UFC 134: Silva vs Okami *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sleep-O
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kannattaa katsoa toi matsi uudestaan ja varsinkin Silvan ilme/elekieli siinä vaiheessa kun se pudottaa kädet. Tulee mieleen lähinnä kissa joka aikoo murskata ötökän :)

Ei taida olla joukon fiksuin sälli toi Palhares. Viimeks anto voiton Marquardtille ku valitti jostain jalkarasvoista kesken matsin. Nyt en tiedä mitä vittua se tuolla kelas. Muutenkin sällillä historiaa noista pitkiks vedetyistä lukoista yms. Ihme spede.

Muuten iha jees kortti. :D

Ei taida olla joukon fiksuin sälli toi Palhares. Viimeks anto voiton Marquardtille ku valitti jostain jalkarasvoista kesken matsin. Nyt en tiedä mitä vittua se tuolla kelas. Muutenkin sällillä historiaa noista pitkiks vedetyistä lukoista yms. Ihme spede.

Muuten iha jees kortti. :D

Ei joukon fiksuin, mutta joukon kovimpia.

Monikohan Silvan vihaajista fanittais sitä jos se olisi ylipainoinen valkoihoinen? :) Niin ja tosta Vitorista vielä..itse ainakin ennen sitä matsia ajattelin sillä olevan vähintään fifty-fifty mahikset Andersonia vastaan. Vitor on mun silmään kuitenkin nopeampi ja iskee todella kovaa.

En fanittaisi Silvaa vaikka hän olisi valkoihoinen. Värillä ei todellakaan ole väliä. Fanitan suuresti esim. Rampagea ja Jonesia (vaikka jeesustelu Jonesilla vähän ärsyttääkin)

a24.gif

a2-1.gif

Olipa kokonaisuudessaan ehkä huonoin eventti mitä olen nähnyt UFC:ssä ainakin helvetin pitkään aikaan.

Vaikuttaako tähän millään tavalla että Mauricio "shit shogun" Rua voitti matsinsa helposti?

Jos Silvan haluaa haastaa pystyssä niin siinä pitää osata liikkua, pää ei saa olla hetkeäkään paikoillaan, Patrick Cote piti koko ajan hyvää liikettä Spideriä vastaan, matsihan kyllä päättyi polvivammaan. Mutta hyvä esimerkki hyvästä liikkeestä, tähän ku yhdistäis pystyssä osaavan ja KO voimaa omaavan ottelijan niin saattais Silva kaatua.

Silvan kukkoilu ja käsien roikottelu kehässä on kyllä huvittavaa katseltavaa. Ylimielistä ja milestäni vastustajan halveksintaa. Jos tuota samaa meinaa jatkaa kun vastaan tulee tasokkaampia strikereitä, niin ohraset vielä käy. Silvalle pitää saada vastaan joku todella tasokas painija tai huippu muay thai strikeri.

Eiköhän kaikki tuo kerro kuinka ylivoimainen Silva on tällä hetkellä MW-sarjassa, Silva syö kaiken mitä eteensä tuodaan. Olisi hienoa nähdä LW-luokassa kaverin otteita, voisi hyvin pärjätä kunnes vastaan tulee Jones.

Näin fanin kannalta olis tosi mielenkiintoista jos GSP, Silva ja Jones kaikki siirtyis yhtä luokkaa ylemmäs ottelemaan vaikka seuraavien matsien jälkeen niin johan saatais uutta kuhinaa sarjoihin. Jones nyt ei vielä ole vakuuttanut, mutta jos puheissa siirtyä ylemmäs niin miksi ei.

On kyllä käsittämättömän hurja mies toi Silva. Jos se kunnossa on niin tasoerot muihin mielettömiä. Luulen, että välillä se treenailee miten sattuu ja silloin voi joku laittaa kampoihin. Jos vaan kunnossa on niin kaikki joutuu teurastetuksi. Ottelusilmä on jotain käsittämätöntä. Gsp saisi elämänsä selkäsaunan jos samaan häkkiin erehtyy. Ulottuvuusero on niin suuri, että gsp: llä ei mitään jakoa.

Okami tuli Silvaa vastaan minusta ns. löysät housussa kehään. Silva voittikin tosi helposti ja odotin vähän tasaisempaa ottelua. Kova suoritus Silvalta ja minusta hän voisi nousta jo painoluokassa. Ainakin matsit Rampagea, Shogunia ja Jonesia vastaan olisivat kiinnostavampia kuin revanssi Sonnenia vs. Joku Stann tai Bisping tuskin pystyy uhkaamaan Silvaa millään tapaa.

Shogun oli vakuuttava Forrestia vastaan ja huomaa että miestä taas kiinnostaa treeni. Palhares vs. Millerin kaksi ekaa erää oli parasta vaparia vähään aikaan. Palharesista on tulossa mun suosikki. Fantasioin Palhares vs. Belfort matsista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom