UFC 122 Germany: Marquardt vs. Okami

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämmöstä eventtiä pukkaa Manner-Eurooppaan marraskuun 13. päivä:

* Marquardt vs. Yushin Okami
* Krzysztof Soszynski vs. Goran Reljic
* Jorge Rivera vs. Alessio Sakara
* Amir Sadollah vs. Peter Sobotta
* Jason Brilz vs. Vladimir Matyushenko

* Rob Kimmons vs. Kyle Noke
* Seth Petruzelli vs. Karlos Vemola
* Dennis Siver vs. Andre Winner
* Nick Osipczak vs. Duane Ludwig
* Kris McCray vs. Carlos Eduardo Rocha
* Pascal Krauss vs. Kenny Robertson

Ihan kohtuullinen ilmaiskortti, vaikka vähän harmittaakin, että Euroopassa ei koskaan saada samaan korttiin kovin montaa oikeasti kovaa matsia. Etenkään, kun eventti tulee Spike TV:ltä ilmeisesti ilmaislähetyksenä.

Nyt kun mesta on lähellä, niin joutuu vakavasti harkitsemaan livenä väijymistä. Onko muita mahdollisia paikan päälle menijöitä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä oon miettiny muttakun tuo JanneM ei osaa sanoa lähtiskö yksin ei viittis lähtöö

Ei mikään ihmeellinen kortti tosiaan, mutta parit mietteet parista matsista joista jaksoin kiinnostua. Varmasti osa muistakin tulee olemaan hyviä, mutta ei nimet niin paljon sano niin en lähde spekuloimaan.

Winner - Siver, en ymmärrä miksi tämä on prelimeissä. Melkein todennäköisin FotN imo, molemmilta olen tottunut näkemään saatanan kovaa tykitystä pystyssä, varmasti tulee olemaan hyvää kamaa. Ennakkosuosikeista en osaa mitään sanoa kun ei nyt ole tuoreessa muistissa miehien edelliset matsit (Winner on muutenkin pääasiassa matsannut prelimeissä joita en yleensä jaksa etsiä mistään jos ei lähetyksessä näytetä) .

Sadollah - Sobotta, Sobottan matsit ei ole muistissa, mutta jos häviää UD Wilksille ja Taylorille niin en tiedä, miksi eväät riittäisivät Sadollahin voittamiseen. Sadollahin thaikkua nyt katselee mielellään, eiköhän siitä päästä taas nauttimaan 15 minuutiksi.

Belfort - Okami, kiinnostava matchuppi kun en osaa oikein keksiä kuka tämän vie ja miksi. Kumpiakaan herroja en tunne niin hyvin ottelijoina, mutta eiköhän tässä matsissa pitäisi herrojen nykykunnosta saada aika hyvä näkemys. Taitaa olla ainut matsi kortilla jolla on mitään merkitystä tittelimatsien kannalta.

Harmillisen hajuton ja mauton kortti pääottelua lukuun ottamatta. Pitää kyllä enemmän staroja olla ennen kuin lähden livenä katsomaan.

Toivottavasti Vitor pieksee Okamin. Silva-Vitor on toteuduttava. Sopisi kyllä niin osuvasti Vitorin uraan että tämän häviäisi. Juuri kun odotukset ovat taas korkealla niin lässähtää. Mutta mutta, uskon että nyt vie.

Toihan on ihan paska kortti.

Ymmärrettävää että on ilmainen kun Okami on pääottelussa, mutta ei kortin ilmaisuus muuta sitä että tämä on Fight Night tasoa jos edes sitäkään.

Onpahan silti kiva nähdä Vitoria pitkästä aikaa, toivottavasti ei mene loukkaantumaan ja toivottavasti saa helposti vedettyä painonsa alas.

Mä en näe tässä kortissa mitään vikaa. Kai se on sitten eri asia, kun seuraa lajia yleensä, eikä niinkään yksittäistä ottelijaa.

Mä en näe tässä kortissa mitään vikaa. Kai se on sitten eri asia, kun seuraa lajia yleensä, eikä niinkään yksittäistä ottelijaa.

Totta. Mun mielestä näyttää ihan hyvältä kortilta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikka kortti onkin "hajuton" niin aina on hienoa saada eurooppaan UFC. Ja vaikka kortti itsessään on mitä on niin matsit voivat olla erittäin viihdyttäviä. Etenkin ku miettii joidenkin "tähtien" matseja niin niiden kulku on yleensä jo aika hyvin tiedossa, esim. "tässä tullaan lahnaamaan toisten päällä se 15minsaa jne". Kun taas tässä kortissa voi sattua mitä vain (sanon näin, koska en ole nähnyt näiden jamppojen matseja juurikaan).

Itse lähtisin ehdottomasti katsomaan, jos vaan olisi lomia ja ylimääräistä rahaa. Saksaan ku lentäminen on aika halpaa. Ja ehkä UFC rupeaa tuomaan jossain vaiheessa "top"-matseja kun euroopassakin kiinnostus nousee korkealle.

Oon kyllä todella pettynyt näihin värittömiin eurooppakortteihin mitä nyt tulossa huaah. Viimevuonna käytiin tsekkaamassa UFC98 ja UFC105 Kölnissä ja Manchesterissa ja noihin olivat kasanneet suht nimekkäät kortit (no ainaki Kölniin).

Toisaalta nää tälläset kortit on välillä parhaimpia ku on jätkiä mukana joilla on oikeesti nälkä. Voi tulla komeita rähinöitä. ;P Sen voin sanoa että kortti ku kortti ni UFC:tä on aina helvetin hieno seurata paikanpäällä. Hyvä meno ja ihan spesiaali tunnelma vrt. kotisohva tai tietokoneen näyttö. Todennäkösesti lähetään tämäkin ihmettelemään paikanpäälle. Rantapantsku: pre- ja after partyt taas samalla tatsilla ku viimeks? =)

^
No pöh. Ehkä Marquardtilla olis tällä kertaa ihan oikea matsi alusta loppuun.

Onkohan Maxin livelähetys taas sillä suomenkielisellä selostuksella, toivottavasti ei.

Toi Belfort on kyl vittu aina kipeänä.. hohhoijaa...

Vaihtoehto 1: Okami vs Marquardt ---> AS

V2: Okami vs Marquardt ---> AS vs Sonnen (mikäli Sonnen selviää lyhyellä bannilla)

V3: Belfort (olettaen, että saikku ei ole saatanan pitkä) ---> Wsilva vs Leben (jos ottelu toteutuu) ---> AS vs Sonnen/Marquardt/Okami

V4: Wsilva vs Leben ---> AS vs Sonnen/Markku/Okami

Mielenkiintoiset on MW:n koukerot. Tuskin koskaan ollut näin stacked. Tällä hetkellä päälaelleen on kääntynyt IMO WW. Gespille ei oikein löydä todellisia haastajia, eli tylsin divisioona juuri nyt.

Back
Ylös Bottom