Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raskaasta sarjasta JDS olisi hauska nähdä Jonesia vastaan, muuten uskon ettei sieltäkään ketään muita löydy. Se on myönnettävä, että tuskin tota kukaan voittaa piiiiitkään aikaan... huoh.
Seuraavaksi sitten Mir-Cain jonka voittaja tittelimatsiin, Hendo Jonesia vastaan, Lil Nog vs. Shogun ja Machida vs. vaikkapa Forrest Griffin.
Kaippa se Rashad tai Hendo on seuraavana vuorossa, näistä jos pitää valita niin menköön Hendolle seuraava vuoro, miehellä ei oo aikaa alkaa enään ootteleen.
Kummallakaan en nää edes samanlaisia mahdollisuuksia kuin Machidalla, mutta vittukos näistä tietää, jos Hendon takakäsi kolahtaa.
Sitä just, mieti jumalauta mitä Jones tekee Hendolle kun Shogun sai vietyä sitä mattoon.Shogun out wrestlas Hendon lol :D Jätkä oli niin kaasuttanu et oli lähinnä mätisäkki siin jalkojen välissä :D
Sitä just, mieti jumalauta mitä Jones tekee Hendolle kun Shogun sai vietyä sitä mattoon.
As a lighter note, Frank Mir jätti hymyn huulille koko eventistä. Sitä ei edes Jonesin voitto vie multa pois.
Mun mielestä Rashadilla ja Hendolla on realistiset mahollisuudet haastaa ja jopa voittaa Bones. Rashadia aliarvioidaan imo aika paljon, itse en ainakaan laskisi häntä kokonaan ulos Jonesia vastaan.
Saman ikäinen kuin minä ja täällä mä yritän kaiken mahdollisin keinoin uskotella itelleni, että kyllä sille kengittäjä löydetään...sigh :(On kyllä nyt jo legenda ja ikää vasta 24.
Samaa mieltä, raskaassa kuitenki isoja miehiä joilla on sitä KO poweria lyödä se kaverin vintti pimeeks sillä yhellä iskulla. En väitä etteikö Jonesilla ois mahiksia raskaassa, mutta ihan eri meininki siellä on.Kertokaas mulle miten Jones laittais esim Lesnarin nippuun?Ihan liian iso ja vahva sekä hyvä painija et Jonesilla ois oikee mitään aseita.Lessun heikkous on pysty ja se ettei se pysty ottaa iskuja vastaan mut Jonesia vastaan se ei ois ongelma koska ei Jonesin käsissä oo KO poweria
Jonesil ei oo käsissä tyrmäysvoimaa,kaikki TKO voitot hoitanu polvilla/matossa ja viimeistelly sit nyrkeillä pystyssä.Mut en usko et tulla koskaa näkemään KO voittoa Jonesilta.
Mikäs sut erottaa muista nettisenseistä? Fakta on kuitenkin se, että Lyoto tarjosi Jonesille eniten hankaluuksia kaikista hänen otteluistaa... ainakin erän verran. PS kyllä Lyoto ekassa erässä osui ihan kohtuullisesti, sitä sanoi Joneskin Roganin haastattelussa.Hauskaa luettavaa kun nettisenseit selittelee, että Bones oli kusessa. Hän tarkkaili järkevään tapaa ensimmäisen erän, eikä lähtenyt lyömään kilpaa ettei tulisi työtapaturma. Machida omaa räjähtävät iskut ja ilman muuta taktiikka oli oikea. Joku jotain damagestakin puhui, mutta ei kertakaikkiaan ollut yhtään kunnon koppia Machidalta. Täytyy kuitenkin muistaa, että Machida on ehkä maailman vaarallisin iskijä liikkeessä ja ei edes Bonesin kannata lähteä siihen kipalyömiseen.