UFC 129: St-Pierre vs. Shields Saturday, huhtikuu 30, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^ Hei se on vaan mika vuorenpeikko(trolli) T2 joka pitää myös Tito Ortizia helvetinkuninkaana ja kaikkien aikojen parhaana eli = ei siihen kannata ottaa kantaa ollenkaa. :)

Joo koska tämän hetkinen haastaja GSPlle voitti 39vuotiaan Hendon istumalla mountissa 3 erää tarkottaa sitä, että Hendo on ihan perseestä..

Wellcome to pakkotoisto

MAhtavaa luetunymmärtämistä jos tuosta jotenkin revit että tarkoitin Hendoa huonoksi. Tarkoitin vain että Shield kyllä on saavuttanut jo voittoja.

Mulla ei oo enää mitään hajua mitä sun posteista pitäis ymmärtää.

Ehkä mää olenki poikkeus.

Ehkä sun kannattas sillon ignoreta mut jos oikeasti et mitään mun posteista tajua.

No kyllä tuo nyt oli ihan päivänselvää mitä Mikat2 tarkoitti. Voitto Hendosta todellakin oli kova juttu, kuten myös voitto Kampmanista.

Näköjään..

Omasta mielestäni Shields hävis Kampmannille. Vähintään otteli ihan helvetin huonosti. Helppo sysätä kaikki painonvedon piikkiin, mutta kohtahan se nähdään miten tulee käymään.

martin-kampmann-jake-shields-1.jpg

Kertonee kaiken Shieldsin pystyottelusta..

Mitä yksi kuva kertoo Shieldsin pystyottelusta? Mitä ennen kuvaa oli tapahtumassa? Mihin kuvan jälkeen päädyttiin? Ei yksi kuva kerro mitään kenenkään ottelijan pystyottelusta, huhhu.. Toki Shieldsin asento on "hassun hauska" ja tuo vasen käsi näyttäisi suorittavan kuudesluokkalaisen tytön litsaria.

Näköjään..

Omasta mielestäni Shields hävis Kampmannille. Vähintään otteli ihan helvetin huonosti. Helppo sysätä kaikki painonvedon piikkiin, mutta kohtahan se nähdään miten tulee käymään.

Mitä helvettiä sä täällä nariset? Ignooraa se mikaT2 jos noin ottaa viestit pumpun päälle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tajua miten tuo viesti oli mitään narinaa?

Pari ylempää viestiä oli, mutta miten tuo liitty mihinkään?

Vai harmittaako sua se, että mun mielestä Shields hävis Kampmannille tai vähintään otteli helvetin huonosti?

Mitä yksi kuva kertoo Shieldsin pystyottelusta? Mitä ennen kuvaa oli tapahtumassa? Mihin kuvan jälkeen päädyttiin? Ei yksi kuva kerro mitään kenenkään ottelijan pystyottelusta, huhhu.. Toki Shieldsin asento on "hassun hauska" ja tuo vasen käsi näyttäisi suorittavan kuudesluokkalaisen tytön litsaria.

Ihan huumoria viljelen. Mutta helvetin surkea pystyottelijahan Shields on, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

En tajua miten tuo viesti oli mitään narinaa?

Pari ylempää viestiä oli, mutta miten tuo liitty mihinkään?

Vai harmittaako sua se, että mun mielestä Shields hävis Kampmannille tai vähintään otteli helvetin huonosti?

Suunnilleen joka toinen posti mitä tänne suollat on jonkin sortin narinaa.

Miks mua harmittais jos sun mielestä Kampmann voitti Shieldsin? Lähinnä huvittaa noi sun pikimustat Skandinavia-lasit. :D

Edit: Joo tiedetään Kampmann on Tanskalainen.

"Combat Lifestyle". :D Loistavaa, kannatan Shieldsiä.

Mutta siis, miehen pysty on jotain ihan järkyttävää. Jos matsi ei mene mattoon niin Shields murjotaan pahasti, varmaan päättyy ennen täyttä aikaa.

Jos matsi ei mene mattoon niin Shields murjotaan pahasti, varmaan päättyy ennen täyttä aikaa.

Hyvin mahdollinen tuo lopputulos. On se GSP:n pysty niin paljon kovempaa kuin Shieldsin. Toivottavasti tulee kuitenkin mielenkiintonen ja viihdyttävä matsi. Olisi mukava nähdä parin edellisen pistevoiton jälkeen hieno lopetusvoitto GSP:ltä!

Joo koska tämän hetkinen haastaja GSPlle voitti 39vuotiaan Hendon istumalla mountissa 3 erää tarkottaa sitä, että Hendo on ihan perseestä..

Wellcome to pakkotoisto

5 eräinen?

Suositut

Back
Ylös Bottom