No jos ihan rehellisiä ollaan ni etippä huvikses tosta jotai noita pudzianowskin matsi threadejä ja kato kommentteja. Muistan kyllä hyvin sen hehkutuksen sen jälkee ku Pudzi hakkas yhen jäbän niillä futispotkuilla ku kaveri pakitti maahan.
Voin ottaa sulle tästä pari esimerkkiä.
Quotet otin tosta Pudzianowski vs Sylvia threadista nopeesti kattomalla.Näin se nyt harmi vaan on täällä pakkotoistossa. Tiedostan asian ja silti olen täällä joten mulla ei pitäis olla mitään valittamista. Enkä mää tolla mun postilla mitään haluu alkaa tappelee, kuha vaa ilmasin miten nään asioitten olevan tällä forumilla kun joku sano että hommat on aivan nurinkurin.
PS. En oo myöskään sanonu että Lesnar on huono, oon vaan sanonu että Cain on parempi.
Löytyy niitä mielipiteitä toiseenkiin suuntaan, vähän taisit yleistää nyt.
Jaahas, näyttää mariuksella olevan yksi matsi jo takanakin, ajattelin ensin, että menee ihan huvin ja urheilun vuoksi ottamaan sylvialta näköön.
Saa nähdä.
Ihme on jos pärjää edes hetken Sylvian kanssa.
Näissä tulosveikkaus mielipiteissä on vain se, että yleensä toinen on aina oikeassa ja toinen väärässä. Sylvia W TKO 1
Tsiikkasin youtubesta pudzin lyöntiharjotuksia, sanotaanko nyt näin, että ihmeitä pitää tapahtua jos noilla heijareilla meinaa timiin osua, onhan se vahva kuin mikä mutta yksin se ei kyllä riitä
Joskus läskit voittaa agren.
http://www.youtube.com/watch?v=kUC4mL6CorI
Hoh hoh :D jotain tuollaista odotinkin. Jos Timppa vaan alun myrskyn pysyy pois alta niin voitto on varma
Löytyykö tuosta mistään videota?
Kyllä Mariuksen tekniikka on surkean näköistä. Ei mitään asiaa lähellekkään maailman kärkeä......