Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se että Cos veisi UD/Split-päätkösen omiin nimiinsä on yhtä todennäköistä kuin että viimeinen keisari jäisi kolme kertaa peräkkäin kiinni werdumin samaan triangeliin/armbariin(eri matseissa tietysti). ;)
Miksi olisi, onhan Kos viimeinen joka GSPltä on erän vienyt, ja Kos on kehittynyt kuitenkin tästä.
Jotenkin musta tuntuu että me tulemme näkemään myös hieman eri levelillä taistelevan Ruuhka-Yrjön kuin mitä näimme ensimmäisessä kohtaamisessa. Korjaa toki jos olen hakoteillä mielestäsi.
Meikäläinen muuten lähtee paikan päälle seuraamaan koko tapahtumaa 6.12 on lähtö ja 14.12 paluu, eli tulee seurattua täydellä temmolla koko kortti! Pressconferensseista punnituksiin, preleistä pääkorttiin! Lupaan postailla tänne kaikki merkittävät detailit. Eihän sitä tiedä vaikka pääsisi muutaman sanan vaihtamaan itse Yrjänän kanssa.
Jos pääset niin älä mainitse mistä maasta olet kotoisin, sano et olet vaikka ruotsista.
Tai mitäs jos mä sanon että mä oon suositun suomalaisen kamppailulaji-voorumin huippusuosittu MMA-moderaattori?
SEkin käy sit ne tietää et oot feikki, ei tollasia kukaan huutele. Mut jos nyt sattuu käymään niin että Kos voittaa niin me täällä palstalla ootellaan kuinka tulet takaisin.. nimimerkki vaihtuu Koscheckiks :D ja puhuttelet sitä "jussina" niinku nyt "yrjöä"
Edgar on liian nopea, kovakuntoinen ja hyvä Maynardille! Pistinkin 10e euroa, 2.0 kerroin oli.
Hahha, ei perhana. Jäädyin ja kunnolla, luotin sokeasti Unibetin sivuun.. Eihän tota otteluu ees oo tossa kortissa. :D Voi vittu. Mitenköhän rahojen käy..
Tuota itsekin kutsuisin onnenkantamoiseksi, moni vaan käyttää tuota termiä monessa muussakin tilanteessa ja tuollaisia sata nolla ja sitten onnekas heijari satutarinoita sattuu aika harvoin kuitenkin. Itse toivon tuosta ottelusta ainoastaan, että ei kestäisi täyttä viittä erää.No mulle Lucky punch meinaa sitä että sua viedään matsissa 100-0 ja jossain vaiheessa vedät viimesilläs silmät kiinni heijarin ja kaveri kävelee siihen ja valot sammuu.
: