UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Alistairin voittoa toivotaan mutta oma veikkaukseni on, että Lesnar nappaa sen alasviennien ja yllättää suoralla käsilukolla ;)

OT: Alistairin muija on semi hawt... wouldsmash/10
392406308.jpg

148329_169222499770595_145112918848220_519902_6900982_n.jpg

tikkuukko: Thanks. Mul on niin lunkki duuni (tai oikeestaan mä olen niin vitun hyvä että hoidan hommat 1/10 ajasta mitä on) ja täytyy sit loppuaika saada palamaan jotenkin. Täällä siis hengaillen päivisin ja tyrkytän mielipiteitäni!

Overeem oli näköjään "potkittu" ulos Couturen salilta kun Randyllä ja Brockilla oli salassapitosopimus. :D

"There were some issues with Alistair training at Xtreme Couture because Randy, after he fought Brock, trained with him and signed a disclosure with them,” “So even though Randy isn’t at the gym, Brock’s people made it an issue so Overeem ended up not finishing his training here.”"

http://bjpenn.com/news/2011/12/30/u...gn=Feed:+bjpenndotcom+(BJPENN.COM+NEWS+BLOGS)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä oon varma, että tää Jontte on vanha kunnon Mikat2... sori offtopic.

Sori kyllä mun nimi on ihan Joni.

Alistairin voittoa toivotaan mutta oma veikkaukseni on, että Lesnar nappaa sen alasviennien ja yllättää suoralla käsilukolla ;)

Itse uskon että Lesnar saa alasviennin ja joko vasaralyönneillä takoo TKO tai saa kuristuksen samaan tyyliin kuin Carwinia vastaan.

Katsos vain, parikymppiä euroissa olisi jo sentään kohtuullista :)

Jos tuon ostaa, niin pitääkö se katsoa väkisin striiminä, vai voiko sen katsoa myöhemmin, kuten mtv3 katsomon ostetut lähetykset voi?

Voi katsoa jälkikäteenkin. Samalla rahalla saa 24h katseluaikaa ufc arkistoihin eli voi kattoo vanhempiakin eventtejä jos kiinnostaa.

Overeem oli näköjään "potkittu" ulos Couturen salilta kun Randyllä ja Brockilla oli salassapitosopimus. :D

"There were some issues with Alistair training at Xtreme Couture because Randy, after he fought Brock, trained with him and signed a disclosure with them,” “So even though Randy isn’t at the gym, Brock’s people made it an issue so Overeem ended up not finishing his training here.”"

http://bjpenn.com/news/2011/12/30/u...gn=Feed:+bjpenndotcom+(BJPENN.COM+NEWS+BLOGS)

Voihan helvettiläinen.. en oo moisesta ennen kuullutkaan. :D

Perhana, nyt ei anna näyttää MTV3 MAXia, perkele. Toivottavasti se toimii yöllä tai sit o pakko jollai streamilla kattoo.

nyt alkaa vituttamaan.........!!!!!!!

Pakko varmaan herätä aamulla kattomaan. Sen verran kova matsi kyseessä. Toivottavasti löytyy vain hyvä streami.

Toivottavasti Lessu vie.

Suositut

Back
Ylös Bottom