UFC 137 in Las Vegas: Georges St Pierre Vs Nick Diaz 29.10.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kartZa81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toi Nate ois kyllä loistava tähän saumaan. BJ:n kanssa melkolailla pahaa verta ovat kehitelleet sen irtisanomisen jälkeen. Tosin tuskin tulee, taitaa olla uus soppari jo muualle miehellä, jos oikein muistan. Kukahan perkele sieltä sitten vastaan tulee. Matt Serra!? Taitaa olla liian läski :dance:

Vittu mitä paskaa. Minä haluan katsoa matseja enkä mitään press conferenceja. Minua tässä on Dana nyt kusettanut. Mitä se Nickiltä oikein odotti, hymyilyä jossain vitun Nike-mainoksessa? Tässä luulisi olevan kyse kuitenkin urheilusta eikä teatterista. Tosi paska veto oli tämä kyllä.

Sama.

Jengi saa ymmärtää Danaa ja UFC:tä ihan niin paljon kuin haluaa.

Mulle on luvattu GPS vs Diaz MATSI. Ei kiinnosta vittuakaan GSP vs Diaz lehdistötilaisuus / haastattelut / muu paska.

Tunnen oloni kusetetuksi ja osoitan sormella Dana Whiteä.

Onnenpyörä pysähtyy BJ:n kohdalla näihin kolmeen vaihtoehtoon:

1. Nate The Great: Olisi shokeeraava vastus ja herrojen väliltä löytyy sitä kuuluisaa pihviä.
2. Sean Sherk: Mies uhkuu menohaluja ja nyt löytyisi makoisa vastus.
3. Gilbert Melendez: Ei kai Strikeforce sopimuksia voi niin helposti rikkoa? Ei kai?

Onnenpyörä pysähtyy BJ:n kohdalla näihin kolmeen vaihtoehtoon:

1. Nate The Great: Olisi shokeeraava vastus ja herrojen väliltä löytyy sitä kuuluisaa pihviä.
2. Sean Sherk: Mies uhkuu menohaluja ja nyt löytyisi makoisa vastus.
3. Gilbert Melendez: Ei kai Strikeforce sopimuksia voi niin helposti rikkoa? Ei kai?

Nate olis kyllä kova, hahaha. Ei toteudu kyl varmaan mutta en laittais pahitteeksi.

Marquardt tai Melendez sopivat oikein hyvin. Mutta heittäkää nyt voltti niiden serrojen ja gracieiden kanssa, Penn tekisi niistä jauhelihaa kahdessa minuutissa.

Sama.

Jengi saa ymmärtää Danaa ja UFC:tä ihan niin paljon kuin haluaa.

Mulle on luvattu GPS vs Diaz MATSI. Ei kiinnosta vittuakaan GSP vs Diaz lehdistötilaisuus / haastattelut / muu paska.

Tunnen oloni kusetetuksi ja osoitan sormella Dana Whiteä.

Ja miten työnantaja voi laskea sen varaan että Nick ilmestyy edes sitten matsiin jos sekoilee noin vitusti?
Kaikki tuo oli osa sopparia, miks GSP: pitäis panna fightcamp moneen kertaan poikki ja lennellä sinne tänne miten MR.Diaz haluaa ja lupaa tulla?

Säätäkää nyt kypärää pikkasen, ei nykypäivänä toimi se että: "oon vitun kova fighteri ja teen mitä haluun." Menee äkkiä Diazilta juna ohi jos perseilee enemmän mitä se jo normisti tekee.

No on sen matsit ainakin ihan hiton hyviä. Jos ottelijoilta nyt vaaditaan lajin edustamista, niin enemmän mua ainakin häiritsee tyrmäysten jälkeen lyömiset ja lukkojen liian pitkään pitämiset. Tai vaikka se että juoksee tyrmätyn ottelijan ympärillä juhlien, onko se kunnioittavaa? Näitähän Diaz ei taas harrasta, provoilut ja hölmöilyt loppuu kun matsi loppuu ja homma on selvitetty.

Niin, Diaz taas harrastaa pössyttelyä ja muuutenvain ääliömäistä käyttäytymistä (päällekarkauksia yms).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
BJ ois pitänyt ennemmin laittaa GSPtä vastaan, ois ollu näytön paikka! Ja mun mielestä eniten mahdollisuutta voittoon....

