UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Siis juuri kuten Venom sanoi, jos lopettaa matsin gnp:llä, ollaan aika helvetin kaukana väkisinmakauksesta.

Mä en oo ikinä pitäny overeemiä ufc tason hyvänä ottelijana. Overeemin ongelma on että se on pelkästää hyvä pystyssä ja jos se ois pystyssä edes yhtä hyvä ku esim anderon silvan joka tymää porukkaa ni sitte se riittäis eikä sen tarvis osata mattoa niin paljon mutta mitä mä sen matseja oon kattonu kovia vastaan ni ei se oikeen pärjää. Oon 95% varma ettei kukaan SF tyypeistä pärjää ufc huipuille edes hw:ssa.

Harmi ettei gsp vs diaz tulle ois meinaa ollu kerrankin kiva kattoa ku gsp pawnaa oikeen kunnolla.

Onneks sun mielipide ei merkkaa tässä asiassa. Luuletko tosissas että Silva pärjäis Overeemille pystyssä K-1 säännöillä ?

Mä en oo ikinä pitäny overeemiä ufc tason hyvänä ottelijana. Overeemin ongelma on että se on pelkästää hyvä pystyssä ja jos se ois pystyssä edes yhtä hyvä ku esim anderon silvan joka tymää porukkaa ni sitte se riittäis eikä sen tarvis osata mattoa niin paljon mutta mitä mä sen matseja oon kattonu kovia vastaan ni ei se oikeen pärjää. Oon 95% varma ettei kukaan SF tyypeistä pärjää ufc huipuille edes hw:ssa.

Harmi ettei gsp vs diaz tulle ois meinaa ollu kerrankin kiva kattoa ku gsp pawnaa oikeen kunnolla.

Olihan tää odotettavissa, että trollityhjiö täyttyy lopulta. Oli hienot pari viikkoa!

overeemil on enemmä submission voittoja kun lesnaril on matsei

Overeem tämän vie, mikäli edes matsi tulee tapahtumaan. Jotenki tuntuu vaan siltä että jotain tulee vielä tapahtumaan, mikä estää matsin. Odotan kuitenkin suurella mielenkiinnolla ja toivon että ottelu todella järjestyy.

Lesnari kaasuttaa overeemin päälle heti matsin alussa kuten yleensä, overeemi tarjoaa polvea ja lessu putoaa. Päälle vähän gnp:tä overeemilta ja se on siinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
overeemil on enemmä submission voittoja kun lesnaril on matsei

Prior to joining the Minnesota Golden Gophers, Lesnar also wrestled at Bismarck State College in Bismarck, North Dakota.[1] Lesnar finished his amateur career as a two-time NJCAA All-American, 1998 NJCAA Heavyweight Champion, two-time NCAA All-American, two-time Big Ten Conference Champion, and the 2000 NCAA heavyweight champion with a record of 106–5 overall in four years of college.

Lähde: wikipedia

;)

Ei tämä nyt niin läpihuutojuttu ole. Miten matsi lähtee käyntiin ratkaisee varmaan paljon.

Lesnaria dissataan kovasti Cain tappiosta, mutta ei Overeemillakaan kauhean montaa top HW voittoa ole. Cain tuntuu saaneen ruutia noihin lyönteihinsä, siihen malliin Nogikin tipahti, että en mä nyt Lesnaria ihan lasileuaksi lähtisi väittämään.
Ja Werdum matsi ei nyt välttämättä mikään vakuuttavin ollut Overeemilta, kondis ainakin loppui.

Tietty se on iso kysymysmerkki että missä kondiksessa Lesnar on sairastelun jäljiltä. Jos Overeem saa torjuttua alasviennit ja ei jää häkkiä vasten, niin silloin mies voittanee aika helposti. Mutta jos Lesnar vie Overeemin mattoon ja saa lyöntejä läpi, voi käydä toisin, myöskään Overeem ei ole tunnettu iskukestävyydestään.

Lessulla tuntuis olevan kova leuka, tosin ei oo pystyssä tainnu vielä kunnon heijareita niellä kertaakaan. Onhan Reemi tyrmätty usiamman kerran, mutta sen sijaan Horsereemiä ei kertaakaan.
Onhan tuo Lessukan dissaus hieman turhaa, mutta olihan se tappio lähes vastaavalla kaavalla Carwinillekkin enemmän kuin lähellä.

No ei se nyt ihan lasileualta vaikuta, lähinnä reagoi huonosti noihin koppeihin -> panikoi. Ei tämä tietty sen parempi ole.

Mielestäni Lessun leukaa haukutaan melko turhaan. Eipä se ole tainnut pökrätä vielä kertaakaan. Enemmän pitäsi moittia miehen kykyä imuroida lyöntejä pystyssä eli surkeaa tekniikkaa. Kokemattomuus lyönteihin näkyy kehäilmeessä, mutta silti en myöskään pitäisi Lessua puhtaasti panikoivanakaan. Itseasiassa luulen, että moni muu olisi jopa saattanut hyytyä paheminkin niinhin lyönteihin mitä hänellekin on pysyssä ja matossa tarjottu. Kun iso mies pääsee lyömään niin avoimesti kun Lessua pääsee sattuu ne lyönnit aina. Harva niitä ottaa vastaan vakavalla naamalla. Ja minä en siis ole juuri kiinnostunut hänestä ottelijana, joten en fanipoikana puolustele.

Miten hyvä on Overeemin alasvientipuolustus, siis oikeita painijoita vastaan? Lesnar on vienyt kuitenkin mattoon about kaikki, ongelmia tuotti Cain ja Carwin jotka ovat kovia painijoita itsekin.

Ulkomuistista nyt tulee mieleen vaan Fujita? Tuskin nyt mitään huipputasoa Fujitankaan paini, ainakaan vanhoilla päivillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom