Onhan tilanne samankaltainen, mutta mielummin minä näkisin kun vuosia painoluokkiaan hallinneet ottavat yhteen kuin että juuri tittelin voittanut keltanokka ja Silva ottavat yhteen. Älkää käsittäkö väärin Jones voi olla tulevaisuudessa kaikkien aikojen kovin, mutta en itse sitä paperia vielä allekirjoita, Jones ei ole kohdannut omasta painoluokastaan juuri ketään, kun taas Silva ja GSP ovat kohdanneet omistaan kaiken.
Kyllä mä silti katsoisin Silva vs Jones matsiakin innoissani.
Shogunia hehkutettiin juurikin vähän aikaa sitten että Silvan pitäisi mennä miestä haastamaan, no Shogun ei saanut titteliään kertaakaan puolustettua, en näe tälläisiä väliaikaisia mestareita läheskään samalla tasolla kuin vuosia painoluokkaansa dominoineita miehiä. Vaikka taidot riittäisivätkin pitämään vyötä hallussaan pitkään niin se ei vielä tarkoita että olisi niin perusvarma suorittaja että sitä vyötä tosissaan pitkään pitää.
Kyllä mä silti katsoisin Silva vs Jones matsiakin innoissani.
Shogunia hehkutettiin juurikin vähän aikaa sitten että Silvan pitäisi mennä miestä haastamaan, no Shogun ei saanut titteliään kertaakaan puolustettua, en näe tälläisiä väliaikaisia mestareita läheskään samalla tasolla kuin vuosia painoluokkaansa dominoineita miehiä. Vaikka taidot riittäisivätkin pitämään vyötä hallussaan pitkään niin se ei vielä tarkoita että olisi niin perusvarma suorittaja että sitä vyötä tosissaan pitkään pitää.