UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
finfighter Miten tuo nyt liittyy tähän mitenkään? Ei ole mitään kovin kummoista mielipidettä hänestä. Ennen oli hyvä nykyään ei.

Kunhan kysyin. ;)

Se nyt on ihan sama vaikka ois universumin kovin pystymies, välillä niilläki tulee säkäpuncheja. Osalta täällä saa sellasen kuvan ettei Overeem koskaan osu säkällä, vaan aina taidolla (koska on K-1 mestari). Juupajuu..
Mut tuo säkä -juttu oli alusta asti jo vähän väärä vertauskuva.

Melkein 500 viestiä ja eventtiin vielä pari viikkoa :D

Kun on kyse eventistä missä on Lesnar, niin _aina_ pakkiset kirjoittaa kymmenen kertaa enemmän :) (voi katsoa vaikka luetuimmat threadit ja katsoa kuinka monessa on kyse lessusta)

miten ihmeessä voi ees osua säkällä? ihmettelen vain.. siis lyö iha summanmutikassa ja on iha tuurista kiinni että osuuko vai ei? kuulostaa vähä lauantai yön nakkikiska touhuilta eikä huippu vapaaottelulta tommonen.. eiköhän se oo omista taidoista ja vastustajasta kiinni osuuko se lyönti vai ei, eikä lady fortunasta.. tietty ellei oo onnistunu piilottaa neliapilaa hanskaan?

No tol säkällä lyömisel varmaa tarkotettiin et osuu ns tuurilla just oikeeseen kohtaan ja kaveri tipahtaa.Eihä ne nyt varmaa jokasta lyöntiä niin tarkkaan kato,kuha naamaan suuntaa lähtee.

Lessulle tarjotaan 2,26 kerrointa Betsafella.Koska en usko "säkään" niin tohon pitää kyl sijottaa jokunen euro.Myös Nate Diazin 3,10 on pienen pelin arvonen IMO vaikkakin Cowboy ollu liekeissä viime matseissa

Mut jotenki vieläki on fiilis et tää päämatsi peruuntuu :D Ollu siit asti ku tää lanseerattiin..Toivottavasti oon mutu on väärässä tällä(kin) kertaa

En pyri mihinkään, kunhan totesin että ne on kivoja. En vain ymmärrä niiden pointtia. Mutta joo, minäkin uskon Overeemin voittoon enemmän, mutta mitä tahansa voi tapahtua.

Enkä halua haastaa riitaa, olen herkkä ihminen.

P.S. Overeem on tänään vapritunnissa kertomassa mikä meininki.

Perseestä revityt prosentit on aina mahtavia.

Luulen, että kuitenkin nuo prosentit oli lähinnä oma veikkaus, vai? Ite ainakin kun kavereiden
kanssa veikkaillaan voittajia niin heitetään samanlailla. Niin ja ite annan edun Overeemille
60/40, kuitenkin innolla odotetaan jo taistelua. Päätökselle ei millään voi mennä, ellei
molemmat ole aivan loppu vikat erät jolloin ei kumpikaan saa mitään aikaan. Tuon kokoisille
paksuille pojille kuitenkin 5 x 5min on aivan liikaa. Overeem siis via TKO second round.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jospa kertoisit meille kaikille omat prosenttisi ja niitten alkuperan?

Mun mielesta nuo prosentit oli hyvinkin realistiset
Kai ne sitten on realistiset prosentit. Mulle se on vaparimatsi, jossa niin monta muuttujaa, että mitä tahansa voi tapahtua.

Lessulle tarjotaan 2,26 kerrointa Betsafella.Koska en usko "säkään" niin tohon pitää kyl sijottaa jokunen euro.Myös Nate Diazin 3,10 on pienen pelin arvonen IMO vaikkakin Cowboy ollu liekeissä viime matseissa

Kyl jos haluis jonku triplan vetää, niin Naten valitseminen siihen kertoimen kasvattajaksi ei välttämättä ole ollenkaan huono idea.

Jep, toi Naten kerroin on tosiaan vähintäänkin pelattava, koska näen kaverilla matsissa ihan hyvät saumat. Täytyy luultavasti itsekin tarttua tuohon. Toki tuohon on laitettava vielä pari muuta matsia kylkiäisiksi, jotta saa hilattua kerrointa ylöspäin.

Brock näyttäisi olevan terveessä kunnossa. Pressikonferenssissä sanoi painavansa 278 paunaa.
CompridoLesnar.webp

Back
Ylös Bottom