UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
vittu kohta se alkaa oon nyt jo about 2% kännis saa nähä miten sit aamul..............................................................................................

En ole Nate Diazin tuf kautta seurannut, joten en tiedä sen tarkemmin, mutta countdownin perusteella kaverin käytös on niin epäurheilijamaista, että toivon Diazin saavan kunnolla pataan.

Jännittää kyl hetki hetkeltä enemmän että, Brock vie tän. Kun tiedän että se on hyvinkin mahdollista. Reemin on mun mielestä puolustettava ne pari shoottia alussa ja saada annettuu brockille sellanen säikäyttävä lyönti. Rd 2 ja eteenpäin pelkään pahinta.
Toivotaan et Fitch hävii.

En ole Nate Diazin tuf kautta seurannut, joten en tiedä sen tarkemmin, mutta countdownin perusteella kaverin käytös on niin epäurheilijamaista, että toivon Diazin saavan kunnolla pataan.

Nate tuntuu välillä ottavan suoraan mallia veljestään. Molemmat kohtalaisen kusipäisiä mun mielestä.

Lainaan cryscythen viestiä:

Ei noiden veljesten kovisteluja kannata ottaa niin tosissaan, ne on varmasti laskelmoitua käytöstä mikä luo kavereiden ympärille mielenkiintoa. Diazit on pelkästään mukava poikkeus niin monien mauttomien&hajuttomien persoonien joukossa. Diazit on kuitenkin ottelun jälkeen vastustajaa kohtaan poikkeuksetta nöyriä ja kunnioittavia mikä on tärkeämpää kuin se että ennen ottelua vähän nostatetaan tunteita. Diazien ulosanti on mitä on ja kaverit ei pysty myymään otteluitaan Sonnen tyyppisellä showlla. Tää on niiden tapa ja kyllä se ainakin tuntuu ihmissä herättävän tunteita.

Tota punnituksissa/presseissä tönimistä esiintyy ihan jatkuvasti eikä suotta. Se lisää yleisön mielenkiintoa eli hypeä juuri sopivasti. Vaparin ja nyrkkeilyn historia on täynnä esimerkkejä kun ottelijat onnistuvat uimaan toisen liiveihin ja sekoittamaan pasmat pre-fight tempauksilla.

Itsellä ei ole maksia enkä muutenkaan välttämättä jaksaisi herätä viideltä.

Mahtaako TORRENT ottelusta olla ladattavissa heti hyvin nautittujen yöunien jälkeen n. klo 11-12 aamupäivällä?

Huh! kun olen mehuissa tästä ottelusta!

Itsellä ei ole maksia enkä muutenkaan välttämättä jaksaisi herätä viideltä.

Mahtaako TORRENT ottelusta olla ladattavissa heti hyvin nautittujen yöunien jälkeen n. klo 11-12 aamupäivällä?

Huh! kun olen mehuissa tästä ottelusta!

kaiken laatuisia torrentteja on heti muutaman tunnin sisään eventin jälkeen.

Itse katon vähän face matseja oluen kera ja sit ajoissa nukkumaan että jaksaa nousta katsomaan japanin eventin ja tallentavalta ufc main cardin :)

Sanokoon muut mitä tahansa mutta allekirjoittanut odottaa Fitchin matsia! Paras mahdollinen aloitus vuodelle 2012 olis Gussen ja Fitchin voitto, Brockin nöyryytys ja ennenkaikkea Diazin täydellinen tuhoaminen A´la Cerrone. Ainahan sitä saa toivoa

wtf...bodogilla voi lyödä rahat brockille, mutta alistajalle ei...on suspended...melkein varmat rahat menee hukkaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olis ollut helvetin kiva katsoa tämäkin matsi livenä, mutta tuli lähettyä ryyppäämään ja just tulin kotiin.ei pysty valvomaan.Kiva huomenna sitten herätä darrassa kattomaan eventtiä.Sydän hakkaa jo valmiiiks tarpeeks lujaa.

Kylla siita MMA ottelija kehittyy/on jo kehittynyt. Mikali en vaarin muista on han saattanut voittaakin MMA:ssa jotain pienta jo.

