Ufc 116 **spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Lesnar vs. Carwin ???

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Carwin

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Hyvin Finfighter asian kiteytti, hieno voitto Lesnarille, mutta kyllä on vain niin säälittävää katseltavaa sen pystyottelut. Uho loppui siihen paikkaan kun eka isku tuli perille. Ehkä se on jonkun mielestä hyvä ottelija, koska sen pää kestää mitä moukarointia tahansa. Sama Carwinilla, tosi kapea osaamisalue ja en olisi uskonut, että kaverilla on noin paska kunto. Carwinkin varmasti aina tulee olemaan kusessa kovia mattomiehiä vastaan, mikäli sinne joudutaan.

Vittu tää on uskomatonta et täällä on taas "ei lesnar vakuuttanut" jne :D aina siitä lesnarin vastustajasta löytyy sen matsin jälkeen jotain olennaista vikaa vaikka ennen matsia oltais hypetetty vaikka kuinka.. Ei siis mitään pois carwinilta, kova äijä ja ekassa erässä vei kyl aika hyvin. Mutta pitäs alkaa lesnarille löytyä jotain respectiä jo tässä vaiheessa eikä keksiä niitä selityksiä jälkeenpäin.

Kyllä lessun pitää hankkia kokemusta ja parantaa pystyotteluaan... Vähän on lessu hakoteillä jos muutaman matsin jälkeen kutsuu itseään ykköseksi. Täytyyhän sitä antaa rispektiä lessulle siitä hyvästä, että hänellä oli parempi kunto kuin karvisella. Fedor kyllä kurittaisi lössöä lessua tko:hon asti...

Pakko yksi kommentti sivustaseuranneena heittää..

Kaikki jotka tuota matsia puolueettomasti tarkastelee, huomaa että ottelu ratkesi Carwinin kunnon täydelliseen pettämiseen jo ensimmäisen erän lopussa. Lesnarilla oli lopulta helppo työ toisesta erästä lähtien viedä Carwin mattoon ja tehdä ratkaisunsa kun Carwin ei tehnyt minkäänlaista vastarintaa. Carwinin voikin niputtaa tämän esityksen perusteella samaan kastiin vaikka Rogersin kanssa. Lesnar ei missään nimessä ansaitsisi vielä näillä näytöillä sitä arvostusta mitä nyt nauttii, heikkouksia on jo nyt tiedossa liikaa eikä miestä ole vielä testattu kovinkaan monipuolisesti. Leuan kestävyys vaikuttaisi kuitenkin olevan ainakin hyvää tasoa.

mun mielestä Lesnar nyt ansaitsee crediittiä kun kesti tuon Carwinin myllyn ekassa erässä. Ja luulen, että Lesnar luottamus itseensä sai valtavan boostin, koska nousi vielä voittoon.

Nyt on maailmankirjat sekaisin kun ensin Crocop lopettaa kuristuksella, sitten Fedor kuristetaan ja sitten vielä Lesnar voittaa kuristuksella... Eihän tän näin pitäisi mennä...

Nyt on maailmankirjat sekaisin kun ensin Crocop lopettaa kuristuksella, sitten Fedor kuristetaan ja sitten vielä Lesnar voittaa kuristuksella... Eihän tän näin pitäisi mennä...

Eikös Fedor lukotettu? :)
Hitto et kävi harmittamaan, koska Carwin ei voittanut, mutta toisaalta ihan sama. Hirveen näkönen matsi, eikö nämä lihaskimput voisi laittaa preliminary matseihin, ei tarvis katsoa tällästä paskaa :D

Kaasutankin hupeneminen näytteli suurta roolia tässä ottelussa. Mainittakoon, että ei 1500m juoksun maailmanennätysmiestäkään kehtaa huonokuntoiseksi väittää, jos hän kykenee väsyttämään itsensä totaalisesti vajaaseen kolmeen ja puoleen minuuttiin. Kyse on puhtaasti säännöstelystä. Tämän päivän MMA:ssa eliittiottelijan tulisi osata haistella kaiken kamppailun tuoksinnan keskellä, että milloin käyttää konetta korkeaoktaanisella ja milloin putputtaa dieselillä.

Kun tappajanvainuinen Carwin huomasi aikansa koittavan hän todella rummutti sydämensä pohjalta nyrkkiä ja kyynärpäätä, sekä itse maalitauluun mutta valitettavan paljon myös suojaukseen. Lopetushakuinen ja agressiivinen ottelutyyli on valitettavan energiaavievää, kun kaiken riuhtomisen ohessa tulisi vielä kontrolloida äärimmäisen väkevää vastustajaa. Carwin löi "all in" GnP:n puolesta, tuorein voimin kun sitä jaksaa vielä muksia. Sinällään Coloradon miestä ei voi syyttää, koska mielestäni keskeytys ei ollut kaukana ja muutama puhtaampi osuma olisi voinut ratkaista ottelun.

karvinen löi kyllä kovaa mutta kaasuuntus aivan liian nopeasta, turhaan lähti hosumalla hakemaan lopetusta maassa uuvuttaen itsensä. lessu oli parempia.
lebenin ja sexyaman matsi oli aikas heikko, wandy ois piessy kyllä molemmat:rock:

Nyt kun on tullut pohdittua tuota matsia jokunen tovi, niin en mä kyllä antaisi kovinkaan suuria mahdollisuuksia Cainille Lesnaria vastaan, tosin kuntopuolihan kestää varmasti paremmin kuin hyvin.Pelkkää painimista siis mitä ilmeisemmin odotettavissa.
Onko mitään tietoa koska tuo Cain vs Lesnar mahtaa olla, joulukuun paikkeilla kenties ?

Vituttaa kyllä se Carwinin kulmamies joka ei voinut antaa sitä vesipulloa kun Carwin sitä pyysi. Ilman vettä ei tollasesta voi palautua millään ja siihenhän se matsi sitten kusi. Mikä siinä on et sitä juomapulloa ei voi heti antaa suoraan ottelijalle. Niin monta kertaa nähny saman ja vaihtus mulla kyllä kulmamiehet jos joskus omassa ottelussa kävis noin.

Kaasutankin hupeneminen näytteli suurta roolia tässä ottelussa. Mainittakoon, että ei 1500m juoksun maailmanennätysmiestäkään kehtaa huonokuntoiseksi väittää, jos hän kykenee väsyttämään itsensä totaalisesti vajaaseen kolmeen ja puoleen minuuttiin. Kyse on puhtaasti säännöstelystä. Tämän päivän MMA:ssa eliittiottelijan tulisi osata haistella kaiken kamppailun tuoksinnan keskellä, että milloin käyttää konetta korkeaoktaanisella ja milloin putputtaa dieselillä.

Kun tappajanvainuinen Carwin huomasi aikansa koittavan hän todella rummutti sydämensä pohjalta nyrkkiä ja kyynärpäätä, sekä itse maalitauluun mutta valitettavan paljon myös suojaukseen. Lopetushakuinen ja agressiivinen ottelutyyli on valitettavan energiaavievää, kun kaiken riuhtomisen ohessa tulisi vielä kontrolloida äärimmäisen väkevää vastustajaa. Carwin löi "all in" GnP:n puolesta, tuorein voimin kun sitä jaksaa vielä muksia. Sinällään Coloradon miestä ei voi syyttää, koska mielestäni keskeytys ei ollut kaukana ja muutama puhtaampi osuma olisi voinut ratkaista ottelun.

Paska vertaus. Ottelijan pitäisi pystyä vetämään "korkeaoktaanisella" huomattavasti pidempi aika kuin vain ensimmäinen erän...

Vituttaa kyllä se Carwinin kulmamies joka ei voinut antaa sitä vesipulloa kun Carwin sitä pyysi. Ilman vettä ei tollasesta voi palautua millään ja siihenhän se matsi sitten kusi. Mikä siinä on et sitä juomapulloa ei voi heti antaa suoraan ottelijalle. Niin monta kertaa nähny saman ja vaihtus mulla kyllä kulmamiehet jos joskus omassa ottelussa kävis noin.

Olen itse itselleni antanut kertoa ettei tuollaisessa ajassa voi tulla varsinaista nestehukkaa niin mitenkään, kunhan on ennen matsia muistanut juoda edes vähäsen. :)

Olen itse itselleni antanut kertoa ettei tuollaisessa ajassa voi tulla varsinaista nestehukkaa niin mitenkään, kunhan on ennen matsia muistanut juoda edes vähäsen. :)

Käy kokeilee. Kerran vedin 1.5 puolen tunnin vaparitreenit puolella desillä vettä. Heti kun pääsin ulos salilta oksensin lähimpään pensaaseen kun kroppa oli vain niin sekaisin. Samantehoiset treenit litran pullolla niin et vähän väliä sai juoda ja ei mitään ongelmaa. Se väite, ettei 5 minuutin täysrääkin jälkeinen veden juominen auttas mitään on täyttä soopaa.

Niin ja Fedoria ei lukotettu. Werdum käytti vain lukkoa siihen ettei fedor pysty vetämään kättä pois. Fedor itse haastattelussa sanoi, että kuristui triangeliin.

Eikös Fedor lukotettu? :)
Triangeli + käsilukko, mutta Fedor itse sanoi taputtaneensa nimenomaan triangeliin. Käsilukko lähinnä esti poispääsyn.

Muuten silloin kun Mir lukotti Lesnarin ekassa matsissa, eikös silloin kaikki WWE-miehet huutaneet kuinka Mir "huijasi" voiton otettuaan ennen sitä turpiin... Mites nyt Carwin-Lessu-matsissa kävikään, voittiko Carwin "oikeasti"? :D

Oli kyllä perkeleen hyvä matsi musta toi pääottelu! Kova pää lessulla, ihmettelen vaan miksei carwin vetäny kunnon itkupotkuraivareita et ois päässy tosta side schokesta pois makas vaan ja ootti et pääsee taputtaa...

Käy kokeilee. Kerran vedin 1.5 puolen tunnin vaparitreenit puolella desillä vettä. Heti kun pääsin ulos salilta oksensin lähimpään pensaaseen kun kroppa oli vain niin sekaisin. Samantehoiset treenit litran pullolla niin et vähän väliä sai juoda ja ei mitään ongelmaa. Se väite, ettei 5 minuutin täysrääkin jälkeinen veden juominen auttas mitään on täyttä soopaa.

Niin ja Fedoria ei lukotettu. Werdum käytti vain lukkoa siihen ettei fedor pysty vetämään kättä pois. Fedor itse haastattelussa sanoi, että kuristui triangeliin.

Ehtiikö vesi edes imeytiä niin nopeasti? Siis myönnän että en tiedä vaan arvailen, mutta luulisin ettei yhden erän jälkeen tapahtuvalla nesteytyksellä ole kuitenkaan niin paljoa merkitystä.
Okei, harmitti toi Fedor matsi niin paljon ettei pysty uudelleen katsomaan :)

Back
Ylös Bottom