UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Cowboy ei tiedä miten kovaa Stocktonissa oikeasti on. Onhan mies kova ottelija mutta nyt vaan tulee turpaan joka osa-alueella. Brock ei saa Overeemia tonttiin, tai ainakaan pysymään siellä. Lesnar ei saanut Carwinia tonttiin vasta kun mies oli täysin kaasuissa. Itseään paljon pienemmän Cainin sai kammettua kenttään, mutta vain pieneksi hetkeksi. Overeem ei ole painija joo mutta varsin hyvän mattotaustan omaa ja vahvakin on kuin saatana. Ei vaan tule onnistumaan. Ja pystyssä kolisee, vaikka K1-Brockin uutta upeaa pystyä ja ennennäkemätöntä tyrmäysvoimaa tuossa countdownissa ylistettiinkin

Toivon että lessu voittaa. Reemi on mun mielestä tylsä ottelija

DC tyrmää Diazin 2. erässä ja AO tyrmää Brockin 3. erässä.

DC tyrmää Diazin 2. erässä ja AO tyrmää Brockin 3. erässä.

Liharekat ei jaksa kolmanteen erään, lopetus tulee jommalta kummalta ensimmäisen tai toisen erän aikana.
En halua nähdä sitä puuskutuksen määrää, jos mennään kolmanteen tai jopa tuomariäänille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lesnarin voittoon pystyssä en usko, mutta se että Overeem yllättää ja dominoi Lessua matossa on mahdollista. Tota teoriaa tietysti avittais se jos Overeem vähän kolauttais Lessua pystyssä ensin ja sais Lessun siten selälleen.

Countdownissa oli hyvä pointti se että Lesnar on jokaisessa ottelussaan onnistunut alasvienneissä. Alas on viety niin Couture, Carwin kuin Velasqueskin. Carwin tosin oli ihan zombie jo tossa kohtaa, mutta kyllä se jotain kertoo että noin kovia painijoita on alle jyrätty. Vois kuvitella että Overeemkin mattoon jossain kohtaa joutuu, koska ei edes omaa painitaustaa. Se mitä matossa tapahtuu onkin kysymysmerkki..

Äänestys tähän mennessä 85% Übereem, 15% Lesnar :wtf:

Meikäläänen jostain syystä tykkää Lessukkasta vaikka suurin osa vihaa sitä, siksi toivonki että Lessukka voittas. Kyllä mä nään Lesnarilla ihan selkeet mahdollisuudet voittaa jos saa ottelun tonttiin eikä jää liikaa aikailemaan vaan heti lunchboxit laulamaan, toki siinä kyllä kaasuuntuu helposti. Pisteillä ei oo omasta mielestä järkeä yrittää voittaa koska kumminki alotetaan erä aina pystystä ja jos ei saakkaa Overeemia tonttiin niin se onki paha paikka.. No matsis sen viimmeistään näkee kuinka käy. Oma veikkaus on Lesnar vie ekas eräs tonttiin ja hakkaa TKO voiton.

Meikä veikkaa et Overeemilla on yllätystaktiikka ja pyrkiikin viemään Lessun mattoon ennenkuin joutuu ite sinne ja takoo itse topkontrollista keskeytyksen. Tai yrittää.
Pystyssä saa kuitenkin Alistaja pelätä mattoon joutumista ja Lessun guardi tuskin kummoinen on. Tossa countdownissa kuitenkin näky että Overeem on ennekin vienyt matseja mattoon.

Lesnarin voittoon pystyssä en usko, mutta se että Overeem yllättää ja dominoi Lessua matossa on mahdollista. Tota teoriaa tietysti avittais se jos Overeem vähän kolauttais Lessua pystyssä ensin ja sais Lessun siten selälleen.

Countdownissa oli hyvä pointti se että Lesnar on jokaisessa ottelussaan onnistunut alasvienneissä. Alas on viety niin Couture, Carwin kuin Velasqueskin. Carwin tosin oli ihan zombie jo tossa kohtaa, mutta kyllä se jotain kertoo että noin kovia painijoita on alle jyrätty. Vois kuvitella että Overeemkin mattoon jossain kohtaa joutuu, koska ei edes omaa painitaustaa. Se mitä matossa tapahtuu onkin kysymysmerkki..

Äänestys tähän mennessä 85% Übereem, 15% Lesnar :wtf:

Pari muuttuvaa tekijää pakko mainita tässä kohtaa.. eli Lesanderi vaikuttais olevan snadisti "pienentynyt" Cain matsista (en ole kattonu Countdownia vielä, että onko taas sama vanha mörkö, mutta viimeaikaisten kuvien / videoiden perusteella..) + Overeem on isompi kuin BL:n edelliset vastustajat. Eli jos double / singleä yrittää ja päätyvät häkkiä vasten nyhjäämään, niin Overeemin mattoon saaminen siinä kohtaa vaikeutuu huomattavasti, sillä a) Reem on vahva härkä ja b) Reemin clinchi on hyvä..

..mutta kaksi puhvelia kun törmää, niin mitä vain voi tapahtua. Lessu saattaa osua sen yhden ratkaisevan overhand heijarin ja heti perään mattoon ja napu napu tai sitten Lessu yrittää tarpeeksi monta alasvientiä, väsyy, jää kasan alimmaiseksi ja napu napu.. mitä vain voi tapahtua ja siinä kohtaa nää spekulaatiot voi vetää vessasta alas.

Viimeksi muokattu:
Meikä veikkaa et Overeemilla on yllätystaktiikka ja pyrkiikin viemään Lessun mattoon ennenkuin joutuu ite sinne ja takoo itse topkontrollista keskeytyksen. Tai yrittää.
Pystyssä saa kuitenkin Alistaja pelätä mattoon joutumista ja Lessun guardi tuskin kummoinen on. Tossa countdownissa kuitenkin näky että Overeem on ennekin vienyt matseja mattoon.
On vienyt joo, mutta Lesnar tuskin viedään mattoon tosta noin vaan ja vaikka jotenki sen sinne saiski niin tuskin Lessukkaa sielä on kovin helppo pitää

Sellanen thrilleri tulossa, että ei tässä uskalla antaa prosenteja kummankaan puolesta. Jos Lesnar on vain jäätävässä kunnossa, mielestäni hänellä on kaikki mahdollisuudet viedä ottelu mattoon ja EHKÄ sitä kautta voittaa mittelö. Toisaalta Reemillä ainakin viime ottelun perusteella oli oikein pätevän oloinen TDD, eli ei sitä koskaan tiedä. Reemi vie pystyn ja Lesnar maton. Kumpi heistä pääsee toteuttamaan omaa aluettaan parremin voittakoon tämän. Joku taisi kyllä mainita, että kun kaksi härkää kohtaavat mitä vain voi tapahtua hyvinkin nopeasti. 50 / 50 sanon minä ja lienee matemaattisesti kaikista todenmukaisin :).

Olisihan se kohtalaisen eeppistä, että yhdellä miehellä olisi Dream, K1, Strikeforce sekä UFC vyöt.

Mä oon yleisesti vitun paska veikkaamaan mutta sanoisin, että Brock voittaa tokassa arm-trianglella ja Cerrone pisteillä.

edit. kerrointa nordicilla 2.7, joten eiköhän unohdeta rahalliset pelailut.

^Jos Brock saa kiedottua kätensä Reemin niskan ja sen vitun ohuen narukäden ympärille, ja kaiken lisäks vielä puristamaan Reemin mehut ulos, niin mä syön pääni ja sä saat panna mua perseeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom