Ufc 154 !!!spoilers!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Edelleen kirjautuminen onnistuu myös facebook tunnarin kautta.
Jos on toinen vaihtoehto niin skippaan aina FB tunnarit. Se paskalafka ei multa saa mitään ylimäärästä.

Hoh. Alkaa ilmestyy vähän epämäärästä paisetta yms. tohon muutenkin turvonneeseen koipeen.

Perkele kun tuli nyt taas puffia tosta main eventistä, niin tajus kuinka paljon sitä odottaa että gepsi kävelee taas kehään.

Näkeekö stoutin ja makdessin matsia mistäään streamista? Mielenkiintonen matsi, oma veikkaus FOTNiin. Ja jos joku pelastava sielu voi sitten linkittää main cardiin taas streamin, kiitollisia ollaan <3

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos vain, tarkoitin kuitenkin ilmaista linkkiä, opiskelijana yritän pihistellä. Vaikka voishan tuossa vaikka uutenavuotena sitten ostaa kuitenkin juhlan kunniaksi ufc streamin.

Mulle kans ihan uus juttu et nää Prelims on FX on ilmasii UFC.TV. Viel pari toistakin matsii tän jälkee ilmatteeks.

Sit oma ruho siirtyy olkkariin töllön ääreen Maxia tapittaa.

Näyttääkö UFC.tv aina fuelin tai FX prelimit? Hieno kuvanlaatu eikä pätki ees mun paskamokkullala :D

Stout näytti hieman sloppylta. Tiedän mitä tarkottaa, mutta koska aivopieru, en osaa sanoa mikä toi ois suomeks. Teknillisesti yleensä näyttäny siis paremmalta imo. Makdessi jabittaa hyvin :)

Turhauttavaa Stout fanina mutta Makdessi veti komeasti jabeilla, rauhallisesti ja keskittyneesti :) Olen vaikuttunut. Muistaako muuten kukaan Makdessin spinning backfist tyrmäystä Watsonia vastaan? Oli melko komea pommi.

Suositut

Back
Ylös Bottom