UFC 137 in Las Vegas: Georges St Pierre Vs Nick Diaz 29.10.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kartZa81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nythän on kyseessä AIKUINEN NAIN... eiku ihminen, jonka luulisi kykenevän soittamaan DW:lle, että nyt on tämmöinen tilanne, että paskon housuun jos joudun porukan eteen.. Voitaisko hoitaa jotenkin muuten... Tai etten millään ehdi lennolle ku just kämppä on tulessa, ja pitää hoitaa parit paperit kyttien kanssa..

Mitä tekee Diaz.. Pakenee maanalle, kaveriin ei saa mitään yhteyttä eikä kaveri itse osaa ottaa yhtettä! Vittu mikä Spede.. Ihmetyttää tää porukan paapominen ja "ymmärtäminen"! DW:ltä täysin oikea ratkaisu mikäli mitään OIKEASTI HYVÄÄ SELITYSTÄ EI DIAZILTA TULE!

Nyt jos GSP hoitaa Conditin niin aika sama tilanne kuin AS:llä. Eipä ole enää ketään omassa painoluokassa. Voihan noita jo hävinneitä kierrättää niin kauan, että A) GSP kuolee vanhuuteen tai B) joku saa viimeinkin luckyshotin ja vie vyön.. Aika helen tylsäksi käy tämäkin painoluokka. Vielä kun Jones alkaa hallita LHW:tä niin perkule!! :D Isoissa pojissa tuntuu vielä olevan sopivia matchuppeja.

Go DIAZ Go!

WAR GSP!

Hyvin sanottu Lewd. Diaz on yhdistelmä tyyppiä jolla on oikeasti ongelmia (oikeita ongelmia + paha asennevamma) ja lisäksi kaveri on täysi idootti, tietyllä tapaa. Joskus mies sanoo jotain fiksua, mutta yleensä samalla tulee sitten ulos kauhea kasa skeidaakin. Vime vuosina mies on vaan koko ajan vähemmän ollut mediassa, näyttäähän se kaveri silmiinnähden vaivaantuneelta aina.

Whitellä oli käsissä vain paskoja kortteja: a) Diaz perseilee kaikki pressit mutta tulee matsiin b) Diaz perseilee kaikki pressit EIKÄ tule matsiin c) Diaz perseilee kaikki pressit, voittaa GSP:n ja perseilee kaiken vastaisuudessakin. Bellatoriin vain.

Joskus mies sanoo jotain fiksua, mutta yleensä samalla tulee sitten ulos kauhea kasa skeidaakin..
Toi on muuten jännä, olen huomannut ihan saman. Saattaa jopa tehdä niin peräkkäisissä lauseissa.

Ihan kuin äijä kokee fiksun kommentin stockton gangstamotherfucka -periaatteiden vastaisena, ja sitten pitää korjata tilanne ja sanoa tyyliin "but whatever you know, I don't give a fuck I just fight".

Todella harmi juttu Diazin vaihto Conditiin. Mutta kyllä sen kanssa on varmaan vaikea toimia, ihan käsittämätön veikko kaikin puolin. Silti, jotenkin pidän tuosta häiriköstä, vaikka siis ihan luupää onkin. Toivon todella että ottaisi Penniä vastaan tulevaisuudessa, en oikein keksi herkullisempaa match-uppia. Molemmat erittäin monipuolisia, vauhdikkaita ja lopetushakuisia ottelijoita. Molemmat hyviä boksaajia, leuka rautaa, ja myös ju-jutsu erinomaista. Penn parempi painimaan. Kyllä siinä sota syttyisi.

Penn vs Diaz olisi kyllä paras matsi ikinä. Molemmat todella taitavia kaikilla osa-alueilla eikä kumpikaan halua mitään pistevoittoa.

Penn vs Diaz olisi kyllä paras matsi ikinä. Molemmat todella taitavia kaikilla osa-alueilla eikä kumpikaan halua mitään pistevoittoa.

Penn:lle arvuuteltu vastustajaa. Danalla kuulemma työnalla joku "crazy" vaihtoehto... Royce/Renzo Gracie, Sakuraba, Gilbert Melendez ja Aoki ainakin täyttäisivät tämän määritelmän...

Itselläni löytyy ymmärrystä Diazia kohtaan. Tollasen sosiaalisten tilanteiden pelon/ paniikkihäiriö systeemin kanssa on vaikee varmastikin osallistua megalomaanisiin kissanristiäisiin. Ja Diazin kaikista haastatteluista tulee esille seikka että mies on silmin nähden vaivaantunut ja ei tiedä mitenpäin olla. Tämä tietynlainen "kusipäisyys" on mitä luultavammin tietynlainen puolustautumis keino, näitä kiusallisia tilanteita vastaan. Mitä tulee itse ottelemiseen, niin mies on yksi maailman parhaimmista ja ei jätä matsissa koskaan yleisöä kylmäksi.

Ehkä Diaz uskoi selviytyvänsä matsia edeltävästä mediahelvetistä, mutta lopulta sairaus otti voiton. GSP:tä, saati ketään muutakaan mies tuskin pelkää. Vai näyttikö jonkun mielestä Daley matsissa, että Diaz pelkäisi nyrkkiä. Tämän tilaisuuden diaz kämmäsi, mutta potkuja tuskin tulee, sen verran viihdyttävä ja arvokas ottelija kyseessä. Jotain terapiaa ja esiintymisvalmennusta mies tarvitsee, nyt kun kerta pitää huorata kameroiden edessä huomattavasti enemmän.

Niin onko tämä julkisen paikan kammo sairaus nyt sitten todettu jossain virallisesti ja Nick ilmeisesti on jossain siltarummun sisällä piiilossa pössyttelemäs?
Oikeasti Diazin pojat on kyllä vuosien aikana näyttänyt on helvetin tyhmää sakkia, viihdyttäviä matseja kyllä mutta silti luulisi että manageri, treenikaverit yms yms olisis ottanut jo kunnolla asiaan kiinni.

Itse veikkaan vaan perus välinpitämyyttä ääliö Diaz toimintaa, huudella youtubeen sitten jotain stocktonmofo läppää eikä vastailla managereille,koutsille tai työnantajallekaan.

Condit onneks on pirun hyvä paikkaaja, tiukka matsi tulossa GSP:lle

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tee tilaa Ford, sillä...

nick-diaz-fugitive-gsp-ufc-137.jpg

Eiköhän nuo treenikaverit, managerit ym. ole olleet tukena ja muuta plääplää, mutta jos Nick itse "don't give a shit!", niin loppuu se viimeinenkin ymmärrys ja siihen kylkeen vielä pari selkääntaputtelijaa. Sopii muuten tuo Fighters Only Magazinen juttu tähän kohtaan ihan liian hyvin ollakseen sattumaa... paha aavistus, että meitä nyt viedään 100-0.

ei Fitchiä.. kuka jaksaa sen nojailua? Jos aluks piti olla BJ vs Condit niin se olis ollut ainakin etukäteeen ajateltuna sotaa, mut fitchin matsit on aina tylsiä..

Eiköhän nuo treenikaverit, managerit ym. ole olleet tukena ja muuta plääplää, mutta jos Nick itse "don't give a shit!", niin loppuu se viimeinenkin ymmärrys ja siihen kylkeen vielä pari selkääntaputtelijaa. Sopii muuten tuo Fighters Only Magazinen juttu tähän kohtaan ihan liian hyvin ollakseen sattumaa... paha aavistus, että meitä nyt viedään 100-0.

Mä vähän luulen kans. Suurin osa vihaa Diazia niin helppo vaan haukkua :D Kukaan täällä ku ei tiedä totuutta. Kaikki puhuu jotain..

Suositut

Back
Ylös Bottom