Ufc 154 !!!spoilers!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Komiaa nekkailua kyllä. Stoutiahan tarjottiin alunperin Kuivaselle, mutta Antonin kylkivamma esti tuon. Mitenköhän olisi pärjännyt.

Diabaten pystyottelua on ilo kattoa, saapa nähä mitä tästä tulee. Griggsin otteluita oon nähny vaan yhen, melko slugfest brawl oli seki :D We'll see what happens. Veikkaan että Diabate by TKO, kakkoserä.

Mutta mä oon melko paska veikkaamaan matseja.

Ehkä kuitenki Griggs by sub ;) Onhan Diabate jo melko vanha paappa.

Seuraava matsi on tosi "live". :P

On, mielenkiinnolla odotan seuraavaa matsia. Oli muuten hieno Diabaten matsi Luiz Canea vastaan. Luiz tais pudottaa pari kertaa mut Diabate veti TKO voiton ekassa erässä silti, oli herran UFC debyytti. Mukava nähdä muutenkin potkunyrkkeilijöitä jotka on muuttamassa vapariin. Spongin matseja kans odotan lisää, vaikka tuskin tuo potkunyrkkeilystä luopuu kuitenkaan.

Patrick Cote vs Sakara, siinä kans matsi mitä odotan! Sakaraa fanitan mutta taitaa mennä Cotelle voitto.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Useampiki osuma.. Sääli... Olin positiivisesti riemuissani ku pudotti kyynärpäillä.. Mutta katotaan nyt..

Ai pientä :D :D

"Joe, some of those might have been to the back of the head."

orly.jpg

Diskaus ois kyllä ihan oikeutettu tuomio... Oppis jatkossa lyömään oikeeseen paikkaan ja muutki ottais vähän mallia joilla on tapana takoa tuonne...

Pakkohan se DQ olis.............. oli ihan vitusti liian monta. 6 laskin itse ja jätin muutaman pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom