UFC 121 Lesnar vs. Velasquez

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa Brock vai Cain?

• Brock

Votes: 0 0,0%
  • Cain

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
No jos ihan rehellisiä ollaan ni etippä huvikses tosta jotai noita pudzianowskin matsi threadejä ja kato kommentteja. Muistan kyllä hyvin sen hehkutuksen sen jälkee ku Pudzi hakkas yhen jäbän niillä futispotkuilla ku kaveri pakitti maahan.

Voin ottaa sulle tästä pari esimerkkiä.

Quotet otin tosta Pudzianowski vs Sylvia threadista nopeesti kattomalla.Näin se nyt harmi vaan on täällä pakkotoistossa. Tiedostan asian ja silti olen täällä joten mulla ei pitäis olla mitään valittamista. Enkä mää tolla mun postilla mitään haluu alkaa tappelee, kuha vaa ilmasin miten nään asioitten olevan tällä forumilla kun joku sano että hommat on aivan nurinkurin.

PS. En oo myöskään sanonu että Lesnar on huono, oon vaan sanonu että Cain on parempi.

Löytyy niitä mielipiteitä toiseenkiin suuntaan, vähän taisit yleistää nyt.
Jaahas, näyttää mariuksella olevan yksi matsi jo takanakin, ajattelin ensin, että menee ihan huvin ja urheilun vuoksi ottamaan sylvialta näköön.

Saa nähdä.

Ihme on jos pärjää edes hetken Sylvian kanssa.

Näissä tulosveikkaus mielipiteissä on vain se, että yleensä toinen on aina oikeassa ja toinen väärässä. Sylvia W TKO 1

Tsiikkasin youtubesta pudzin lyöntiharjotuksia, sanotaanko nyt näin, että ihmeitä pitää tapahtua jos noilla heijareilla meinaa timiin osua, onhan se vahva kuin mikä mutta yksin se ei kyllä riitä

Hoh hoh :D jotain tuollaista odotinkin. Jos Timppa vaan alun myrskyn pysyy pois alta niin voitto on varma :)

Löytyykö tuosta mistään videota?

Kyllä Mariuksen tekniikka on surkean näköistä. Ei mitään asiaa lähellekkään maailman kärkeä......

Toivon että Lessu jatkaa uraansa mahdollisimman pitkään, koska on erittäin mielenkiintoista seurata miten tuollainen painikörmy kehittyy. Enkä aio itkeä mahdollisen tappionkaan jälkeen, joka saattaa tulla milloin tahansa.
+1

Hyvin kiteytetty omatkin ajatukset. Toivotaan että herran väitteet siitä että lajista oikeasti pitää, pitävät paikkaansa.

jos lessu tämän ottelun voittaa niin mielestäni paikka hw ykkösenä on ansaittu. jätkä joka pysäyttää carwinin ja cainin voittoputken ansaitsee kyllä sen.

mulla on uskoa siihen että lesnar voittaa!

ja siihen fedjajuttuun vielä että jos lesnar pieksee cainin niin sitte olis kyllä mahtavaa nähdä lesnar mukiloimas fedjalta pää paskaksi.

Löytyy niitä mielipiteitä toiseenkiin suuntaan, vähän taisit yleistää nyt.

Joo siis todellaki. Kattelin vaa siittä jotai noita. En alunperinkään väittäny et koko forumi oli heti pudzianowskia ylistämässä, mutta MONI oli. Ja kun tää "kamppailulajit" subforumi täällä ei omista mitään maailman laajinta kantaporukkaa ni huomaa kyllä aika selvästi et ketä sieltä voimailupuolelta tulee sitte tänne heti fanittaa. Ja pakko viellä painottaa et mulle on ihan sama jos tuleekin. Tää kaikki alko siittä ku joku väitti että ku lesnari matsaa ni kaikki vihaajat tulee tänne itkee kui perseestä se on ja sitteku se voittaa ni kaikki häviää yhtäkkiä ja sanoin et se on toisinpäin mun mielestä. Eiköhän tässä kaikki tästä asiasta.

