Puhtaasti nyrkkeily on kovempaa Gussella ja Jonesilla se on varmaan sen heikoin osa alue mut kun otetaan kyynerpäät ja polvet mukaan niin Jones on parempi niikun tuomaritki nyt sano.
Jos tuomarien päätös olisi mennyt Gustafssonille, niin en väittäisi sen todistavan, että Maulerilla on nyt todistetusti parempi mmapysty kuin Jonesilla. Nyt nähtiin vain yksi äärimmäisen tasainen matsi, joten vastausta ei saatu suuntaan eikä toiseen. Luulisin, että sinäkin pystyt tämän myöntämään, ellet sitten itse katsele asiaa toisen ottelijan fanilasien läpi.
Mauler oli loistava mutta myöskin Jones esiinty huonosti.Oliko se Jonesin huonoutta vai sitä että Mauler sai Jonesin vaan näyttämään huonommalta?
Gusse teki todella paljon töitä viimeisen vuoden ajan. Siitä varmaan voidaan olla yhtä mieltä, että mies on kehittynyt huomattavasti vuoden takaisesta Shogun-matsista. Itse epäilin matsin alla, että onkohan Jonesilla nykyään elämässään liikaa muitakin velvollisuuksia mitkä syövät mahdollisesti liikaa miehen huomiota tai treenaamisaikaa salilla. Sen takia oli mielestäni odotettavaa, että Gustafsson olisi ainakin jonkin verran ottanut Jonesia ottelijana kiinni tässä viimeisen vuoden aikana. Mutta matsin alla Jones kertoi, että on jo vuosien ajan onnistunut rikkomaan jokaisella treenicampilla aiemmat ennätyksensä cardio- ja lihaskuntotreeneissa ja, että tämänkään matsin camppi ei tehnyt siihen vielä poikkeusta. Sanoi tosin, että niiden entisten ennätysten rikkominen käy koko ajan vaikeammaksi.
Jones oli siis lopulta kuitenkin fyysisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan. Siinä on mielestäni perää mitä Jones sanoi liiasta keskittymisestä nyrkkeilyn treenaamiseen. Uskon, että omiin vahvuuksiin enemmän keskittymisestä Jones olisi hyötynyt enemmän vaikka nytkin mielestäni nähtiin esim.parhaita kyynärpäitä mitä mies on tarjoillut. Kyllä Bones oli hurjassa kunnossa, mutta Mauler vain on todella kova vastus kenelle tahansa.
Se voi olla hyvin mahollista.En tiedä missä välissä se jalka meni mut tottakai se sotkee pahasti ku lisätään viel toinen silmä millä ei varmaan hirveesti nähny.Pointtina oli tuoda esiin vähän tota Jonesinki näkökulmaa ku jengi tuntuu sen unohtaneen täysin.
Ymmärrän tuon näkökulman, mutta Jonesin pahemmat/häiritsevämmät vammat (jalka, silmäkulmat) ottelun aikana voi katsoa myös Gustafssonin ansioksi. Ne syntyivät tappelussa Gustafssonia vastaan.
Mun mielestä tää ois kaikkien aikojen rematch toteutuessaan.Ei mua ees pahemmin jaksa kiinnostaa Silva-Weidman tän rinnalla.TOsin mitä noit Danan uusimpia haastiksia kuunnellu ni on vähän kyl ääni muuttunu kellossa ku viel Pressissä se oli aika fiiliksissä ideasta.
Samaa mieltä. Tosin eiköhän se Silva vs Weidmankin ala sytyttämään, kunhan joulukuuta lähestytään. Dana sanoi eilisessä haastattelussa, että ei ole vielä varmaa tuleeko se rematch vai ei ja keskustelevat tänään asiasta. Totta kuitenkin, ettei hyvältä näytä.