Condit ja Diaz ovat oikeastaan täsmälleen samanlaisia ottelijoita lukuunottamatta äijien pystytyyliä. Molemmat kovaleukaisia, huonoja painijoita, hyvä BJJ (varsinkin hyvä guard molemmilla), eivät anna periksi ja molemmat loistavia pystyssä. Sanoisin, että Diaz on kuitenkin hieman parempi pystyssä ja pitää sellaista tempoa yllä, että vastustaja väsyy. Diazin harrastama ottelun aikainen puhuminen olisi myös voinut tuottaa harmia GSP:lle. Olisihan GSP vs Diaz ollut siis mielenkiintoisempi, mutta ei tämä mikään kamala menetys ole kun kerran BJ ja Diaz ottavatkin yhteen. Siitä ei voi tulla tylsää ottelua!

Tavallaan harmittaa tuo, että Diaz piti heittää kokonaan pois ottelusta. Olisivat mieluummin rankaisseet vaikka ottamalla $100 000 pois Diazin ottelupalkkiosta. Tämä on kuitenkin aikamoinen isku faneille, joita ei nyt niin hirveästi mikään press conference kiinnosta.

Luulen että Diazin pysty sopii hyvin BJ:lle koska se ei sellasta in and out tyyliä vaan ns. stay in pocket tyyli. BJ tulee pommittamaan Nickin naaman verille ja tohtori lopettaa matsin toisessa erässä.

P.S Juuri kun meni sympatiat Danalle, niin sitten hän siirtää Diazin takaisin co-main eventtiin. Aika spedeilyä. sanon mä..

Nyt tää haisee todella pahasti. DW vissiin säikähti että jos Diaz oikeasti voittaa GSP:n niin, sitten menee GSP:n maine ja UFC:lta yksi ylivoimainen mestari. Täähän rupee näyttää joltain Salkkareiden juonenkäänteiltä. Ensiksi potkitaan jotku pois päämatsista, mutta silti laitetaan se matsaa samaan tapahtumaan.

Tavallaan haiskahtaa kyllä, mutta toisaalta kyllä se Diaz taisi vetäytyä noista presseistä, ei ole itsekään kieltänyt asiaa. Myöskin, Danahan puhui että Cesar Gracie (Diazin manageri) olisi ollut 100% samaa mieltä Danan kanssa kun siirrettin pois tittelimatsista, eikä Cesar ole tainnut kieltää tuota missään.
Toisaalta, Diazhan tavallaan "kiristi" Ufc:tä antamaan tittelimatsin noilla puheillaan siirtymisestä nyrkkeilyyn. Tai jos ei kiristänyt, niin käytti aseena neuvotteluissa. Diazin versio on siis se, että Ufc esti siirtymisen nyrkkeilyyn tarjoamalla tittelimatsin, ja samalla tekemällä pidemmän sopparin. Nyt sitten peruivat tittelimatsin, mutta Diaz on kuitenkin loukussa, kun on sopimus. En vaan oikein voi uskoa että oikeasti olisivat tehneet noin kieron suunnitelman, eli markkinoineet ottelua tietäen että se perutaan.

Summa summarum, Diaz-Penn on aivan älyttömän mahtava matsi. Toivottavasti ei tule nyt mitään estettä enää.

No mitähän vittua. Siinä meni kyllä aika paljon uskottavuutta DW:ltä. Eilen vielä selitti ettei voi nickiin luottaa jne. Oletin että saa fudut.

Toisaalta lopulliset potkut tuosta tempusta olis ollut turhankin kova rangaistus. Danakin tajuaa että fanit haluaa nähdä Diazin ottelemassa ja toteutti taas meidän toiveet. Diazin pitäminen rosterissa oli taloudellisesti järkevä liike ja tähänhän UFC loppujenlopuks tähtää. Diaz menetti mahdollisuuden titteliin (ehkä lopullisesti) ja se sinällään on kova rangaistus.Pressihommelit on tärkee osa kokonaisuutta. Diaz ei niitä pystynyt hoitamaan ja tilalle kaveri joka pystyy. Tässä myös Diazille näpäytys, että perseily ei UFC:ssä tule kuuloon tai tulee keppiä.

Oikeestaan matchup:t muuttui niin vähän että suurta vahinkoa fanin näkökulmasta ei loppujenlopuks edes tapahtunut. Edelleen kiinnostavampi matsi on tuo co-mainevent.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom