UFC 122 Germany: Marquardt vs. Okami

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vai haluaakohan Belfort tittelimatsiin kun Sonnen on nyt ulkona?

Missäpäin Reinin maata tämä tapahtuma on? Itse mietin kanssa menoa tonne mut vähän mietityttää toi ottelijalista, ei oo oikee semmoista mielenkiintoista vetonaulaa. Onko joku käynyt jenkeissä kattomassa tapahtumaa ja euroopassa että onko isoa eroa show:ssa?

Tietääkö joku että kun Maxilla on nois aikasemmissa UFC lähetyksissä suomenkielinen selostus, niin löytyykö digiboksilla vaihtoehtoinen ääniraita kun siihen kerta toiminto on?

Tietääkö joku että kun Maxilla on nois aikasemmissa UFC lähetyksissä suomenkielinen selostus, niin löytyykö digiboksilla vaihtoehtoinen ääniraita kun siihen kerta toiminto on?
Ei ole. Kato se eka lähetys, siinä on alkuperäinen selostus.

Ei ole. Kato se eka lähetys, siinä on alkuperäinen selostus.
Mun mielestä ainakin kerran oli Maxilla niin, että lähetys alkoi n. tunnin myöhässä ja oli suomenkieliset selostukset. Eli se ensimmäinen Maxin lähetys oli suomeksi.

Mun mielestä ainakin kerran oli Maxilla niin, että lähetys alkoi n. tunnin myöhässä ja oli suomenkieliset selostukset. Eli se ensimmäinen Maxin lähetys oli suomeksi.

Alussa oli kaikki lähetykset suomeksi selostettuina.
Nyt on ollut jo jonkin aikaa "live-lähetys" alkuperäisellä selostuksella, ja jälkilähetys suomeksi.

Toivottavasti käytäntö on nyt vakiintunut.

Tätä juuri pelkään, näin tekivät keväällä kun UFC oli Abu Dhabissa, ja pelko on että taas kun tulee eurooppa kortti, niin ensimmäinenkin lähetys on suomenkielellä, ja valinnan vapautta ei ole muuttaa sitä alkuperäiskielelle.. Ja menee taas eventti perseelleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan siellä Amirikin vielä

Nate vs. Okami on taisto ykköshaastajan paikasta. Emmä tiedä minkä takia edes tarvii miettiä, jos on mahdollisuus lähteä kattoon vapaaottelua paikalle, kun tunnetusti matsit on siellä nähtynä noin varovasti arvioiden ihan saaaaaaaaatanan paljon parempia kuin tv:n välityksellä.

Alussa oli kaikki lähetykset suomeksi selostettuina.
Nyt on ollut jo jonkin aikaa "live-lähetys" alkuperäisellä selostuksella, ja jälkilähetys suomeksi.

Toivottavasti käytäntö on nyt vakiintunut.
Noniin ihan alussa oli kylläkin pelkästään alkuperäisellä selostuksella. Seuraavaksi tuli eka suomalainen sankaripari selostamaan, joiden aikana tuli pelkästään suomeksi. Nyt tällä uudella parilla on ekat lähetykset tulleet alkuperäisillä ja vasta seuraaviin suomalaiset.
Paitti tuo Japin mainitsema eventti, toivottavasti ei enää toistu.

Jos Viittori on yhtä kovassa kunnossa kun Wandy-matsissa konsanaan niin silloin on A. Somalillakin kovat paikat edessä. ;)

Pieni jäähy teki sulle näköjään todella hyvää.

Toi kommenttihan on kuukauden vanha ? St-Pierre on edelleen viltissä, tämän kuun loppuun.

Back
Ylös Bottom