Ufc 154 !!!spoilers!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ois voinu, ja hyvin meni, mitäs meni kuseen homma valitettavasti. :(

Kolme tai neljä, mutta mitä vittua nää tuomarit tekee? Eikai tossa muutakun sukeltais ekan jälkeen sisään... peli poikki ja annetaan kaverille aikaa nousta (vaikka se 5 min) ja sitten tapellaan uudelleen?

Mä laskin kuus osumaa takaraivoon/niskaan, 2 korvan alueelle. Sakara olis voinu tuossa viisamminkin tehä ja silti voittaa TKO:lla. Täytyy silti sanoa että oon yllättyny, Cote satutti Sakaraa mut Sakara tuli takasi ja rankasi.

Mutta tuomarin vikaa myös, ei sanonu varotuksia missää vaiheessa?

ps. Onko streamia kellää main cardiin? :)

Ihan oikein meni vaihteeksi, viisi täysin laitonta lyöntiä. Ikävää Sakaralle kun muutenkin olisi voitto voinut tulla.

Toivottavasti mainissa meno parempi, vähän vaisut prelit.

Hyi vittu, että vituttaa kattoa tuollasta tuomaritoimintaa.. Munapää vaan seisoo ja möllöttää vieressä, kun toinen mättää toista surutta täysillä takaraivoon.. Hyi vittu saatana!!

Mä laskin kuus osumaa takaraivoon/niskaan, 2 korvan alueelle. Sakara olis voinu tuossa viisamminkin tehä ja silti voittaa TKO:lla. Täytyy silti sanoa että oon yllättyny, Cote satutti Sakaraa mut Sakara tuli takasi ja rankasi.

Mutta tuomarin vikaa myös, ei sanonu varotuksia missää vaiheessa?

ps. Onko streamia kellää main cardiin? :)

http://nutjob.eu/ <-------------------------

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jooh, mä odotin jo kans "Watch out back of the head"-lineriä, vai mitä ne sanookaan.

Noista kuudestakin mun mielestä yks osu selkeesti selkään ja yks ei tainnu osua juuri ollenkaan.

EDIT: oliko siinä nyt 8 lyöntiä kokonaisuudessaan joista ainakin kaks oli täysin laillisia. Yks selkään (laillinen) ja yks ei osu ollenkaan. Mutta joo, liikaa kuitenkin. Vierittäsin silti dumarin syyks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai että. Karhu III, Göteborgs Rapé, Max HD, ja GSP:n paluu!

uuafcee.jpg

Tonight will be a great night.

Suositut

Back
Ylös Bottom