UFC 131: Carwin vs. dos Santos June 11, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joko Carwinia kuvataan vain joka harjoitteen lopussa, tai vieläkin aerobista vaativa on kovin raskasta herralle. Jotenkin väsyneen näköistä menoa tossa videossa, ihan kaikessa.

Ei siinä, kyllähän niitä mahdollisia pommeja tulee silti mielellään odotettua. :D

Carwin vaikuttaa yllättävän fiksulta jannulta kun sen juttuja ja tarinoita lukee tuolla UGlla jossa kirjoittelee viikottain paljonkin. Veikkaan että tahallaan ovat kuvanneet kaiken harjotteiden lopussa ja yrittäneet saada näyttämään että vieläkin on cardion kanssa ongelmia vaikka cardio olisi parantunutkin.

Juu, enpä mä nyt Carwinin fiksuudesta puhunutkaan. Kyllähän se haastiksissa on vaikuttanut aika asialliselta ja järkevältä.

Tosta vaikutelmasta, niin itse ajattelin myös että video on vaan tuon näköinen, joko tahallaan tai jonkin enempää ajattelemattoman leikkaajan toimesta.

Kyllä mä uskoisin että Carwinin kondis on hyvä, luulisi että oppi siitä Brock matsista. Ja painoa on tippunut paljon ja puheiden mukaan keskittynyt cardioon.

Aika vaikea matsi veikata. Carwin ei ole oikeastaan otellut huippu pystyottelijaa vastaan, paras pysty oli varmaan Gonzagalla? Carwinhan otti pari kovaa koppia Gonzagalta jotka näytti tuntuvan jaloissa asti. Ja dos Santos on paljon nopeampi ja lyö vielä kovempaa, sekä on pystyssä vielä paljon taitavampi.

Sanoisin että Dos Santos voittaa TKO:lla ekassa erässä. Uskoisin että matsi tulee olemaan aika hurjaa lyöntien vaihtoa, mutta Santos on vaan parempi pystyssä.

e. Treenivideoista on ihan mahdoton sanoa mitään. Jonkun kunnon cardiotreenin loppuvaiheissa sitä piiputtaa niin pahasti että jokainen ottelija näyttää ihan surkealta.

e. Treenivideoista on ihan mahdoton sanoa mitään. Jonkun kunnon cardiotreenin loppuvaiheissa sitä piiputtaa niin pahasti että jokainen ottelija näyttää ihan surkealta.
Tietenkin se näin on, jotenkin vaan tulee sellainen fiilis kun kattoo tyyppiä. :)

Mitäs muut kelailee Carwin vs Santos pystyottelusta?

Onko Santos ikinä ollut minkäänlaisissa vaikeuksissa pystyottelussa? En muista että mies olisi ikinä edes ottanut kunnon koppia, aina dominoinut.

Nelson, Gonzaga, Yvel, Crocop, Struve, Werdum, nuo matsit nyt olen nähnyt enkä muista että Santos olisi muuta kun mättänyt turpiin. :D Taisi se Mirkolta ottaa pari takakäden suoraa.

JDS tulee tyrmätyksi ensimmäistä kertaa ja ensimmäisessä erässä.

Tulee kyllä olee kovat matsit tämä ja Cain-matsi.. Kenelles tän matsin häviäjä? Mir-Nelson voittajalle?

edit. Mir-Nelson häviäjän laittasin Schaub-Nog voittajalle.

edit. hitto.. Mir-Carwin ja Nelson-Santos oli vasta.. no toivottavasti Mir voittaa ja Carwin voittaa.. Tai häviää. Niin tulis uusia matseja.

Vaikka saisi tuon sairastelunsa kuriin niin tuskin silti mitään pitkää uraa tekee... sen verran pahoja pommeja on ottanut kahdessa viime matsissa kupoliin että ei kai tuollaista kukaan voi kauaa kestää

ööö? Kahden matsin aikana jos on tullut vähän turpaan niin ura on osumien takia lopussa? selllvä... Et vissiin ole nähnyt Nog vs Fedor matseja?

Nojoo, eipä tää vastustajanvaihdos hirveemmin JDS:än hommaa helpottanut. Hyvä painija yhä vastassa, mutta tällä on vielä vähän enemmän iskuvoimaa ja muutenkin voimaa mutta myös IMO huonompi kunto. Tosin tiedä häntä tän uuden ruokavalion ja painonpudotuksen jälkeen. Mutta veikkaan että Carwinilla on hyvä game plan ja aikoo painaa JDS:än häkkiä vasten ja koittaa lähteä clinchistä mattoonvientiä hakemaan ja voittaa joko samoin kuin Miriä vastaan tai GnP:llä.

Täytyy muuten kanssa vaan huomauttaa, kun ihmiset morkkaavat täällä Lesnarin leukaa, että mistä muka voi päätellä että Lesnarilla on huono leuka? Sehän otti suoria osumia paljon viime matseissaan, eikä taju ollut lähelläkään taskua. Se että pelkää lyödyksi tulemista ja säikähtää sitä tunnetta kun nyt osu, ei tarkoita että on huono leuka.

Ei Lesnarin iskukestävyys ole huono, lähinnä tapa miten mies reagoi osumiin.

Leuanhan täytyy olla terästä jos pystyy ottamaan koppeja Carwinilta, onhan se nähty monesti mitä yleensä se yksi Carwinin lyönti jo tekee.

Nyt painoa siis 255. On kyllä jotenkin huomattavasti terveemmän näköinen kuin ennen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Nyt painoa siis 255. On kyllä jotenkin huomattavasti terveemmän näköinen kuin ennen.

Kovin cardio-painotteisia makupaloja annetaan treenileiriltä. Toivottavasti vanhan miehen reaktioita on myös herkistelty, koska vastaavaa pystyottelun tasoa Carwinilla ei ole ollut vastassa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kovin cardio-painotteisia makupaloja annetaan treenileiriltä. Toivottavasti vanhan miehen reaktioita on myös herkistelty, koska vastaavaa pystyottelun tasoa Carwinilla ei ole ollut vastassa.

Tätä mä olen pähkäillyt, mahtaako se Carwinin tehokas, mutta aika simppeli pysty riittää? JDS on kova ja monipuolinen pystyottelija, lisäksi paljon nuorempi. Saa nähdä, itse laittaisin rahat likoon JDS:n puolesta.

Tätä mä olen pähkäillyt, mahtaako se Carwinin tehokas, mutta aika simppeli pysty riittää? JDS on kova ja monipuolinen pystyottelija, lisäksi paljon nuorempi. Saa nähdä, itse laittaisin rahat likoon JDS:n puolesta.

Kuin myös. Kyllä Carwin jää kakkoseksi puhtaassa nekkailussa. Alasvienneissä ja mattokontrollissa voisi olla Carwinin mahdollisuudet. Joka tapauksessa JDS on kyllä paha match-uppi Carwinille. Veikkaisin JDS tko:lla toisessa tai kolmannessa erässä.

+ MikaT2 veikkasi Carwinia.

;)

Toisaalta, onko JDS ikinä ottanut kunnon koppia? Itse en muista nähneeni muuta kun joitain osumia Mirkolta ja Nelsonilta. Ehkä kaverin leuka ei kestäkkään kunnon pommeja, mistä sitä tietää.

MMA-matikka käyttöön! Carwin "tappo" Mirrin.. Mir lukotti Lessun. Carwin melkeen voitti Lessun. Mir voitti Nelsonin ja Santos ei tiputtanu Nelsonia.
(edit. Santos ei periaatteessä lopettanu Mirkoa, mutta Mir lopetti.)
Kolmannen asteen yhtälöllä saan tästä Carwinille TKO-voiton ekassa erässä.

Tähtien asento voi myös vaikuttaa sekä kuun vetovoima.

Vapari on niin arvaamatonta että ihan hyvin voisi ennustaa matsien lopputuloksia jostain luista ja korteista.

Taidan peukuttaa carwista tällä kertaa. Toivottavasti käyttää painia hyväkseen tässä matsissa eikä lähde pelkästään boksaamalla otteleen, veikkaan kuitenkin että ei paljoa jds:n pystyä pelkää.

MMatikkaa voi tehdä myös Gonzagalla. JDS pieksi Gonzagan kun mellakkapoliisi hipin, Carwin oli sen sijaan vaikeuksissa pystyottelussa kunnes sai sen takakäden läpi.

Suositut

Back
Ylös Bottom