UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
^Jos Brock saa kiedottua kätensä Reemin niskan ja sen vitun ohuen narukäden ympärille, ja kaiken lisäks vielä puristamaan Reemin mehut ulos, niin mä syön pääni ja sä saat panna mua perseeseen.

No eipä se Carwinkaan mikään piuha ole. Ai jumalauta, odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen sujauttamaan temmini teikäläisen anneliin.

No eipä se Carwinkaan mikään piuha ole. Ai jumalauta, odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen sujauttamaan temmini teikäläisen anneliin.

Ei ole piuha ei, mutta Carwinilla ei ole edes 1/3 Reemin kokemuksesta, jonka luulisi osaavan "väistää" helpohko arm triangle ja Reemi tuskin tulee piiputtamaan itseään yhtä pahaan kuosiin eli gameplania tullaan varmasti noudattamaan tarkemmin.

Mutta katsotaan onko sussa miestä lunastamaan sun palkinto :hyvä:

Toi gallup vaatisi kolmannen vaihtoehtoehdon, joka olisi "en osaa sanoa", koska tuo kysely pakottaa valitsemaan. Toisin sanoen kolmas vaihtoehto kuvaisi hyvin epävarmuutta, joka tällä keskustelupalstalla tuntuu olevan ottelun voittajasta.

^ethän sä voi unibetilläkään valita "en osaa sanoa". Joten ne ketkä ei osaa sanoa, voi olla vastaamatta gallupiin.

- Mielestäni tällä kyselyllä halutaan nimenomaisesti kartoittaa forumin yleistä mielipidettä. Haluan korostaa, että kyse ei ole siis vedonlyönnistä. Tarkoitan pähkinänkuoressa sitä, että mielestäni tuo kysely vain vääristyy liikaa, koska 80/20 ja 51/49 -mielipiteet ottelun voittajasta saavat saman painoarvon. Siis jos halutaan pitää tämä keskustelupalsta enemmän analyyttisenä. Itse haluaisin ainakin nähdä kolmannen vaihtoehdon, niin ehkä itsekin äänestäisin.. Nyt jätän väliin, koska valitsisin varmaan sen kolmannen vaihtoehdon.

Onkos missään vedonlyönti mestassa taas vaihtoehtoa, että ei mene tuomareille tämä matsi? Voisi laittaa koko kassan kiinni. Nordicbetilla ei ainakaan ole.

Hmm eiköhän unibetilla oo?Ainakin aina ennen ollu noihi pääotteluihin kaikenäkösiä erilaisia vetoja mm juurikin tuo että ei mene tuomareille.Uskosin että saat kyllä todella hikisen kertoimen ehk' joku 1,20

EDIT: kävin kattomassa ja löytyy Unibetilta tollanen veto.Kerroin tolle huikee 1,12

thereem.com-sivulla luki: 15 hours ago we said: Sorry guys just heard that the episode will be released tomorrow, the director is still working on it! He's a perfection

Kuten joku jo aiemmin sanoikin, niin tästä päämatsista on oletettavissa sellainen "mitäs mä sanoin"-tyylinen tulos, jossa omalle vahvuusalueelle pääsevä ottelija saattaa saada toisen näyttämään ihan amatööriltä. Itse olen tiukasti Overeemin bandikärryssä, mutta jos kertoimia katsotaan, niin rahat menee Lesnarille ja tulee takaisin 2.7-kertaisena.

Uskon, että Overeemin hyvä alasvientipuolustus ei ole tarpeeksi hyvä Lesnarin voimakkaille shooteille. Alasvientien pelossa myöskään Overeemin hanska ja polvi ei heilu yhtä hyvin kun toivoisi. Uskon myös, että Lesnarin kondis on Overeemin vastaavaa kovempi. Ainakin siinä tapauksessa jos Lesnar pääsee hallitsemaan ottelua matossa päältä. Toisaalta mahdollista on myös se, että pari kunnon osumaa vie Lesnarin alasvienneistä parhaat mehut ja sitten tilanne saattaa olla täysin Overeemin hallinnassa. Mutta kuten sanoin, on Lessukan 2.7 mielestäni oikein pelattava kerroin hyvien shoottien, paremman kondiksen ja väkevän top-controllin ansiosta. Lesnar TKO R1

Samaan aikaan toivon ihan vitusti, että olen ylläolevassa veikkauksessani väärässä.

Cowboy ei tiedä miten kovaa Stocktonissa oikeasti on. Onhan mies kova ottelija mutta nyt vaan tulee turpaan joka osa-alueella.
Tähän olis kiva saada perusteluja!

Mun papereissa Cerrone on suursuosikki tarkan kickboksauksen, erinomaisen kondiksen, kovan itseluottamuksen, mma-maailman kovimman kulmamiehen, kehittyneen painin ja mahtavan lopetusvainun ansiosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ku matsi julkistettiin olisin veikkannu edun Reemiille about 70-30, mutta mitä lähempänä ollaan oltu on puntit tasoittunu. Syyt: reemin leirinvaihto ja olisko ollu jotain äidin sairastumista sekä UFC octagon. Ennenkin ollaan nähty, et octagon tuo ylimääräistä jännitettä/ paineita. Tällä hetkellä etu Reemille 60-40. Toivotaan et Reem osuu ekana.

Oon myös sitä mieltä että Cowboy tulee potkujen ansiosta viemään matsin itselleen, ilman niitä antaisin kyllä Diazille pienen edun

Vittu ei malttas oottaa enään päivääkään. Kuinkahan ison siivun Reemi tästä matsista oikeen vetää ?
Taitaa tulla eläke yhdellä matsilla vaikka tulisi tappio, jos voitto tulee niin rahaa alkaa tulemaan ovista ja ikkunoista.

Mahdolliset sponsoritulot voi olla aika mukavia Reemin kaltaselle äijälle joka on tunnettu kohta ympäri maailman.

Vittu ei malttas oottaa enään päivääkään. Kuinkahan ison siivun Reemi tästä matsista oikeen vetää ?
Taitaa tulla eläke yhdellä matsilla vaikka tulisi tappio, jos voitto tulee niin rahaa alkaa tulemaan ovista ja ikkunoista.

Tuskinpa sentään. Voisi kuvitella että Overeemilla 150-200k+win bonus ja Brockilla tietty 400k+ppv cut

Mun papereissa Cerrone on suursuosikki tarkan kickboksauksen, erinomaisen kondiksen, kovan itseluottamuksen, mma-maailman kovimman kulmamiehen, kehittyneen painin ja mahtavan lopetusvainun ansiosta.
Vaikka toivon Diazin voittoa(yllätys), niin tähän hyvin vahva sama. Cerrone on ollut vaan niin vakuuttava, että veikataan Cowboy UD. Värilaseilla Diaz SUB R3, kun Cerrone syöksyy alasvientiin, mutta Nate nappaa giljotiinin ja Cerrone taputtaa 3. erässä ajassa 4:20.

Ja ehkä olen sairas, mutta ihan hitusen kiinnostaa Fitchin matsi. Hendricks on vähän kuin Munoz sen suhteen, että kovat on meriitit painissa vaparin ulkopuolella, mutta vapariin ei ole hirveän hyvin sitä osaamista onnistuttu siirtämään. Toivottavasti Hendricks onnistuisi pitämään matsin pystyssä ja ehkä aiheuttamaan Fitchille ongelmia, kuten Pierce silloin Fitch-Pierce matsin kolmannessa erässä. Mutta veikkaus, joka ei yleensä petä: Fitch UD.

Jotenki toi lessukan hype ei vaan katoa koskaan :D vaikka jäbä ottas kui satanolla turpaansa. Varsinki tää kova "paini" jolla on niin monet vastustajat ollu helisemässä.. Herring nyt on aina ollu täys sukka ja sitä varmaa pelotti lessukan hurjuus ja F5 niin paljon et se matsi meni ny sen piikkii, ja sitte ainii, kylhä lessu melkei dominoi ihan vitusti kevyempää ja ikäloppua couturea, jes! Ja Carwin matsissa karvisen kaasutus oli niin älytön että cyborgiki olis varmaa dominoinu jos ois päässy siihe hetkee kehää. Ja sitte cain, lessu vissii vei kerran mattoo sen matsin jossa ei tehny mitää, vaikka cainiki oli taas selkeesti pienempi. Lopulta sai kuitenkin kuokkaan. Overeem on kuitenkin aika reposeen isompi, vahvempi ja vaarallisempi joka osa-alueella kuin aikasemmat vastustajat. Ite veikkaan et matsissa nähään kuinka lesnaria viskotaan ku litran mittaa ja ei tuu varmaa kertaakaa pitämään reemiä selällään puoltaminuuttia pidempään, jos kertaakaan ylipäätään. Tällä kertaa kuitenki ekaa kertaa on vastassa joku joka on jopa isompi ja vahvempi, ja näillä osa-alueilla on tähän asti ollu kaikki etu jokaisessa lessun matsissa. Muistellaan ny esim overeem vs. rogers, rogers oikeestaan täsmälleen samankokonen ku lesnarki, ja seki lenteli. Itseasiassa veikkaan että matsissa tulee olee aika vastaava käsikirjotus, vaikkakin lessun ja rogersin osaamiset on hieman eri alueilla.

Overeem on kuitenkin aika reposeen isompi, vahvempi ja vaarallisempi joka osa-alueella kuin aikasemmat vastustajat.

Taitaa olla sinulla melkoiset fanilasit päässä kun tuollasia heittelet?
Overeemin pystypaini ei ole Couturen tasoa, Overeemin nyrkkeily ei ole Carwinin tasoa ja kokonaisuudessaan ei ole lähellekkään Cainin tasoa.

Kyllä mä veikkaan, että tonttiin mennään ja lujaa. Powereem on kyllä niin perkeleellisen vahva ja pitkäraajajainen, että saa olla Lessu tarkkana sielläkin. Aika mahdotonta se on pystyssä pihalle lyödä jos ei Lessu lähde lyöntikilpaan. Eikä varmasti lähde.

Matossa loppuu matsi ja Lesnar vie. Olen muuten varma, että JDS lle ei sovi kumpikaan vastustaja. Pystyssä Overeem potkii äijän päreiksi ja Lesnar veisi mattoon ja takoisi keskeytysvoiton.

Kaikenkaikkiaan mielenkiintoinen raskassarja, kun erilaisia tyylejä ja mikä kellekin sopii on aina vaikea ennustaa. Voi paskempikin ottelija viedä kun tyyli vaan sopiva.

Taitaa muuten olla uudenvuoden eventti kohtuu seurattua maailmalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom