UFC 134: Silva vs Okami *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sleep-O
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitäiskö tämä laittaa jo tässä vaiheessa pystyyn.

Toivottavasti Okami antaa kunnon vastuksen Silvalle!

Prkle ei pysty enään muokkaamaan otsikkoa... Eli UFC 134 kyseessä.

Hitto olisi hienoa, jos Big Nog voittaisi Schaubin.

eli just sopivasti ehtii Helenius tyrmäämään Valkosen suden ja sitte saaki alottaa kattoon UFC:tä.

Onko vähä helppoa seurata kamppailu-urheilua nykyään. Ristus. Toista se oli 90-jotain, kun ainoat pätkät mitä näki oli olympialaisten kreko-painien koosteet ja kuvia kun Mike Tyson voitti MM-tittelin. Voi vittu, että mä oon vanha ja kännissä.

Jos oikein ymmärsin, niin 6PM Eastern Time (-5). Ja suomi on kesäaikaan +3 ? Eli 02:00?

pääkortti alkaa 4 suomenaikaa joten tuskin prelejä+spike matseja jauhetaan 2 tunnissa läpi. Itsehän olen tyhmä amis ja en osaa noita aikoja kääntää edes googlen avustuksella mutta veikkaisin että 00.00 alkaa prelit facebookissa, 01.00 viimeistään :)

pääkortti alkaa 4 suomenaikaa joten tuskin prelejä+spike matseja jauhetaan 2 tunnissa läpi. Itsehän olen tyhmä amis ja en osaa noita aikoja kääntää edes googlen avustuksella mutta veikkaisin että 00.00 alkaa prelit facebookissa, 01.00 viimeistään :)

Totta, suomi on muuten +2 eli taitaa alata yhdeltä noi facebook matsit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eurosport2 näyttää "Mixed Martial Artsia" eli ilmeisesti jotain SF pätkää alkaen 01.30, jos jotain kiinnostaa, ennenkun main cardi alkaa.

Jep, vitun ihmispaskat buuaa jos 5sek ei tapahdu mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom