UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Se ois vähän nihkeetä kun joku Overeem veis tyttöystävän. Mitä siinä vois tehdä? Nimmarin pyytäis ja lähtis himaan itkemään.

Se ois vähän nihkeetä kun joku Overeem veis tyttöystävän. Mitä siinä vois tehdä? Nimmarin pyytäis ja lähtis himaan itkemään.

Jäät odottamaan parkkikselle ja ajat autolla yli?? :D

Edit. Kannattaa varmistaa peruuttamalla vielä kertaalleen yli. Ettei se nouse ja revi ovea irti.

Jäät odottamaan parkkikselle ja ajat autolla yli?? :D

Edit. Kannattaa varmistaa peruuttamalla vielä kertaalleen yli. Ettei se nouse ja revi ovea irti.

Mun Toyota varmaan painaa about saman verran kun Reemi...

Mitä tätä nyt tätä ja monia muita ottelua koskevia ketjuja on lukenut niin on on todella kärjistetysti sanottu että enemmistö horjumattomasti luottaa Overeemin voittoon. Pikemminkin niin että jengi on jonkinverran kalleellan Overeemin suuntaan ja veikkaa tätä voittajaksi jos täytyy toinen valita. Ottelun tyylillinen vastakkain asettelu on niin suuri että selkeää voittasuosikkia on vaikea valita. Aina joukosta löytyy jokunen tyyppi joka katselee värikkäiden fanilasien takaa ja vannoo suosikkinsa nimeen. Näitkin tosin löytyy molemmista leireistä.

Itse veikkaan Overeemia jos toinen täytyy valita, mutta en pidä minkään sortin ihmeenä että Lesnar matsin veisi. Syy tähän on yksinkertaisesti se että Lesnarin otteet kehässä ovat olleet niin ailahtelevia. Lesnarilla todella pitkä ottelutauko, sairasloma ja nöyryyttävä tappio niskassa ei voi olla vaikuttamatta henkisesti. Lesnarin oikeastaan "ainoa" mahdollisuus voittaa ottelu on saada se mattoon mikä on kyllä ihan mahdollista.

Overeemilla voittoputki takana ja itseluottamus taivaassa. Kokemusta 10x enemmän kuin Lesnarilla ja aseet voittaa ottelu niin pystyssä kuin matossakin. Asetelmat otteluun on Alistairilla helpommat koska taitoa riittää niin matossa kuin pystyssä. Viimeisenä vielä se että ottelu ja jokainen erä alkaa pystyssä, ei matossa mikä suosii Overeemia.

Juuri näin.. On se mukavaa, kun jaksat kirjoitella tänne objektiivisia ja asiantuntevia näkemyksiäsi. Ei tarvitse itse näpytellä ikinä mitään kun viet aina "sanat suusta"..:pano:

Koskis mun naiseen, ni vetäisin Reemille F5:n!

SummerSlam_2002_-_Brock_Lesnar_Vs_The_Rock_01_large.jpg

ps. painan 78 kg

Ei ole Hendricks mielestäni siinä porukassa, joka on onnistunut siirtämään painimeriittinsä erinomaisesti vaparikehiin. Fiksumpana ja omilla vahvuuksillaan pelaavana ottelijana Fitch painii Hendricksistä "helpon" voiton painiuran menestyksestä huolimatta.

Hendrix on vaparikehissä vielä vähän vihree ja on selvästi tykästynyt boksailuun. Muistan myös nähneeni Johnyn haastattelun, missä vannoi ottelevansa faneilleen ja pyrkivän viihdyttävään ottelutyyliin (päinvastoin kuin Fitch) ja tämänkin takia mielummin ottelee pystyssä. Hendrix on lyhyt, vahva, räjähtävä ja vielä taitava painimaan. Tämän tyylisiä ottelijoita eikä todellakaan ole helpoin matossa pidettävä vaikka sinne jossain kohtaa mennäänkin. Hendrixin tyylisiä ukkeleita on muitakin, joita on vaan mahdoton pitää matossa hetkeä pidempään. (F.Edgar, Ellenberger, Munoz, B.Henderson jne..)

Fitch on moniuolisempi ja menestyneempi ja tod.näk voittaa ottelun, mutta ei Fitch tässä helpolla pääse se on saletti. Jos joku ottelun voittaa lopetuksella niin se on 99% varmuudella Hendrix. Veikkaampa vaan että Fitch ottelee kymmenennen kerran peräkkäin pisteille yleisön buuausten saattelemana. :zzzz:

Alistairin vaimo ei kyllä ole lähellekkään yhtä hyvää tasoa kuin Aryanna.

Ps. Itselläni paremman näköinen muija kuin Alistairilla enkä tienaa pal vittuakaan.

Sun mielikuvitusta,kunnes tulee kuvia kehiin....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se Jonten muija oikeasti tosi kuuma, mmm...

e. Öö, siis unohtakaa.

Älkää nyt hei Jontelle kiukutelko vaikka teillä ei ole tyttöystäviä!

Mä olen ylpeä tästä ketjusta, tässä on kaikkea.

Suositut

Back
Ylös Bottom