Joo siis todellaki. Kattelin vaa siittä jotai noita. En alunperinkään väittäny et koko forumi oli heti pudzianowskia ylistämässä, mutta MONI oli. Ja kun tää "kamppailulajit" subforumi täällä ei omista mitään maailman laajinta kantaporukkaa ni huomaa kyllä aika selvästi et ketä sieltä voimailupuolelta tulee sitte tänne heti fanittaa. Ja pakko viellä painottaa et mulle on ihan sama jos tuleekin. Tää kaikki alko siittä ku joku väitti että ku lesnari matsaa ni kaikki vihaajat tulee tänne itkee kui perseestä se on ja sitteku se voittaa ni kaikki häviää yhtäkkiä ja sanoin et se on toisinpäin mun mielestä. Eiköhän tässä kaikki tästä asiasta.

Ei ehkä laajinta lajiporukkaa mutta on täällä lajiporukkaakin, kuitenkin suomen suosituin vapaaottelu sivusto tämä taitaa tällä hetkellä olla, ihan vain vertailemalla paljonko eventeistä keskustellaan täällä vs muut palstat.

Minusta tämä on aika myyttinen asia edelleen että Lesnarin " leuka kestää mitä vain". Nimittäin se Carwinin uppercutti ei osunut mitenkään päin puhtaasti, vaan puoliksi käteen puoliksi leukaan. Ja matossakin 85% iskuista meni harakoille. Se että lesnar selvisi toiseen erään kun carwin huito suurimmaksi osaksi tyhjää , ei tee sen leukaa superkestäväksi. Ja kun pystyottelua pelkää kuin pikkutytöt niin tulee takuulla tyrmätyksi.

Lisäksi maapallon vanhimpia totuuksia on myös se että todellinen granite chin:kin muuttuu lasisemmaksi kun tarpeeks koppeja ottaa. Mielenkiintosta on kyllä nähdä tämä matsi koska pienempi kavereista on IMO 100 kertaa paremmalla nopeudella ja cardiolla varustettu, paini tuskin on ainakaan huonompaan ja asenne on suoraan pitbulleilta perittyä jalassa roikkumista jatkuvalla teholla. Cain kuitenkin paini kuitenkin "uransa" loppupään isojen poikien kanssa eli Lessun kokoluokan sälleissä ei ole herralle mitään uutta.

Cain via TKO!

Lisäksi maapallon vanhimpia totuuksia on myös se että todellinen granite chin:kin muuttuu lasisemmaksi kun tarpeeks koppeja ottaa. Mielenkiintosta on kyllä nähdä tämä matsi koska pienempi kavereista on IMO 100 kertaa paremmalla nopeudella ja cardiolla varustettu, paini tuskin on ainakaan huonompaan ja asenne on suoraan pitbulleilta perittyä jalassa roikkumista jatkuvalla teholla. Cain kuitenkin paini kuitenkin "uransa" loppupään isojen poikien kanssa eli Lessun kokoluokan sälleissä ei ole herralle mitään uutta.

Cain via TKO!
100 kertaa parempi cardio perustuu mihin? Ja ainakaan paini recordi ei ole yhtä kova?

Eikös Lessulla ole vitun kovan luokan kunto?
Kyllä menis mun rahat Lesnarin puolelle. Kaveri kehittyy kovaa tahtia. Toki Cain on kova vastus, mutta jos Lessu saa pidettyä matsin maassa niin en nää syytä siihen miksei pitäisi titteliään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Edelleen uskon että Cainin kaasu loppuu ennen Lesnaria. Lesnar via TKO.

Lesnar

lessu lessu ja lessu,,, vittu mua ottaa aivoon koko lessu, mut sitä ei ole kiistäminen, että kaveri on "lopettanut" melko monta kovaa "koiraa" sitä ei siltä kukaan saa pois enään, joka ainoa matsi olen toivonut tappiota tälle friikille, vaan ei ole tullut..
se on vitun kova jätkä... sit tämä; lessun pysty on perseestä, bjj on perseestä.... OIKEA VASTAUS; PIERU ON PERSEESTÄ..
Jotain sillä on mikä ei ole perseestä, kun on hallitseva hw maailmanmestari (ufc), itse olen kuutioinut näin: antiLesnar asenteeni johtuu siitä, että en kunnioita ns. pellepainijoita paskan vertaa, ja luulen että 98%lla muista vihaajista on sama syy..
vituttaa, mutta minkä teet.. kova jätkä on ja sellaisena pysyy vaikka häviäisikin seuraavat 3 otteluaan!
propseja sinne mihin ne kuuluu ja haukutaan niitä akanhakkaajia mieluummin! (anonyymisti tietty, ettei tule syytteitä;)
analysointi, vahvuudet, heikkoudet jne. on asiaa, mut jätetään noi vitun he-man vs turtles jutut tonne suomi24 forumiin :D eiksvai

