UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Onhan tässä nyt mm. cain vs santos ja gsp diaz matsit välissä. Näyttää kyllä helvetin hyvältä loppuvuosi mma saralla.

Siis todellakin. 5viikkoa putkeen UFC:tä ja Strikeforcea heti kärkeen, Bellatorin uus seasoni alkaa, 5 eri tittelimatsia luvassa. Ei huono loppuvuos todellakaan!

Overeem lyö ja Lesnar on heti kilpparissa. Lesnarin kannattaa shootata asap, mutta Overeem on myös kova painimaan ja en ihmettelisi jos Overeem kuristaisi Lesnarin giljotiinilla.

Oonko ainoa ketä vituttaa se miten Lessu saa aivan liian helposti noita mahiksia otella vyöstä...

No tarjoaahan Dana Reemillekin nyt mahdollisuutta titteliotteluun 1-0 ufc-recordilla. Ehkä tuokin sitten vituttaa jotain, muttei minua ainakaan.

Joku lohkasi osuvasti tästä ottelusta: K1 Grand Prixin voittaja vastaan tyyppi, joka ei kestä iskuja. :)

Olin tippua tuolilta kun tämän luin. Olin jo ajatellut, että Overeemiä ei UFC:ssä nähdä, mutta onneksi olin väärässä. Ei Lesnarin voitto mikään hirveä ihme olisi, mutta en jaksa siihen uskoa.

Joku lohkasi osuvasti tästä ottelusta: K1 Grand Prixin voittaja vastaan tyyppi, joka ei kestä iskuja. :)

Sinänsä todella huonosti lohkaistu. Vaparimatsista kun on kyse niin saa lyödä aika monta K-1 mestaria jonoon, että joku pysäyttää Brockin.

Kestihän se Brock pari koppia Karviseltakin, ei kyseessä nyt mikään täysi lasileuka ole. Ilmeisesti Lesnariin ei vaan voi suhtautua objektiivisesti jostain syystä?

No tarjoaahan Dana Reemillekin nyt mahdollisuutta titteliotteluun 1-0 ufc-recordilla. Ehkä tuokin sitten vituttaa jotain, muttei minua ainakaan.

Reemillä on suht makia voittoputki päällä (jopa ihan vaparissa, ei WWE:ssä :D) ja taitaa kans olla parin organisaation HW-mestari. Aika ihme oikeastaan että ottelee ylipäätään tittelieliminaattorissa, kun noilla meriiteillä ois varmaan saanut suoraan shotinkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itseasiassa tarjottiinkin titteliottelua Cain/JDS voittajaa vastaan, mutta Reemi halusi pysyä aktiivisena. Respect.

Jotkut sitä muistaakseni olikin jo pelkuriksi haukkumassa kun joutui jättämään Silva matsin väliin. Hyvä temppu äijältä, siis otella huvikseen Lesnaria vastaan, ja ite ainaki toivon että tulee mestariksi vielä. oli kova temppu kun meni K1 kehään Harin kanssa ja ei ole kyllä muutenkaan mikään hirveä pelkuri ollut. Jos jatkaa hurjaa tappelu virettään niin huono mennä enää kyllä haukkumaan äijää.
melkein off topic
Onhan täs hienoja tapahtumia ja yksi mitä ite odotan on it's shotime:n fast and furious

Itseasiassa tarjottiinkin titteliottelua Cain/JDS voittajaa vastaan, mutta Reemi halusi pysyä aktiivisena. Respect.

Aijaa, no rispektiä tosiaan! Toi on yks syy minkä takia oon diggaillut Reemistä aina, se on yks aktiivisimpia huippuottelijoita mitä löytyy. Loppuukohan muuten Reemin K-1 seikkailut nyt tähän kun on UFC soppari taskussa? Luulis ettei UFC kovin mielellään päästä sitä kikkailemaan sinne enää. Toisaalta kyl parempi että keskittyis vaan vapariin ihan kunnolla.

Joo ei se enää K-1:ssä tuu matsaamaan. Exclusive contract jne. Kolmannen matsin Haria vastaan olisin mielelläni nähnyt, mutta ei se nyt niin iso juttu ole.

Joo ei se enää K-1:ssä tuu matsaamaan. Exclusive contract jne. Kolmannen matsin Haria vastaan olisin mielelläni nähnyt, mutta ei se nyt niin iso juttu ole.

Tuskin se K1 ainakaan saa sellasia rahoja maksettua että Reemiä ees kiinnostais sinne mennä, eikö se nyt oo puoli konkurssis. It's shotime taitais olla sellanen missä (lähes)K1 säännöillä pääsisivät ottelemaan.

No nyt sit nähdään mitä suuntaa vedonlyöntikertoimet antaa suupalteille jotka ovat jauhaneet että kaikki UFC ulkopuolella on ihan paskoi ja Reemi varsinkin.

Olisihan siinä kieltämättä mma historian huikein tittelikokoelma, sen jälkeen puuttuisikin enää nyrkkeilyn olympiakulta.

War Lesnar! Nyt rukoillaan kaikkia mahdollisia jumalia, erityisesti Cromia, jotta tämä matsi toteutuu.
Olympiakulta nyt ei kyllä ole varsinaisesti nyrkkeilyn kovin saavutus, jos nyt ei puhuta pelkästään amatöörinyrkkeilystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom