Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en oo ikinä pitäny overeemiä ufc tason hyvänä ottelijana. Overeemin ongelma on että se on pelkästää hyvä pystyssä ja jos se ois pystyssä edes yhtä hyvä ku esim anderon silvan joka tymää porukkaa ni sitte se riittäis eikä sen tarvis osata mattoa niin paljon mutta mitä mä sen matseja oon kattonu kovia vastaan ni ei se oikeen pärjää. Oon 95% varma ettei kukaan SF tyypeistä pärjää ufc huipuille edes hw:ssa.
Harmi ettei gsp vs diaz tulle ois meinaa ollu kerrankin kiva kattoa ku gsp pawnaa oikeen kunnolla.
overeemil on enemmä submission voittoja kun lesnaril on matseiMä en oo ikinä pitäny overeemiä ufc tason hyvänä ottelijana. Overeemin ongelma on että se on pelkästää hyvä pystyssä ja jos se ois pystyssä edes yhtä hyvä ku esim anderon silvan joka tymää porukkaa ni sitte se riittäis eikä sen tarvis osata mattoa niin paljon mutta mitä mä sen matseja oon kattonu kovia vastaan ni ei se oikeen pärjää. Oon 95% varma ettei kukaan SF tyypeistä pärjää ufc huipuille edes hw:ssa.
Harmi ettei gsp vs diaz tulle ois meinaa ollu kerrankin kiva kattoa ku gsp pawnaa oikeen kunnolla.
overeemil on enemmä submission voittoja kun lesnaril on matsei
niin on jerry kvarnströmilläkin!!!overeemil on enemmä submission voittoja kun lesnaril on matsei
overeemil on enemmä submission voittoja kun lesnaril on matsei
Lessulla kova leuka?