UFC 124 St-Pierre vs. Koscheck

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Herää tosissaan kysymys, että miksi vitussa ne haluaa siellä MAXilla hakata päätään seinään, kun joka kerta kun näyttävät suoraan suomeksi niin täältä tulee ainakin läjäpäin paskaa niskaan sähköpostin muodossa? Mua ei hetkeäkään huvita eikä kiihota ajatus noista suomalaisista selostuksista, niin paskat mielikuvat niistä jäi viimeksi kun niitä joutui kuuntelemaan.

Ei oo ikinä mielestäni ollu suomenkielistä selostusta suorana suomeksi. Ja erittäin hyvä niin. Mutta niille jotka eivät tiedä lajisanastoa on hyvä että uusinta tulee suomeksi tosin se on aika väsynyttä(väsyttävää). Kaikki eivät kuitenkaan ehdi/ymmärrä Roganin ja Golgbergin selostusta seurata. Joten lajin kannalta suomessa ihan hyvä että tulee suomeksi selostettunakin...

Ei oo ikinä mielestäni ollu suomenkielistä selostusta suorana suomeksi. Ja erittäin hyvä niin. Mutta niille jotka eivät tiedä lajisanastoa on hyvä että uusinta tulee suomeksi tosin se on aika väsynyttä(väsyttävää). Kaikki eivät kuitenkaan ehdi/ymmärrä Roganin ja Golgbergin selostusta seurata. Joten lajin kannalta suomessa ihan hyvä että tulee suomeksi selostettunakin...

Väittäisin kyllä edelleen, että tuossa Abu Dabhi kortissa oli ainakin, mahdollisesti jollain Euroopan kortilla myös, joku voisi nyt vahvistaa jos aikaa löytyy kun itse en noita tietoja mistään löydy. Mitä tuohon lajisanastoon tulee, niin eikös guard ole guardi suomeksikin, samoin kun triangelit ja kimurat jne. Kai se nyt riittää että näkee mitä niveltä se kaveri siellä matossa vääntää, että pikkuhiljaa alkaa sitä lajisanastoa oppimaankin?

Väittäisin kyllä edelleen, että tuossa Abu Dabhi kortissa oli ainakin, mahdollisesti jollain Euroopan kortilla myös, joku voisi nyt vahvistaa jos aikaa löytyy kun itse en noita tietoja mistään löydy. Mitä tuohon lajisanastoon tulee, niin eikös guard ole guardi suomeksikin, samoin kun triangelit ja kimurat jne. Kai se nyt riittää että näkee mitä niveltä se kaveri siellä matossa vääntää, että pikkuhiljaa alkaa sitä lajisanastoa oppimaankin?

Ihan viimeisintä eurooppaeventtiä lukuunottamatta muut ovat olleet suomiselostuksella mukaanlukien tuo abudhabi kortti, näistähän on täällä joukolla nuristu ja ilmoiteltu maxin kanavapalveluun, ja haluaisin uskoa että siitä syystä viimeisellä eurooppakortilla ei suomiselostusta suorassa lähetyksessä ollut, toivottavasti näin on jatkossakin. Toisaalta ei se mua haittaa jos se suomi selostus on olemassa suorassakin, jos vain on toisella audiokanavalla alkuperäinen selostus, pitäkööt muut sen suomenkielisen minä haluan englanninkielisen, jos sitä ei maxilta löydy, niin ei haittaa kohta on soppari ohi ja voin vaihtaa canal+salle joka toimittaa aina alkuperäiskielellä. Kuvanlaatukin saattaa olla parempi, en oo kyl varma siitä.

Back
Ylös Bottom