UFC 131: Carwin vs. dos Santos June 11, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Korttien tasoissa ei oo mun mielestä mitään vikaa.. Sua vaan näyttää kiinnostavan enemmän nuo PPV myynnit kuin korttien tasot, toisin ku mua.

Voisin myydä sulle jotai kalusteita habbossa jos haluat? Voidaan mennä yhdessä pelaan. Ota vaikka se sun lapses mukaan? Voin opettaa sitä.

Ei se pelaa habboa enää, se on jo melkeen kolmevuotias. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei se pelaa habboa enää, se on jo melkeen kolmevuotias. ;)

HA_HA_HA2C_OH_WOW.jpg

Vaikka saisi tuon sairastelunsa kuriin niin tuskin silti mitään pitkää uraa tekee... sen verran pahoja pommeja on ottanut kahdessa viime matsissa kupoliin että ei kai tuollaista kukaan voi kauaa kestää

Vaikka saisi tuon sairastelunsa kuriin niin tuskin silti mitään pitkää uraa tekee... sen verran pahoja pommeja on ottanut kahdessa viime matsissa kupoliin että ei kai tuollaista kukaan voi kauaa kestää

Kyllähän miehellä iän ja fysiikan puolesta on vielä monen monta ottelua edessä. Ei vain HW:n kärkikastia vastaan. UFC:llä on pitkä rosteri sopivia vastuksia mm. Barry, Hunt, Mitrione, Nogi, Rothwell, Struve, Russow ja Beltran. Siinä nyt muutama, joita vastaan pistäisin Lessun suosikiksi. Ei mun papereissa Schaubiakaan vastaan olisi iso underdog.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saas nähdä otteleeko Lesnar enää koskaan. Ilman mitään salaliittojuttuja. Miettikää mikä duuni on nousta taas pohjalta jos kondis menee. Samaan aikaan pitäisi kehittyä pystyottelijana (ja tietenkin muutenkin) jos meinaa pärjätä kovimpia vastaan. Vielä kun SF:n ukot tulee kehiin niin siellä on lisää kovia vastassa.

Niinpä... äijä on vielä valmiiksi miljonääri wwf-ajoilta niin rahakaan ei ole motiivi. Jos pystyottelu ei kehity huimasti, niin kovaa soi pääkopassa jatkossakin; itse kyllä nostaisin hanskat naulaan ja välttäisin punch drunk -meiningin eläkkeellä. Jos jatkaa uraansa ja vielä menestyksellä niin hieno juttu, mutta aika kova tappelun/kunnianhimo saa olla jos kärkikahinoihin vielä nousee.

Ihan turhaan täällä ollaan Lessukan kotelosta huolissaan. Miehen ura on todella nuori ja päähän on otettu iskuja hyvin vähän. Ei ole koskaan tajuakaan lyöty pois. Lessukka kun saa itsensä terveeksi, niin on ihan mielenkiintoinen kärkipään nimi UFC:ssä. Jopa silloin jos/kun tulee vielä SF:n miehet mukaan. Vaikkei Lessukasta mitään K1:sen voittajaan koskaan saadakaan, niin painillaan mies voi kuitenkin voittaa hyvänä päivänä "kenet tahansa".

EDIT:

Carwinen on perkeleen laiha poika! :D

Ensimmäinen jakso sarjasta “Here We Go: Camp Carwin". Kyseessä siis Bud Lightin tuottama videosarja Carwinin valmistautumisesta Dos Santos-matsiin.

Pitkä toipuminen niskaleikkauksesta ja ruokavalion muutos ovat syöneet Carwinin lihoja vähemmäksi. Ja ajatuksena on myös, että cardio parantuisi pienemmän massan myötä.

Pitkä toipuminen niskaleikkauksesta ja ruokavalion muutos ovat syöneet Carwinin lihoja vähemmäksi. Ja ajatuksena on myös, että cardio parantuisi pienemmän massan myötä.

Ei ollenkaan huono muutos. Vähän luulen että se edelleen sattuu kun Carwin lyö puhelimeen. Minusta Carwin näyttää nyt fyysisesti paremmalta (urheilullisemmalta) kuin ennen.

Joko Carwinia kuvataan vain joka harjoitteen lopussa, tai vieläkin aerobista vaativa on kovin raskasta herralle. Jotenkin väsyneen näköistä menoa tossa videossa, ihan kaikessa.

Ei siinä, kyllähän niitä mahdollisia pommeja tulee silti mielellään odotettua. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom