Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MMA-matikka käyttöön! Carwin "tappo" Mirrin.. Mir lukotti Lessun. Carwin melkeen voitti Lessun. Mir voitti Nelsonin ja Santos ei tiputtanu Nelsonia.
(edit. Santos ei periaatteessä lopettanu Mirkoa, mutta Mir lopetti.)
Kolmannen asteen yhtälöllä saan tästä Carwinille TKO-voiton ekassa erässä.
Carwin ei ole otellut pystyottelijaa vastaan. Ja kun Gonzagan hitaat pommitkin osui, voi helposti kuvitella että myös JDS osuu. Ja eiköhän Santoksen lyönnit horjuta enemmän?
Tietty Carwin voi lähteä strategialla että vie mattoon/painaa häkkiä vasten. Mutta mites kondis, jaksaako tehdä tuota kolme erää? JDS kestää varmasti täyden ajan, Carwin on vaan kerran päässyt toiseen erään ja hengästyi niin pahasti että meinasi saada sydärin.
Carwin ei ole otellut pystyottelijaa vastaan. Ja kun Gonzagan hitaat pommitkin osui, voi helposti kuvitella että myös JDS osuu. Ja eiköhän Santoksen lyönnit horjuta enemmän?
Tietty Carwin voi lähteä strategialla että vie mattoon/painaa häkkiä vasten. Mutta mites kondis, jaksaako tehdä tuota kolme erää? JDS kestää varmasti täyden ajan, Carwin on vaan kerran päässyt toiseen erään ja hengästyi niin pahasti että meinasi saada sydärin.
Mä laitan kondiksen tasan, Carwinilla riittää kondis varmasti yhden erän, ja tämä matsi ei ekaa erää pidemmälle vanhene, voittaa sit kumpi vaan.Mä en usko että JDS on yhtä helposti nukutettavissa kun Mir pystyssä. Tosin Carwin kun on kyseessä, niin yksi lyönti voi varmasti riittää.
Cardiota mies on treenannut tosi paljon, varmasti paljon parempi kondis kun Lesnaria vastaan, mutta ottelukokemusta ei ole Carwinilla pitkistä matseista vieläkään. JDS sen sijaan pommitti Nelsonia vasta kolme erää väsymättä, joten antaisin kondiksessa edun kuitenkin Santokselle.
Kyllä JDS vie tän, aika helpostikin veikkaan
Mulla on myös vähän semmonen kutina että näin käy.Jotenkin nään JDS:n olevan niin itsevarma ja hyvä draivi päällä. JDS:llä on isoksi pojaksi vikkelät kädet + Carwinin ringrust, niin Ciganolle pistäisin rahani.
En lähde veikkaamaan muuta kuin että täyttä aikaa tämä ei näe. Vaihteeksi kunnon HW matchup anyway