Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luulin että tölkin kääntäminen kannuksi oli mma-jannujen pohjanoteeraus, mutta nyt on jo anglismit kohdillaan. Lakatkaa epäkunnioittamasta äidinkieltä!...epäkunnioitti...
Jep jep.
Eiköhän tuon Jonesin paikka ole siellä LHW:ssä toistaiseksi. Mitä tulee siihen,että Jones antaa HW kavereille samanlaista kyytiä niin enpä oikeen usko. Jonesin suurin valtti on valtava ulottuvaisuus verrattuna muihin LHW ottelijoihin ja se katoaa kun vastassa on yhtä ulottuvia kavereita ja parempia pystyottelijoita. Ja kyllähän tuo paini sujuu LHW:ssä mutta sitä on turha verrata HW:n ukkojen kanssa painimiseen. Joten ennen kuin kruunaat Jonesin HW:n kovimmaksi ukoksi niin odotetaanko ensin,että ottaisi edes yhden ottelun siellä? Vaikka pakkiksella ollaankin.
, ettei sille moni pärjäisi myöskään Hw:ssä. Velasquez voisi pystyä prässäämään sen verran että saisi tuon friikin pois comfort zonestaan, ehkä.
Mä en ole mikään vapariekspertti, mutta ajattelen tämän näin: Jos sille ei LHW:ssä pärjää LHW:n parhaat straikkerit ja painijat yhtään - ei siis yhtään - niin miten sille HW:ssä pärjätään. Koska tietenkin oletuksena on, että Jones itse on silloin sen 250-260 ja lyö, potkii ja painii vielä helvetin paljon kovempaa kuin nyt.
Ajatuksena tuossa "ei pärjää HW:ssä" argumentissa on se, että HW:ssä olisi jotenkin teknisempiä ja atleettisempia jätkiä. Mikä ei mielestäni ole totta. Siellä on lähinnä vahvempia jätkiä. Plus kun on täysin selvää, että Jones lyö, potkii ja lukottaa vielä tehokkaammin muutaman vuoden päästä.
Mä näkisin, että Jones ottelis Machidaa vastaan samalla tavalla kuin Shogun eli potkis jalat alta. Tolla ulottuvuudella olisi vielä paljon helpompi olla itse ottamatta osumaa.
Silvahan on sanonut jo että ei ottele Jonesia vastaan koska ovat kavereita ja eri painoluokassa
HW:ssa Jonesin suurin vahvuus eli reach ei olisi enää yhtä merkittävässä roolissa, vaikka se olisi yhä esim. parikymmentä senttiä enemmän kuin JDS:lla, joka on samanpituinen kuin Jones.
Jos en nyt väärin muista niin eivät potkut kovin isoa roolia Shogun-matsissa näytelleet. Itse näkisin nuo potkut vahvana taktiikkana Jonesin pitkiä ja ohuita koipia vastaan.