En voi allekirjoittaa tuota. En pidä Lesnarista esim. sen takia että miehen pysty on täysin paskaa ja säälittävää katsottavaa. Hienoa että voi kaivaa voitot muilla keinoin, propsit siitä.

Mä en vihaa Lesnaria vaan lähinnä arvostelen hänen heikkoja osa-alueita,joita löytyy yllättävän paljon. Pystyottelu on oikeasti todella heikkoa ja heti kun lyönti tulee vähääkään perille niin reagoi samalla tavalla kuin kuka tahansa nyrkkeilyn alkeiskurssilla. Toisaalta paini on huippua ja sillä,sekä voimalla ja omalla koollaan Lesnar on pystynyt voittamaan otteluita. Lesnar olisi paljon vaarallisempi jos osaisi otella pystyssä paremmin,sekä omaisi paremman BJJ:n.
Mulle tulee Lesnarista mieleen Ortiz 2000-luvun alussa,joka oli painoluokkansa paras painija ja isokokoinen,sekä vahva.

Cainilla on hyvät saumat, mutta ei Lesnarin tarvitse enää "todistella" mitään, se on mestari. Kyllä Lesnarin kaasutankki riittää, mutta silti veikkaan että Cainilla on etu mitä pidemmälle mennään ja mitä enemmän ollaan pystyssä. Cain TKO 2. erä.

Mun mielestä on ollut virkistävää, että miltei vain hyvällä fysiikalla ja painitaidolla on viety montaa ukkoa. Saa varmasti myös muiden raskassarjalaisten ajattelemaan, että mitenkähän tuon voittaisi? :D
Se mikä otti aikanaan päähän oli se, että täällä väki oikeasti luuli että Lesnar voitti suunnilleen pelkästään hauiksella, kun hänellä on kuitenkin koko iän kestänyt kamppailutausta.

veikkaan et tässä ottelussa nähdään ihan erilainen lesnar,se tietää kipeetä cainille:)varmasti kova ja mielenkiintoinen matsi luvassa.

Itse veikkaan että Cain antaa Lesnarille sellaisen selkäsaunan että muutamaan viikkoon ei metsän poika nouse sängystä ylös ;)

Cain via rear naked choke rnd 4 :rock:

100 kertaa parempi cardio perustuu mihin? Ja ainakaan paini recordi ei ole yhtä kova?

Katselin tuossa kaikki Cainin ja Lessun matsit (mitä löysin, Cainilta jäi puuttumaan pari ekaa) ja omat havainnot oli kyllä kohtuullisen selkeet siitä että Lessu vetää jäykän näköisesti ja huomattavasti rauhallisemmalla tahdilla muutenkin, toki, sehän on osa plania ja fiksuakin kun tietää oman kuntonsa. Missään nimessä en väitä että hänellä olisi huono kunto vaan pikemminkin hämmästyttävän hyvä tommoseks tankiks mutta kyllä se silti Cainille jää IMO. Kouluaikojen paini lessulla on kovalla tasolla mutta Cain ei paljoa koulurekordissaan jää ja varsinkin hän on se kuka herroista viimeksi on paininut. Lessun painiurasta on jo aikaa vaikka pellepuolella touhuskin.

Mitä tulee Lesnarin arvostukseen, niin pakkohan sitä on jollain tasolla arvostaa, kun on mestari ja vieläpä puolustanutkin jo titteliään. Miksi en itse sitten kuitenkaan ole vieläkään vakuuttunut tuosta touhusta? Se johtuu enemmänkin siitä, että tämä kuvastaa edelleen sitä, että HW-divarin taso ei ole mikään hirveän kova jos noin yksipuolinen ottelija hallitsee sitä.

