UFC 140: Jones vs. Machida *SPOILERIT*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei tuota neekeriä(hyvässä mielessä sanon kun mustaihoisilla on tunnetusti paremmat lahjat urheiluun yms.) voita kukaan!! Minä ainakin alan fanittaa tuota tästä lähtien!

Tosiaan, ois ollu kiva katella vähän pitempään. Machida sai hyvin osumia perille verrattuna Jonesin edellisiin vastustajiin. Mutta FRANK MIR on kuin uudestisyntynyt.

Olisi ollut todella mielenkiintoista nähdä vähän pidemmälle tätä matsia. Lyoto oli tosiaan ensimmäinen kaveri joka sai damagea tehtyä Jonesille ja voitti jopa erän.
Toikin johtu ainoastaan siitä että Jones ei uskaltanu lähteä agressiivisesti päälle vaan haki niitä yksittäisiä lyöntejä. Shogun voitti Machidan karvaamalla oikein kunnolla. Nyt Jones piti Machidan liikkeessa toisessa erässä ja sai sen ekan kunnon osuman vaikka ei ollut mikään knockout. Sen jälkeen mattoon missä on selkeästi Jonesin vahvuudet, noi kyynerpäät on aina tehny ihan helvetin pahaa jälkeä. Yleensä kaverit vaan antaa selän ja siitä sitten kuristus. Tällä kertaa kuristus tuli vaan ton matto tilanteen jälkeen ja pystyssä.

Täytyy sinänsä kyllä myöntää että olin väärässä koska en uskonut että Machida saisi kurottua tuota reach eroa ollenkaan, mutta hyvin se pari osumaa sai perillekkin.

Jones ollu ekasta UFC ottelusta asti mun suosikki.Nyt vaikutti kyl niin ylimieliseltä ja et kusi on noussu kyl hattuun ni vähä laski fiiliksiä.Toi eka era oli iha sen omaa tyhmyyttä,lähti leikkimään machidan mukavuusalueella.Halus varmaa näyttää et pärjää kyl tollases iskujen vaihdossa.Mut ei machida kyl mitään damagea saanu aikaan niiku joku tos ylempana sano.

Nyt vittu se Jones-Anderson Silva!Fuck GSP, olis kyl iha vitun eeppinen matchup.Uskaltaisin jopa lyödä Jonesin puolesta siihen matsiin :)

Ei oo järkee pistää silvaa ton kokosta vastaan. Ois varmaa pahin mahollinen match up Silvalle koska jones on painija ja pitkä reachinen

Ei tuota neekeriä(hyvässä mielessä sanon kun mustaihoisilla on tunnetusti paremmat lahjat urheiluun yms.) voita kukaan!! Minä ainakin alan fanittaa tuota tästä lähtien!

Suurin osa täällä Bonesia fanittaa eihän siitä mihkään pääse mies on uskomaton, mutta missä mennään vuoden taikka parin päästä ei tohdi edes kuvitella.

Jos Silva haluaa oikeesti tehdä jotain suurta niin varmasti tuo matsi toteutuis ensivuoden puolella, gsp-silva ei kiinnosta ketään.
Silvalla olisi iso etu pystyssä, mutta Bones luultavasti veisi mattoon aika vihasesti ellei tipahtais ensimmäisen minuutin sisällä.

Turha tonne on Rashadia laittaa ottamaan turpaansa. Hendo on ainoa jolla olisi edes jonkinlaiset mahikset voittaa Jones.
Jonkun pitäisi saada Jones selälleen ja vielä pidettyä se siellä... Kuulostaa aika mahdottomalta yhtälöltä. Evans on todella nopea shooteissaan, muttei mitään muuta tarjottavaa. Hendon takakäsi tuskin kerkeää osua ennenkuin Hendo löytää itsensä selältään kyynerpää suussa. Shogun outwrestlasi Hendon, niin mitä Jones tekee sille :(

Nyt sen näki imo, että vaikka Jonesin pysty on kehittynyt huimasti ja sillä on luovuutta niin silti niin ei sen tekniikka/nopeus ole machidan/silvan tasolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lyotohan tosiaan pärjäsi vielä hyvin alussa mutta toi haava käänsi koko matsin sit. Mun mielestä Rashadilla ja Hendolla on realistiset mahollisuudet haastaa ja jopa voittaa Bones. Rashadia aliarvioidaan imo aika paljon, itse en ainakaan laskisi häntä kokonaan ulos Jonesia vastaan.

Seuraavaksi sitten Mir-Cain jonka voittaja tittelimatsiin, Hendo Jonesia vastaan, Lil Nog vs. Shogun ja Machida vs. vaikkapa Forrest Griffin.

Ariel Helwani just tweettasi, että kaksi tuomaria kolmesta sai ensimmäisen erän Jonesille... Millä vitulla?

Mestarillehan nuo merkkaavat mielellään, jos vähänkään on tasasen puoleisia, mutta järjellä tuo kyllä Machidalle meni ja selvästi.

Vittujen vittu ku loppu noi nopee. Olin odottanu tätäkin matsia vaikka kuinka kauan. Ufc on fox 2:ssa tulee seuraavat matsit mitä odotan innolla.

Shogun out wrestlas Hendon lol :D Jätkä oli niin kaasuttanu et oli lähinnä mätisäkki siin jalkojen välissä :D

Siis Joneshan on iha ilmiömäinen painija.Ei sitä kukaa tuu pitää selällään tuolla.Kattokaa miten se laitto Hamillin nippuun joka on todella kova painija ja yks LW vahvimmista jätkistä.

Hendo on yks kellä on ne pienet mahollisuudet.Tai lähinnä sil sen oikeellä kädellä.Jos Jones hävii ni se hävii tyrmäystappiolla.Ei tonkaa kukaa kestä 5 erää

Lyotohan tosiaan pärjäsi vielä hyvin alussa mutta toi haava käänsi koko matsin sit. Mun mielestä Rashadilla ja Hendolla on realistiset mahollisuudet haastaa ja jopa voittaa Bones. Rashadia aliarvioidaan imo aika paljon, itse en ainakaan laskisi häntä kokonaan ulos Jonesia vastaan.

Kaippa se Rashad tai Hendo on seuraavana vuorossa, näistä jos pitää valita niin menköön Hendolle seuraava vuoro, miehellä ei oo aikaa alkaa enään ootteleen.
Kummallakaan en nää edes samanlaisia mahdollisuuksia kuin Machidalla, mutta vittukos näistä tietää, jos Hendon takakäsi kolahtaa.

Aika epätoivoseksi on mennyt jos nähdään Hendon moukari ainoa mahdollisuutena voittaa Jones :D. Jon Jones on kyllä mestarien mestari.

Jon Jones = FC Barcelona

Silva verus Jones olis varmaan ainoa todellinen uber matsi enää. Muut ottaa tolta pataan ellei siirry raskaaseen.
Silvalla on Sonnenissa jo ihan tarpeeksi purtavaa, eikä varmaan halua edes samaan halliin Jonesin kanssa. Raskaasta sarjasta JDS olisi hauska nähdä Jonesia vastaan, muuten uskon ettei sieltäkään ketään muita löydy. Se on myönnettävä, että tuskin tota kukaan voittaa piiiiitkään aikaan... huoh.

Back
Ylös Bottom