Jaa niin mitä eniten turhia mestaruusmatseja kautta aikojen ja organisaatioiden. Ja miksi? On yleisöä eniten tuova ottelija(oli jotenkin pakko jättää MMA pois ottelijan edeltä)!!!

Viimeinkin se alkaa. Hyvä että sai nukuttua. Pitkästä aikaa kyllä semmonen main event että huh. Reemin voittoa toivotaan.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Voi katsoa jälkikäteenkin. Samalla rahalla saa 24h katseluaikaa ufc arkistoihin eli voi kattoo vanhempiakin eventtejä jos kiinnostaa.

TAI LIITTYÄ MM-TRACKERIIN!!! Sieltä voit ottaa myös kaikki pridet, kaikki ufc ja parhaana palana loistavat MMA dokkarit mm. Rickson Gracie-Choke( Sitä kautta opitte myös kuka on paras ottelija mailmassa)!!!

Mä en kyllä millään luottais Overeemin lukotuskykyihin tai siihen paljon puhuttuun giljotiiniin. LEsnar on vaan liian iso ja vahva matossa.
Siltikin näkisin Overeemin voittajana koska pelkään, että Lesnarin leirissä ei ole Brockia haastettu pystyottelussa tarpeeksi ja Overeen saa kuitattua melko nopeasti Lesnaria ja siitä alkaa brake dance joka päätyy Overeemin KO tai TKO voittoon.

Aikaisemmis tuossa sanoin että haluaisin nähdä REEM:in LHW:nä. Syy on siinä ettei noilla käsillä oteta diljaria sikaniskasta! Eikä monesta muustakaan HW:stä.

Huvittavaa, että kaltaisesi nulikka puhuu minulle tuohon tyyliin. Couturella, Heathilla ja Mirillakin oli suuri kokemusetu, mutta se auttaa vain rajallisesti, jos toinen on ylivoimainen painissa. Kerro minulle, ketä hyvää painijaa vastaan Overeem on pärjännyt/otellut? Vahinkoja sattuu, mutta esimerkiksi Mark Hunt, jota kovin moni ei mahtavana takedown-koneena pidä, runttasi Overeemin helponnäköisesti mattoon. AO ei vaparissa ole mitään kovin kovia testejä kohdannut vuosiin, Kharitonov on yksi harvoista ja häntä vastaan tosiaan kävikin huonosti. Varmaankin Overeem on kehittynyt noista ajoista, kuten K-1 menestys voisi antaa olettaa, mutta sielläkin vasta vuosi sitten minun nähdäkseni saatiin viitteitä siitä, ettei Alistair edelleenkään iskuja parhaalla mahdollisella tyyneydellä ota vastaan(kun Spong osui hyvin niin Overeemista näkyi pieni hätä). Samoin Werdum-ottelu ei tosiaan mahtavan vakuuttava suoritus ollut, raskas kaasuuntuminen ja pystyssäkin Werdum kykeni ainakin näyttämään yllättävän hyvältä AOta vastaan.

Toney-Couture ottelu oli tietysti karrikoitu esimerkki, mutta kun toinen ottelijoista on ennakkoon huomattavsti parempi painija, niin pystyottelijan vahvuuksia ei välttämättä paljon saada nähdä. Ja, epäilit ettei kukaan vaparista tietävä voi laittaa Lesnaria ottelussa ennakkosuosikiksi, niin ihmeellisestipä väheksyt Junior Dos Santosin, Mirin ja Cainin asiantuntemusta. Turha puhua mistään lessulaseista minun tapauksessa, pidän ottelijana ja persoonanakin Overeemista enemmän, mutta raskaansarjan kärkiottelijoiden tavoin näen, että paini vaikuttaisi olevan ratkaiseva tekijä tässä ottelussa. Jopa Cain joutui pari kertaa selälleen Lesnaria vastaan, enkä ymmärrä millä perusteilla ihmiset pitävät Overeemin maahanvientipuolustusta parempana, lihakset sokaisee. Toivotaan kuitenkin, että AO yllättää.

En tiedä yhtään kuin vanha olet! Kiinnostaa se että koska olet nähnyt enaimmäisen vale tudo/nhb/mma matsin tv:stä(toivottavasti nauhalta) ja koska ekan livenä vaikka maxilta tai paikanpäältä?

Suositut

Back
Ylös Bottom