Toisin sanoen, olen melko varma, että jos vaikka viime olympialaisten hw-vapaapainin top-5 jannuista joku päättäisi tulla vapariin, niin todennäköisesti höykyttäisi Lesnaria kuin rukkasta n. parin kuukauden perus mma-harjoittelun jälkeen.
Tosiasiahan on se, että Lesnar ei juuri ole kovin kummoinen missään muussa kuin painissa...ja tuolta painipuolelta löytyy kuitenkin äijiä jotka kampeaisivat Lessun selälleen hyvinkin nopeasti. Lesnar ei kuitenkaan koskaan ole ollut mikään olympiatason painija. Olisi ehkä saattanut sellaiseksi tulla, mutta vaihtoi rahakkaampaan showpainiin.

Sama asia olisi, jos mestarina olisi kovanyrkkinen boksaaja, jolla on todella hyvä sprawl ja mattopuolustus, mutta omat vahvuudet puhtaasti kuitenkin nyrkkeilyssä....mitäs jos sieltä päättäisi tulla Klitschko näyttämään, että mma ottelijat on ihan kuraa...kävisi tyrmäämässä mestarin ja lähtisi takaisin nyrkkeilemään.

Pointtini on siis se, että jos sinulla on vain yksi vahvuus, mutta et ole siinä vahvuudessa kuitenkaan edes lähelle maailman huippuja, niin en voi täysin varauksetonta respektiä antaa.
Kova jätkä Lesnar on, mutta uskon, että ei pitkään mestarina keiku kuitenkaan.

Mitä tulee Lesnarin arvostukseen, niin pakkohan sitä on jollain tasolla arvostaa, kun on mestari ja vieläpä puolustanutkin jo titteliään. Miksi en itse sitten kuitenkaan ole vieläkään vakuuttunut tuosta touhusta? Se johtuu enemmänkin siitä, että tämä kuvastaa edelleen sitä, että HW-divarin taso ei ole mikään hirveän kova jos noin yksipuolinen ottelija hallitsee sitä.

Toisin sanoen, olen melko varma, että jos vaikka viime olympialaisten hw-vapaapainin top-5 jannuista joku päättäisi tulla vapariin, niin todennäköisesti höykyttäisi Lesnaria kuin rukkasta n. parin kuukauden perus mma-harjoittelun jälkeen.
Tosiasiahan on se, että Lesnar ei juuri ole kovin kummoinen missään muussa kuin painissa...ja tuolta painipuolelta löytyy kuitenkin äijiä jotka kampeaisivat Lessun selälleen hyvinkin nopeasti. Lesnar ei kuitenkaan koskaan ole ollut mikään olympiatason painija. Olisi ehkä saattanut sellaiseksi tulla, mutta vaihtoi rahakkaampaan showpainiin.

Sama asia olisi, jos mestarina olisi kovanyrkkinen boksaaja, jolla on todella hyvä sprawl ja mattopuolustus, mutta omat vahvuudet puhtaasti kuitenkin nyrkkeilyssä....mitäs jos sieltä päättäisi tulla Klitschko näyttämään, että mma ottelijat on ihan kuraa...kävisi tyrmäämässä mestarin ja lähtisi takaisin nyrkkeilemään.

Pointtini on siis se, että jos sinulla on vain yksi vahvuus, mutta et ole siinä vahvuudessa kuitenkaan edes lähelle maailman huippuja, niin en voi täysin varauksetonta respektiä antaa.
Kova jätkä Lesnar on, mutta uskon, että ei pitkään mestarina keiku kuitenkaan.

Pointti oli siis että jokaiselle löytyy kengittäjä? Se on varmaan kaikille ollut ihan selvä jo pidemmän aikaa, siihen hauskuus perustuukin kun katsellaan kenestä siihen on ja kuinka kauan mestarit hallitsevat. Voittamattomia mestareita ei UFCssä ole ainuttakaan kaikki ne on joskus hävinneet, sama ilmiö pätee yli mma maailman.

Suositut

Back
Ylös Bottom