UFC 158: St-Pierre vs. Diaz 16.3.2013

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aloitetaan hype hyvissä ajoin, että ehtii pettyä kun kortti hajoaa käsiin. No tällä hetkellä kortilla vasta kolme matsi, mutta ne ovat sitäkin eeppisempiä.

Official fight card

Welterweight Georges St-Pierre (c) vs. Nick Diaz
Welterweight Carlos Condit vs. Rory MacDonald
Welterweight Johny Hendricks vs. Jake Ellenberger

Danan sanoin: "I got nine welterweights on the show that are all in the top five", missä ei ole mitään matemaattista järkeä, but who cares, 'cause it's GSP VS DIAZ.

418px-UFC_158_GSP_Diaz.jpg

(rakastan tätä julistetta, on melkein kuin jostain kasari-leffasta)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Grrr WW-sarja tarjoaa taas kerran mielenkiintoisimman tittelimatsin. Tässä voittajan esittelyvideo.

[video=youtube_share;ZOqxWX8aBXo]http://youtu.be/ZOqxWX8aBXo[/video]

Päämatsi tulee menemään suunnilleen näin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Loistavasti keksitty vertaus, jos itset ton jostain keksit. :D Noinhan se varmaan tulee menemään. GPS makaa Diazin päällä 5 erää, erän alut potkii kintuille ja pitää etäisyyttä.

Eiköhän matsi tule näyttämään aikalailla samalta, kuin Nate vs. Bendo. Diazin liikkeellä ei osuta Yrjöön pystyssä ja GSP vie mattoon joka kerta kun haluaa. Ainoa mahdollisuus Nickillä on lukottaa alta mihin itse en ainakaan usko.
GSP vie joko pisteillä tai TKO haavojen takia.

Niinku Clint sanoi, Deserve's Got Nothing To Do With It. UFC tekee matseja joita fanit haluaa nähdä ja en mä nyt suoranaisesti valita. Henk.koht. tää on se mielenkiintoisin tittelimatsi.

Kylläpäs Hendricksin päälle kustiin ja urakalla. Toivottavasti se lyö Ellenbergeriltä pään irti - ihan vaan vittuuksittaan.

Jos kortti toteutuu tuollaisena niin voisi kerrankin harkita jopa maksaa peipervjyystä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yritänpä ennustaa tulevaisuuteen ja:

1. GSP voittaa Decisionilla taas kerran, kun ei saa Diazia lopettua. Matsista ei tule mitään ihmeellistä näytöstä vaikka kuinka UFC sitä promoaa

2. Matsin jälkeen kellään kiinnosta Diaz vaan taas kerran puhutaan Silva vs GSP johon DW vastaa "it's going to happen 2014"..vaikka oikeasti mikään ei tule muuttumaan

3. Diaz käryää taas jostain ruohosta matsin jälkeen.

No on kyl.. Eihän tossa mitään järkee. Se joka myy eniten lippuja niin päsee vyö otteluu. Miten voi häviämällä päästä Finaaliin?

Vaikka ite oon 106% prosenttinen Diazin faniboi niin eihän sillä mitään saumaa tossa matsis, yrjö dominoi joka erän matossa mennen tullen.

- - - Updated - - -

[video=youtube_share;-0-H2Sh_45k]http://youtu.be/-0-H2Sh_45k[/video] <3

No on kyl.. Eihän tossa mitään järkee. Se joka myy eniten lippuja niin päsee vyö otteluu. Miten voi häviämällä päästä Finaaliin?

Vaikka ite oon 106% prosenttinen Diazin faniboi niin eihän sillä mitään saumaa tossa matsis, yrjö dominoi joka erän matossa mennen tullen.

Edgar x2, Sonnen, Couture x3

Varmaan muitakin löytyy.

Juuri tämän takia mä tykkään Bellatorin formaatista: se on kaikkien kannalta reiluinta, että turnauksen voittaja saa tittelimatsin puhtaasti urheilullisten ansioiden takia. Piste. Toivottavasti Nick jotenkin ryssii tämänkin tsänssin, ja Hendricks saa pikasoiton.

Mä ainakin katon tän matsin todellakin mielummin kun GSP-Hendricks.Hendricks on kyl tehny vähintääki tarpeeks päästäkseen titteliotteluun mut eiköhän sen aika viel koita.

Diaz hävis aika kyseenalasella ja mielipiteitä jakaneella tuomiolla.Ei tää kyl mun mielestä oo mitenkää järkyttävä oikeusmurha et Nick saa shotin,on noita järjettömämpiäkin matseja täs ollu

Ellenberger on sellainen tosikko, että sanokaa mun sanoneen: Kattokaa sen pärstää sen jälkeen kun on lyhty syttynyt takaisin Jontun pommin jälkeen.
Siinä on yksi vattuuntunut kaveri. Taas.

Ps. Matsi kestää 45s-1.45min, loppuu Jontun takakäden suoraan. Taas.

Pääottelusta kysymys.
Vaikka Diazin otteita olen seurannut, niin miten äpärä on pärjännyt painijoita vastaan? Onko alasvientipuolustus ollut kiitettävää?

Kohtuu kiva kortti.

GSP, Rory, Johnny.

Jaa, Rory sitten sai haluamansa matsin. Veikkaan etta voittaa talla kertaa. Entas sitten, kun seuraavaks pitais matsata gepsulia vastaan? Kinkkinen paikka.

Conditia ei kannata aliarvioida. Vaikka Rory on kehittynyt, niin on Conditkin. Condit jäätyi GSP matsissa ajoittain, mutta silti antoi kovimman vastuksen pitkään aikaan. Condit by TKO.

Tässähän on huikeita matseja.
Pääottelussa toivon, että Nick saa pelinsä käyntiin tavalla tai toisella. Vaikea tosin kuvitella, että pystyssä onnistuu. Ei GSP jää seisomaan Diazin eteen hetkeksikään. Saa nähdä miten GSP lähtee tähän matsiin. Mattoon vieminen on iso riski. Diaz on paljon vaarallisempi alta kuin Condit, ei GSP:tä toisaalta alta helpolla lukoteta. Tämä voi siis näyttää suht samalta kuin GSP-Condit. Toisaalta jos GSP pitää Diazin bjj:tä liian isona uhkana ja pyrkii nakuttelemaan voiton pystyssä hyvällä liikkeellä. Molemmat skenaariot kuulostavat tylsisltä GSP:n pistevoitoilta. Siksi toivon sydämeni pohjasta, että Nick saa GSP:n pelin sekaisin boksailulla ja vaarallisella mattopelillään.

Condit-MacDonald on luultavasti hyvä matsi. Luultavasti aika erinnäköinen matsi kuin ensimmäinen. Veikkaan, että Rory tämän silti vie. Voittoa en tosin toivo kummallekaan. Vaikea arvioida miten tämä tulee menemään. Jos Rory alkaa painimaan, jää Condit alakynteen. Pystyssä tästä taas voi tulla aika tasainenkin sota.

Hendricks-Ellenberger. Minusta Ellenberger on näistä monipuolisempi kaveri. Hendricks on näyttänyt hyvältä lähinnä matseissa, jotka on lopettanut nopeasti. Esim. Kos- ja Story-matsit, joissa ei saanut ykkösosumaa perille, eivät taasen olleet erityisen vakuttaavaa katseltavaa. Hendricks on painija, joka lyö kovaa. Hän ei omaa mitään sellaista, mitä esim. GSP ei pystyisi tuttuun malliin eliminoimaan. Ellenbergerille UD.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom