Miten tässä aina näin käy :(Voi nyt oikeesti jumalan vittu! Mä haluun nähdä vielä joskus sen Belfortinki siel kehässä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tässä aina näin käy :(Voi nyt oikeesti jumalan vittu! Mä haluun nähdä vielä joskus sen Belfortinki siel kehässä..
Ei ole. Kato se eka lähetys, siinä on alkuperäinen selostus.Tietääkö joku että kun Maxilla on nois aikasemmissa UFC lähetyksissä suomenkielinen selostus, niin löytyykö digiboksilla vaihtoehtoinen ääniraita kun siihen kerta toiminto on?
Mun mielestä ainakin kerran oli Maxilla niin, että lähetys alkoi n. tunnin myöhässä ja oli suomenkieliset selostukset. Eli se ensimmäinen Maxin lähetys oli suomeksi.Ei ole. Kato se eka lähetys, siinä on alkuperäinen selostus.
Mun mielestä ainakin kerran oli Maxilla niin, että lähetys alkoi n. tunnin myöhässä ja oli suomenkieliset selostukset. Eli se ensimmäinen Maxin lähetys oli suomeksi.
Jaahas, kortti muuttuikin sitten astetta tylsemmäksi... Belfort out!
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=12664&zoneid=2
Mun mielestä ainakin kerran oli Maxilla niin, että lähetys alkoi n. tunnin myöhässä ja oli suomenkieliset selostukset. Eli se ensimmäinen Maxin lähetys oli suomeksi.
Noniin ihan alussa oli kylläkin pelkästään alkuperäisellä selostuksella. Seuraavaksi tuli eka suomalainen sankaripari selostamaan, joiden aikana tuli pelkästään suomeksi. Nyt tällä uudella parilla on ekat lähetykset tulleet alkuperäisillä ja vasta seuraaviin suomalaiset.Alussa oli kaikki lähetykset suomeksi selostettuina.
Nyt on ollut jo jonkin aikaa "live-lähetys" alkuperäisellä selostuksella, ja jälkilähetys suomeksi.
Toivottavasti käytäntö on nyt vakiintunut.
Jos Viittori on yhtä kovassa kunnossa kun Wandy-matsissa konsanaan niin silloin on A. Somalillakin kovat paikat edessä. ;)
Pieni jäähy teki sulle näköjään todella hyvää.