum vs Alves/Baczynski voittaja ????

Mielipiteitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom