UFC 140: Jones vs. Machida *SPOILERIT*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei ton Jonesin kyllä raskaaseen sarjan kannata lähteä. Sen pysty ei riitä tiputtamaan ketään ja en oikein nää sitä riepottelemassa esim Overeemia. LHWssa sen paini tuhoaa kaikki ja vaan Lyoto on parempi pystyssä imo.
Machida on pystyssa vaarallinen,mutta Jonesin vasuri tipautti Machidan,josta seurasi kuristus. En sitten tiedä kuinka paljon vaarallisempi Machida on?

Joo, eipä varmaan tulla koskaan näkemään KO voittoa Jonesilta.. Jos tähän vastauksen saaminen ei kestäisi niin montaa vuotta, niin olis kyllä mukava lyödä tuota väitettä vastaan ihan kunnon summasta vetoa.

Puhun käsistä.Voin lyödä vetoa et jos jotain merkittävää ei tapahdu niin Jones ei tuu lyömään ketään kylmäks pystyssä.Tarkotan siis KO yhellä lyönnillä enkä sitä et se antaa polvia ja sit huitasee sen jälkeen ku vastus vetää jo puol valoilla.Ois kiva kuulla perusteita jos oot erimieltä.Jones ei oo heiluttanu ketään pystyssä nyrkeillä.Jos sitä KO poweria on ni kyl pitäis vastus tippua ku pääsee lyömään suojan ohi monta kertaa.

Katon aina innolla Jones ottelut mutta silti toivon että se häviää.(ainakin tällä kertaa toivoin) Tuntuu vaan jotenkin epäreilulta että painija voittaa pystyssä useimmat ottelijat pelkästää luonnon lahjakkuuden avulla (reachi)

Edgar on ainoa mestari tällä hetkellä jolla ei ole super reachi.

En usko että ihan lähiaikoina löydy Jonesille kengittäjä, mutta katsotaan.. saihan tuo Machildakin muutaman osuman perille.. itse veikkaan että Fedor voittais helposti Jonesin jos ottelisi fiksusti, mut se vaatii sitten Fedorilta siirtymistä alempaan painoluokkaan ja sitä se ei varmaan halua tai tee ikinä.

Off topic: Twitterissä pyörii huhu, että Overeem olisi ulkona matsistaan. En viitsi muissa tredeissä mainita, jos jää vaan yhdeksi huhuksi muiden joukkoon. Paska juttu jos näin on. Katsotaan jos Dana jotain tästä mainitsisi kyselytuokion aikana.

Ei taida UFC:ssa olla varteenotettavia vastuksia Jonesille?

Edit: Tai no varmasti, eipä muuallakaan ole siis vähempi vielä. Saadaan nähdä Silvan tyyllistä dominointia seuraavat 5-10 vuotta Jonesilta. Mutta hauskaahan se vaan on kun viihdyttelevä ottelija kyseessa.

Off topic: Twitterissä pyörii huhu, että Overeem olisi ulkona matsistaan. En viitsi muissa tredeissä mainita, jos jää vaan yhdeksi huhuksi muiden joukkoon. Paska juttu jos näin on. Katsotaan jos Dana jotain tästä mainitsisi kyselytuokion aikana.
Kuka tilalle? Jos tämä huhu on edes vähää alusta totta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En usko että ihan lähiaikoina löydy Jonesille kengittäjä, mutta katsotaan.. saihan tuo Machildakin muutaman osuman perille.. itse veikkaan että Fedor voittais helposti Jonesin jos ottelisi fiksusti, mut se vaatii sitten Fedorilta siirtymistä alempaan painoluokkaan ja sitä se ei varmaan halua tai tee ikinä.

Fedor ei voittais Jonesia. Fedor on tarkka kovaa lyövä mutta hidas. Me nähtii mitä kävi rampagelle ja vaikka shogun ei edes ole mikää erityisen hidas se sai turpaan ja pahasti. Tästä syystä mä oletin että Machida kestäis 3-4 erää ja sais osumia Jonesiin vaikka ei ehkä voittais.

Fedor ei voittais Jonesia. Fedor on tarkka kovaa lyövä mutta hidas. Me nähtii mitä kävi rampagelle ja vaikka shogun ei edes ole mikää erityisen hidas se sai turpaan ja pahasti. Tästä syystä mä oletin että Machida kestäis 3-4 erää ja sais osumia Jonesiin vaikka ei ehkä voittais.
Minä uskon vahvasti että Fedor voittais Jonesin. Mutta sehän nähdään(ehkä). Toivon et Fedor menisi UFC:hen. Ehkä kuitenkin sen manageerin takia se on mahdottomuus.

Huvittaa kun et pysty perustelemaan.Okei, ehk toi koskaan on liiottelua mut fakta on et sillä ei oo ainakaan tällä hetkellä KO poweria käsissä.Jos sen iskuvoima kehittyy ja tekniikka lyönneissä niin sit se on eriasia.Kato niitä sen aikasempia matseja.Edelleen, jos on KO voimaa niin sillon kyllä pitäis pudota jos pääsee lyömään suojan ohi.Onko Jones pudottanut ketään nyrkeillä?Aivan, ei ole.KErro mulle ykskin kova tyrmääjä kuka ei oo tiputtanu kaveria 12 otteluun?

Huvittaa kun et pysty perustelemaan.Okei, ehk toi koskaan on liiottelua mut fakta on et sillä ei oo ainakaan tällä hetkellä KO poweria käsissä.Jos sen iskuvoima kehittyy ja tekniikka lyönneissä niin sit se on eriasia.Kato niitä sen aikasempia matseja.Edelleen, jos on KO voimaa niin sillon kyllä pitäis pudota jos pääsee lyömään suojan ohi.Onko Jones pudottanut ketään nyrkeillä?Aivan, ei ole.KErro mulle ykskin kova tyrmääjä kuka ei oo tiputtanu kaveria 12 otteluun?

Jones on voittanut kaikki ottelunsa, paitsi sen missä se hylättiin. Seuraatko sinä MMA -matseja, vai jotain omaa "pystyssä nyrkeillä tyrmäys" -otteluja?
Se on ihan sama miten voittaa, kunhan voittaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom