Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida olla joukon fiksuin sälli toi Palhares. Viimeks anto voiton Marquardtille ku valitti jostain jalkarasvoista kesken matsin. Nyt en tiedä mitä vittua se tuolla kelas. Muutenkin sällillä historiaa noista pitkiks vedetyistä lukoista yms. Ihme spede.
Muuten iha jees kortti. :D
Monikohan Silvan vihaajista fanittais sitä jos se olisi ylipainoinen valkoihoinen? Niin ja tosta Vitorista vielä..itse ainakin ennen sitä matsia ajattelin sillä olevan vähintään fifty-fifty mahikset Andersonia vastaan. Vitor on mun silmään kuitenkin nopeampi ja iskee todella kovaa.
Olipa kokonaisuudessaan ehkä huonoin eventti mitä olen nähnyt UFC:ssä ainakin helvetin pitkään aikaan.
Silvan kukkoilu ja käsien roikottelu kehässä on kyllä huvittavaa katseltavaa. Ylimielistä ja milestäni vastustajan halveksintaa. Jos tuota samaa meinaa jatkaa kun vastaan tulee tasokkaampia strikereitä, niin ohraset vielä käy. Silvalle pitää saada vastaan joku todella tasokas painija tai huippu muay thai strikeri.