UFC 137 in Las Vegas: Georges St Pierre Vs Nick Diaz 29.10.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kartZa81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Penn:lle arvuuteltu vastustajaa. Danalla kuulemma työnalla joku "crazy" vaihtoehto... Royce/Renzo Gracie, Sakuraba, Gilbert Melendez ja Aoki ainakin täyttäisivät tämän määritelmän...

Noista sellaisen Crazy määritelmän jossa olisi jotain järkeäkin ei liian montaa ole. Eli Melendez, ottelee 155 sarjassa mutta on selkeästi isompaa luokkaa tuolla 155 sarjassa joten tämä matsi olisi todella mielenkiintoinen ainakin itselleni. Aoki on vähän siinä rajamailla mutta mistä hitosta olet nuo Graciet/Sakuraban poiminut.
Sakuraba ja Graciet ovat kummatkin niin kaukana BJ:N tasosta että se ei ole edes hauskaa.
Se että Royce näytti hughesia vastaan olevan kaukana kärjen tasosta + tulisi varmasti vaatimaan niin kovaa palkkiota niin en näe mitään järkeä.
Sakuraban Prime on ollut ja mennyt ja Renzo ei ole siellä primessä koskaan ollutkaan.

Eiköhän nuo treenikaverit, managerit ym. ole olleet tukena ja muuta plääplää, mutta jos Nick itse "don't give a shit!", niin loppuu se viimeinenkin ymmärrys ja siihen kylkeen vielä pari selkääntaputtelijaa. Sopii muuten tuo Fighters Only Magazinen juttu tähän kohtaan ihan liian hyvin ollakseen sattumaa... paha aavistus, että meitä nyt viedään 100-0.

Olisiko tästä mahdollista saada joku lyhyt tiivistelmä ?

Oma suosikit bj:n vastuksiks 170paunaa nate the great, alves, kampmann ja sitten vaikka catchweight 162 Melendez..Harmi kun meni condit matsi ohi, odotin paljon..

Vittu mitä paskaa taas... Mitä BJ:n matsiin tulee, niin toivottavasti hommaavat jonkun muun vastaan kun Fitchin. Fitch varmaan koko MMA:n tylsin ottelija

Vittu mitä paskaa taas... Mitä BJ:n matsiin tulee, niin toivottavasti hommaavat jonkun muun vastaan kun Fitchin. Fitch varmaan koko MMA:n tylsin ottelija

Joo ja huono matchuppi.

Penn on hullu paskiainen, sen takia mä pidän siitä niin paljon. Ei noita tyyppejä ole paljoa jotka vaihtelee painoluokkia ja ottelee ihan ketä tahansa vastaan, sen takia Pennin matsit on aina niin helvetin hyviä. Vastaan pitäisi laittaa vaan muita vastaavia hurjapäitä, ihan sama onko niissä matseissa järkeä joidenkin rankingien kannalta.

Tämänkin takia harmittaa tuo Diazin perseily, Penn ja Condit olisi ollut vuosisadan ottelu! No, toivottavasti Dana keksii nyt jotain.

Noista sellaisen Crazy määritelmän jossa olisi jotain järkeäkin ei liian montaa ole. Eli Melendez, ottelee 155 sarjassa mutta on selkeästi isompaa luokkaa tuolla 155 sarjassa joten tämä matsi olisi todella mielenkiintoinen ainakin itselleni. Aoki on vähän siinä rajamailla mutta mistä hitosta olet nuo Graciet/Sakuraban poiminut.
Sakuraba ja Graciet ovat kummatkin niin kaukana BJ:N tasosta että se ei ole edes hauskaa.
Se että Royce näytti hughesia vastaan olevan kaukana kärjen tasosta + tulisi varmasti vaatimaan niin kovaa palkkiota niin en näe mitään järkeä.
Sakuraban Prime on ollut ja mennyt ja Renzo ei ole siellä primessä koskaan ollutkaan.

Saku ja Graciet on pyörinyt tuolla muilla palstoilla vaihtoehtoina.. Nate, Kampman tai Alves ei oikein kuulosta mitenkään erityisen kreisiltä vaihtoehdolta.. no ehkä nate sinänsä että sille annetaan neljäs mahdollisuus.. Viimeiseksi manitut ei varmaan kelpaa BJ:lle, koska BJ on ilmaissut selkeästi että haluaa enää olla mukana "suurissa otteluissa" tai sellaisissa missä on uran kannalta oikeesti panosta.

Dana ei varsinaisesti ole koskaan sanonut etteikö Royce vois saada matsia enää UFC:ssä ja tässä olis toinen legenda vastassa jota Royce ei ole kohdannut. Roycen nykykunnosta varmaan kellään ei ole tarkempaa tietoa kuin miehen omat puheet. Royce ennen Rion eventtiä väitti reenaavansa edelleen kovaa ja olevansa iskussa.. niinhän ne kaikki kyl sanoo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittu mitä paskaa. Minä haluan katsoa matseja enkä mitään press conferenceja. Minua tässä on Dana nyt kusettanut. Mitä se Nickiltä oikein odotti, hymyilyä jossain vitun Nike-mainoksessa? Tässä luulisi olevan kyse kuitenkin urheilusta eikä teatterista. Tosi paska veto oli tämä kyllä.

Turha se on itkeä ufc:n tai DW:n takia. Diaz teki sopimusrikkeen useaan kertaan ja sillon tulee seurauksia. Ois toki voinu velvoittaa matsaamaan esim. 20% korvauksella tms. Ite näänkin mielummin conditin, on se jo nähty ettei diazin veljeksillä ole painijoita vastaan mitään sanottavaa.

bjpenndotcom BJ PENN
Dana just offered me a deal I can't refuse.pretty sure I'm still fighting on Oct. 29th.

Vittu mitä paskaa. Minä haluan katsoa matseja enkä mitään press conferenceja. Minua tässä on Dana nyt kusettanut. Mitä se Nickiltä oikein odotti, hymyilyä jossain vitun Nike-mainoksessa? Tässä luulisi olevan kyse kuitenkin urheilusta eikä teatterista. Tosi paska veto oli tämä kyllä.

Kyse on urheilusta mutta myös jättimäisestä organisaatiosta. Jos Nick ei halua hoitaa noita juttuja niin siitä voi kieltäytyä ja neuvotella, mutta ei vaan feidata tuolla tavalla. Et säkään varmaan voi jättää menemättä töihin jos ei huvita ja olettaa ettei tule sanomista.

e. Surullisinta tietty on näin fanina että menettää tuon dream matchupin. En mä epäile ettei Diaz olisi tullut siihen otteluun ja varmasti myös valmistautuneena.

bjpenndotcom BJ PENN
Dana just offered me a deal I can't refuse.pretty sure I'm still fighting on Oct. 29th.

Jännittävää!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom