UFC 124 St-Pierre vs. Koscheck

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä sivullinen OT:ta tarjolla.. Vois nää ikuiset rankki väännöt heittää johonkin toiseen ketjuun..

Alle kuukausi enää VUODEN ODOTETUIMPAA TAPAHTUMAAN!

Mun mielestä sivullinen OT:ta tarjolla.. Vois nää ikuiset rankki väännöt heittää johonkin toiseen ketjuun..

Alle kuukausi enää VUODEN ODOTETUIMPAA TAPAHTUMAAN!

Jouluun on kyllä pikkasen yli kuukausi ;P

Itse odotan matsista tulevan joko a) 5 erän halailu matossa b) 1 tai 2 erässä jompi kumpi osuu pystyssä leukaan ja KO. Ekassa vaihtoehdossa ehkä GSP vie 3-2 erät ja toisessa vaihtoehdossa 50-50.

Jouluun on kyllä pikkasen yli kuukausi ;P

Itse odotan matsista tulevan joko a) 5 erän halailu matossa b) 1 tai 2 erässä jompi kumpi osuu pystyssä leukaan ja KO. Ekassa vaihtoehdossa ehkä GSP vie 3-2 erät ja toisessa vaihtoehdossa 50-50.

Tarkkuutta jaycool!

Tapahtuma on 11.12.2010, ja eilen oli 15.11.2010.. Kyllä se musta on alle kuukausi.. Sitä paitsi mulla on jo joulu ovella :D

joudun ikävä kyllä valitsemaan vaihtoehto A:n.. 5erää G´n´P tiedossa ala GSP!

Niinno senhän takia jaycool sano että jouluun on YLI kuukausi koska hänen mielestään tämä eventti ei ole vuoden odotetuin tapahtuma. Ja jay on kyllä oikeessa siinä, nimittäin tää on aika kaukana odotetuimmasta eventistä.

OT: Pakko heittää vähä GSP rakkautta ilmaan. Imo GSP on ehdoton P4P ykkönen, GSP dominoi vastustajansa, eikä joudu ite vaaraan siinä ohella. Andersonia dominoitiin viime matsissa, ennen hienoa lukkoaan, mutta miestä kuitenkin vietiin kuin märkää rättiä melkein koko matsi. Kuka on tehnyt GSPlle saman? Ja ennen niitä hienoja giffejä Serran ja Hughesin GSP:n lopettamisesta, varasin koneelleni Chonanin ja Takasen giffit. Just my two cents :)

Niinno senhän takia jaycool sano että jouluun on YLI kuukausi koska hänen mielestään tämä eventti ei ole vuoden odotetuin tapahtuma. Ja jay on kyllä oikeessa siinä, nimittäin tää on aika kaukana odotetuimmasta eventistä.

näinpä :)

Sama täällä. Odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää (iltaa(yötä)) kun GSP pääsee muokkaamaan kikkarapään pärstävärkkiä entistä rumemmaksi.

War GSP :rock: !!

Mun mielestä Jaycool on totaalisen väärässä.. :) Mulla on jo nyt perhosia vatsassa tapahtuman suhteen, on sen verran sähköinen tunnelma GSP:n ja Kosakin välillä.

En pistä yhtään pahakseni jos olen väärässä tässä asiassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kossilla on kyllä sen verran kerrointa että kyllä jokunen kybä pitää sijoittaa!

Itse ajattelin samaa, koska:

A: 90-luvulla veikkasin yhdellä kaudella 2krt Arsenalin voittoa tasuvarmistuksella, ei voittanut eikä pelannu tasan. Ko. kaudella Tykit voittivat/pelasivat tasan kaikki muut ottelut paitsi pelaamani 2matsia.
B: Suomi voitti lätkässä MM-kultaa ku pelasin finaalissa koko kuukausirahan hyvällä kertoimella Ruotsille! Olé!

Eli minun panoksellani Kosakki kaatuu hikitahraan ja katkaisee jalkansa mikäli mulle olis tulossa "helppoa" rahaa!

Toiminimi: Patrikin vetovihjeet!

Tästä se odotus voi todenteolla alkaa :rock: täytyyhän se sitten tässä vaiheessa myöntää, että GSP:tä kannatetaan täysillä vaikka eräs forumisti onkin tehnyt sen todella vaikeaksi. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Entäs jos Kos saa matsin pidettyä pystyssä? Voisin kuvitella että se on strategiana.

GSP:n pysty on paljon teknisempää kun Kossin, kaikinpuolin. Mutta Kossilla on tyrmäysvoimaa, tosin vaan siinä takakäden heijarissa jota GSP varmasti osaa varoa. Mutta silti vähän kyllä jännittää, jo ajatuskin kikkarapäästä mestarina on liikaa.

Toivottavasti GSP pitää ajatuksensa kasassa eikä lähde turhan innokkaasti hyökkäämään ja hakemaan lopetusta, voi tulla nukkumatti. Toivon todellakin että psykologisia kirjoja lukevan herran hermot kestävät ja että hän ottelee järkevästi. Viha koscheckiä kohtaan TUF:fin aikana on kasvanut todella suureksi.

St.Pierre wins by submission guillotine round 4?

Suapas nähdä jos Kos vaikka veis decicionil tän, olis kova temppu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom