Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toikin johtu ainoastaan siitä että Jones ei uskaltanu lähteä agressiivisesti päälle vaan haki niitä yksittäisiä lyöntejä. Shogun voitti Machidan karvaamalla oikein kunnolla. Nyt Jones piti Machidan liikkeessa toisessa erässä ja sai sen ekan kunnon osuman vaikka ei ollut mikään knockout. Sen jälkeen mattoon missä on selkeästi Jonesin vahvuudet, noi kyynerpäät on aina tehny ihan helvetin pahaa jälkeä. Yleensä kaverit vaan antaa selän ja siitä sitten kuristus. Tällä kertaa kuristus tuli vaan ton matto tilanteen jälkeen ja pystyssä.Olisi ollut todella mielenkiintoista nähdä vähän pidemmälle tätä matsia. Lyoto oli tosiaan ensimmäinen kaveri joka sai damagea tehtyä Jonesille ja voitti jopa erän.
Ei tuota neekeriä(hyvässä mielessä sanon kun mustaihoisilla on tunnetusti paremmat lahjat urheiluun yms.) voita kukaan!! Minä ainakin alan fanittaa tuota tästä lähtien!
Jonkun pitäisi saada Jones selälleen ja vielä pidettyä se siellä... Kuulostaa aika mahdottomalta yhtälöltä. Evans on todella nopea shooteissaan, muttei mitään muuta tarjottavaa. Hendon takakäsi tuskin kerkeää osua ennenkuin Hendo löytää itsensä selältään kyynerpää suussa. Shogun outwrestlasi Hendon, niin mitä Jones tekee sille :(Turha tonne on Rashadia laittaa ottamaan turpaansa. Hendo on ainoa jolla olisi edes jonkinlaiset mahikset voittaa Jones.
Ariel Helwani just tweettasi, että kaksi tuomaria kolmesta sai ensimmäisen erän Jonesille... Millä vitulla?
Lyotohan tosiaan pärjäsi vielä hyvin alussa mutta toi haava käänsi koko matsin sit. Mun mielestä Rashadilla ja Hendolla on realistiset mahollisuudet haastaa ja jopa voittaa Bones. Rashadia aliarvioidaan imo aika paljon, itse en ainakaan laskisi häntä kokonaan ulos Jonesia vastaan.
Silvalla on Sonnenissa jo ihan tarpeeksi purtavaa, eikä varmaan halua edes samaan halliin Jonesin kanssa. Raskaasta sarjasta JDS olisi hauska nähdä Jonesia vastaan, muuten uskon ettei sieltäkään ketään muita löydy. Se on myönnettävä, että tuskin tota kukaan voittaa piiiiitkään aikaan... huoh.Silva verus Jones olis varmaan ainoa todellinen uber matsi enää. Muut ottaa tolta pataan ellei siirry raskaaseen.