UFC 124 St-Pierre vs. Koscheck

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kova temppuhan se olis, mutta todella vaikea henkilökohtaisesti uskoa että kos voittaa muulla kuin TKO/KO. Mutta tosiaan, kaikenlaista on mahtunut tälle vuodelle MMA-rintamalle, että siltä osin en taas yllätyisikään :D

Se että Cos veisi UD/Split-päätkösen omiin nimiinsä on yhtä todennäköistä kuin että viimeinen keisari jäisi kolme kertaa peräkkäin kiinni werdumin samaan triangeliin/armbariin(eri matseissa tietysti). ;)

Se että Cos veisi UD/Split-päätkösen omiin nimiinsä on yhtä todennäköistä kuin että viimeinen keisari jäisi kolme kertaa peräkkäin kiinni werdumin samaan triangeliin/armbariin(eri matseissa tietysti). ;)

Miksi olisi, onhan Kos viimeinen joka GSPltä on erän vienyt, ja Kos on kehittynyt kuitenkin tästä.

Miksi olisi, onhan Kos viimeinen joka GSPltä on erän vienyt, ja Kos on kehittynyt kuitenkin tästä.

Jotenkin musta tuntuu että me tulemme näkemään myös hieman eri levelillä taistelevan Ruuhka-Yrjön kuin mitä näimme ensimmäisessä kohtaamisessa. Korjaa toki jos olen hakoteillä mielestäsi.

Meikäläinen muuten lähtee paikan päälle seuraamaan koko tapahtumaa :rock: 6.12 on lähtö ja 14.12 paluu, eli tulee seurattua täydellä temmolla koko kortti! Pressconferensseista punnituksiin, preleistä pääkorttiin! Lupaan postailla tänne kaikki merkittävät detailit. Eihän sitä tiedä vaikka pääsisi muutaman sanan vaihtamaan itse Yrjänän kanssa.:)

Jotenkin musta tuntuu että me tulemme näkemään myös hieman eri levelillä taistelevan Ruuhka-Yrjön kuin mitä näimme ensimmäisessä kohtaamisessa. Korjaa toki jos olen hakoteillä mielestäsi.

Meikäläinen muuten lähtee paikan päälle seuraamaan koko tapahtumaa :rock: 6.12 on lähtö ja 14.12 paluu, eli tulee seurattua täydellä temmolla koko kortti! Pressconferensseista punnituksiin, preleistä pääkorttiin! Lupaan postailla tänne kaikki merkittävät detailit. Eihän sitä tiedä vaikka pääsisi muutaman sanan vaihtamaan itse Yrjänän kanssa.:)

Jos pääset niin älä mainitse mistä maasta olet kotoisin, sano et olet vaikka ruotsista.

Tai mitäs jos mä sanon että mä oon suositun suomalaisen kamppailulaji-voorumin huippusuosittu MMA-moderaattori? :)

SEkin käy sit ne tietää et oot feikki, ei tollasia kukaan huutele. Mut jos nyt sattuu käymään niin että Kos voittaa niin me täällä palstalla ootellaan kuinka tulet takaisin.. nimimerkki vaihtuu Koscheckiks :D ja puhuttelet sitä "jussina" niinku nyt "yrjöä"

Kyllä mä seison Ruuhka-Yrjön takana hamaan loppuun saakka! Se on varma!

SEkin käy sit ne tietää et oot feikki, ei tollasia kukaan huutele. Mut jos nyt sattuu käymään niin että Kos voittaa niin me täällä palstalla ootellaan kuinka tulet takaisin.. nimimerkki vaihtuu Koscheckiks :D ja puhuttelet sitä "jussina" niinku nyt "yrjöä"

Eihän siinä muuta kun sitten mietittäis vaan että mikä meni pieleen ja mitä tehdään ens kerralla paremmin, kyllä mä osaan hävitä myös. Todennäköisyys sille onneksi on kuitenkin niin pieni että sillä minun ei tarvitse päätäni vaivata. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hahha, ei perhana. Jäädyin ja kunnolla, luotin sokeasti Unibetin sivuun.. Eihän tota otteluu ees oo tossa kortissa. :D Voi vittu. Mitenköhän rahojen käy..

Hahha, ei perhana. Jäädyin ja kunnolla, luotin sokeasti Unibetin sivuun.. Eihän tota otteluu ees oo tossa kortissa. :D Voi vittu. Mitenköhän rahojen käy..

Joko voidataan eli saat panoksen takaisin tai sitten koskee sitä oikeaa ottelua. Ei noista aina tiedä.

Toivon myös itse, että Kos antaisi kunnon vastuksen. Tuntuu ettei GSP:tä ole oikeen kunnolla haastettu pitkään aikaan, vastustajat olleet ihan vastaantulijoita.

Itekki halusin nähdä sen paskamyrskyn Kosin voittaessa, mutta en missään nimessä haluaisi nähdä Kossia mestarina/keulakuvana. Vähän sekavaa joo.

Itse olen GSP fani ollut aika pitkään ja toivon 2 eri lopputulosta: 1: GSP painaa 100-0 Kossin nurin ja tyrmää ekas eräs. 2: Tiukkaa vaparia jossa GSP ottaa TKO voiton 4 erässä.

Tässä ottelussa anna Kossille ainoastaan sen "lucky punch" mahiksen voittoon mikä on kaikilla tuolla kehässä.
Jos Kossi voittaa "vahingossa" niin kyllä hymyssä suin katon sen paskamyrskyn mikä siitä seuraa ;)

En vieläkään ymmärrä tätä lucky punch juttua. Jos tähtää leukaperiin ja se osuu leukaperiin, lyönti on niin voimakas tai tekninen, että se tyrmää vastustajan niin jotenkin hölmöä laittaa tuurin piikkiin. Turhaa vähättelyä sanoisin, koska ei kuka tahansa pysty vetämään niin sanottua "lucky punchia".

No mulle Lucky punch meinaa sitä että sua viedään matsissa 100-0 ja jossain vaiheessa vedät viimesilläs silmät kiinni heijarin ja kaveri kävelee siihen ja valot sammuu.
Kossilla on onneks vaan 1 voimakas lyönti mitä osaa ja se on takakäden itkupotku raivari jonka kyllä taitava vastustaja näkee normi tilanteessa kilometrin päähän.
Mutta Vapari matsisssa voi tapahtua mitä vaan, se onkin suola tos hommas vaikka se olisikin se lucky punch :piis:

No mulle Lucky punch meinaa sitä että sua viedään matsissa 100-0 ja jossain vaiheessa vedät viimesilläs silmät kiinni heijarin ja kaveri kävelee siihen ja valot sammuu.
:
Tuota itsekin kutsuisin onnenkantamoiseksi, moni vaan käyttää tuota termiä monessa muussakin tilanteessa ja tuollaisia sata nolla ja sitten onnekas heijari satutarinoita sattuu aika harvoin kuitenkin. Itse toivon tuosta ottelusta ainoastaan, että ei kestäisi täyttä viittä erää.

Back
Ylös Bottom