UFC 167 GSP vs Hendricks **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SND
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täytyy varmaan katsoa matsi uudelleen, voi olla että menin sekaisin erissä tai jotain, mutta muistelen itse pisteyttäneeni vahvojen GSP-lasien läpi 2,3 ja 5. erät GSP:lle, kun taas 1. erän selvästi Johnylle. 3. erän joku saattoi joku antaa alasviennin perusteella Hendricksille, mutta eipä sillä mitään saatu aikaan, kun taas GSP osui pystyssä selvästi paremmin.
Tasainen matsi joka tapauksessa, ryöstöstä ei voi mielestäni puhua. Kyllä kannatti katsoa taas suorana, en muista koska olisi jännittänyt yhtä paljon matsia katsoessa, alkoi jo pieni epäuskoisuus iskemään kun GSP:kin näytti tavalliselta kuolevaiselta. Onneksi vyö pysyi silti GOATilla, ettei tarvitse ruveta vielä vetämään klassista "Ei ollut enää primessä"-korttia esiin. ;)

Osumista sinällään en väittele etteikö Yrjö niitä olisi voinut viedä nimiinsä, mutta niissä ei todellakaan ollut ruutia kuten Johnylla eikä ne tehneet mitään vahinkoa Johnylle. Undisputed welterweight champion of the world Johny "bigg rigg" Hendricks!

No tottakai se sanoo ettei tienny.

Mietis nyt,tottakai se on puhunu pomonsa kanssa et aikoo jättää urheilun ja sopinu kaikki jutut ennakkoon esim miten edetään markkinoinnin kanssa kun se ei oo enään aktiivinen ottelija.Sehän ois ihan vitun paskasti tehty UFClle et yhtäkkiä vaan ilmottaa nabs nyt lopetan.Kyllä se vittu ihan varmasti tosta ties

Hah hah. Eka Silva, sit Jones ja nyt GSP kompuroi. Kohta ei oo Danalla yhtää vetonaulaa enää tossa masiinassa. Tosin Cainille voi olla aika vaikee löytää kengittäjää.

Facebookista:
"Why didn't the ref (or Joe Rogan) notice that Hendricks tapped out in Round One?"
xOK4q2n.gif

Itse sain Johnylle 1,2,4. GSP:lle 3 ja 5. Eli ensimmäinen erä tosiaan ratkaisi. Naurettavaa puhua pahasta ryöstöstä näinkin tasaisessa ottelussa.
Odotin kyllä paljon tasokkaampaa ottelua, aika väsyneen näköista ja hidasta touhua molemmilta ihan alusta saakka.

Olisi kyllä oikea päätös eläköityä Yrjöltä. Ei pitkän tauon jälkeen ole ollu lähelläkään samaa tasoa, kuin ennen loukkaantumista mutta pystyisi silti lopettamaan mestarina. Ei lähde enää syöksyt jalkoihin samalla tavalla kuin ennen, että vastustaja huomaa maahanviennin selällään ollessaan.

Varmasti ne GSP aikasemmat alasviennit on näyttäny vakuuttavammilta kun vastassa on ollut Dan Hardyn ja Thiago Alvesin kaltasia ottelijoita. Nytkun vastassa oli kivitalon kokonen painimestari niin ei ihmekkään ettei matsi mee mattoon niin helpoisti.

Noista eristä vielä. 3 imo on edelleen selkein erä GSP:lle. 4 voi olla vähän kyseenalanen, GSP kuitenkin liukastu eli Johnny ei sitä tonttiin vienny. Tosin meni mukaan mattoon, kontrolloi ja teki damagea eli kuitenkin hyvällä omalla tunnolla voi pisteyttää Johnnylle.

Mä en tätä matsia kattonu minkään lasien läpi ja silti mä pidän tätä pahimpana ryöstönä mitä mä oon nähny. Paska maku ja Hendricksin puolesta, äijä poraa koska oli pommin varma voitosta ja samaan aikaan mestari ilmoittaa että jää eläkkeelle.

Itselle ei ainakaan tulisi yllätyksenä jos tässä lähiaikoina ilmoitetaan GSP vs Hendricks - rematchista.

Mun puolesta Johny vois murtautua Gespin taloon, vetää sitä turpaan ja ottaa vyö kainaloon tässä mitään hematcejä tartte perkele.

- - - Updated - - -

Facebookista:
"Why didn't the ref (or Joe Rogan) notice that Hendricks tapped out in Round One?"
xOK4q2n.gif

Joku trollaa taas eihän tuo oo lähelläkään taputusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osumista sinällään en väittele etteikö Yrjö niitä olisi voinut viedä nimiinsä, mutta niissä ei todellakaan ollut ruutia kuten Johnylla eikä ne tehneet mitään vahinkoa Johnylle. Undisputed welterweight champion of the world Johny "bigg rigg" Hendricks!
Eräkohtaisessa arvostelussahan tuolla ei ole hirveästi väliä. Se että Johny osui paremmin erässä X ja teki vahinkoa osumilla, auttoi häntä voittamaan sen erän. Jos toisessa erässä GSP saa osumia sisään ja Hendricks ei, voittaa GSP tämän erän riippumatta siitä, tuottavatko lyönnit yhtä paljon vahinkoa kuin Johnyn aiemmassa erässä tekemät suoritukset.
Ei ole kyllä kovin kiistaton mestari tuo Johny kun 2/3 tuomareistakin oli sitä mieltä että GSP on yhä mestari. Samoin kuin moni katsojista.

Hah hah. Eka Silva, sit Jones ja nyt GSP kompuroi. Kohta ei oo Danalla yhtää vetonaulaa enää tossa masiinassa. Tosin Cainille voi olla aika vaikee löytää kengittäjää.

Sanoin joskus alkuvuodesta puolittain läpällä kun GSP:n, Silvan ja Jonesin vastustajat oli selvillä, että jokainen vyö vaihtaa omistajaa. Ärsyttävän lähellä oli, aika huikea vuosi mestaruusmatseissa jokatapauksessa, kun vielä Bensonkin hävisi.

Ei tämä tuomio ole gsp:n tai ufc:n vika. nevadan athletic comission ja tuomarit taasen... ja koko paska miksi ei voida järjestää parempaa pisteytysjärjestelmää mma:lle. Nykyinen nyrkkeilyyn perustuva systeemi ei ole hyvä.

Eräkohtaisessa arvostelussahan tuolla ei ole hirveästi väliä. Se että Johny osui paremmin erässä X ja teki vahinkoa osumilla, auttoi häntä voittamaan sen erän. Jos toisessa erässä GSP saa osumia sisään ja Hendricks ei, voittaa GSP tämän erän riippumatta siitä, tuottavatko lyönnit yhtä paljon vahinkoa kuin Johnyn aiemmassa erässä tekemät suoritukset.
Ei ole kyllä kovin kiistaton mestari tuo Johny kun 2/3 tuomareistakin oli sitä mieltä että GSP on yhä mestari. Samoin kuin moni katsojista.

Niin se jekkuhan piileekin siinä että jokaisessa Johnyn lyönnissa on ruutia reilusti enemmän kuin Gespillä. Tsekkaas Yrjön naamaa, näyttää siltä kuin olisi ajettu 18 akselisella päälle ja peruutettu vielä varmuuden vuoksi yli ettei jää jossiteltavaa. Hendix puolestaan näyttää siltä kuin olisi vasta tullut Anttilan kataloogi kuvauksista.

Ei tämä tuomio ole gsp:n tai ufc:n vika. nevadan athletic comission ja tuomarit taasen... ja koko paska miksi ei voida järjestää parempaa pisteytysjärjestelmää mma:lle. Nykyinen nyrkkeilyyn perustuva systeemi ei ole hyvä.

Jooh, huomasi äsken, että rupesi jotenkin jo GSP:n naamakin vituttamaan siinä voittohaastattelun aikana, vaikka eihän mies itse ole tietenkään syyllinen millään tavalla. Osasi kuitenkin olla kohteliaasti tuulettelematta voittoa liikaa, koska ymmärsi miten kiistanalainen tuomio oli.

Suositut

Back
Ylös Bottom