Ufc 116 **spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Lesnar vs. Carwin ???

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Carwin

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Uusia puolia tuli esiin Lesnarista.
P.S. Älkää tuoko sitä Fedoria tähän mukaa. Vois näihin UFC keskusteluihin pistää täyskiellon koko nimen osalta.
Mainitsin Fedorin vain lähinnä esimerkkinä sellaisesta HW-ottelijasta, joka on oikeasti hyvä joka osa-alueella. Alemmissa painoluokissa näitä on useita, mutta HW:stä ei tullut muita mieleen. Tällaisia ottelijoita mielestäni pitäisi tuonne huipulle saada jos MMA:sta halutaan vakavasti otettavaa urheilua.
Strikeforce-keskusteluissa tuosta "Fedorin paskuudesta" ja UFC:n/Lesnarin/JDS:n hyvyydestä yritetään vääntää joka toisessa viestissä, joten en tosiaankaan halua tästäkin jotakin Fedor-Lesnar-väittelyä. Ei Fedor-nimen mainitseminen tai hänestä positiivisessa mielessä kirjoittaminen kuitenkaan aina tarkoita sitä, että kirjoittaja fanittaa Fedoria, vihaa UFC:tä ja haluaa trollata.

Viihdyttävä matsi, pakko myöntää:). Tällä kertaaä kokonaisuudessaan parempi voitti ja siitä propsit lessulle. Samaa mieltä kuitenkin ylläolevan kirjoittajan kanssa, sanokaa mitä sanotte mutta olis se Lesnar-Fedor matsi kyllä unelmamatsi. Ja tosiaan pointtini ei ole spekuloida voittajaa vaan pelkästään sitä, että matsista tulisi todennäköisesti upea. Carwinin kaasutankki oli kyllä hirveä pettymys. Kyllä sitä luulisi, että tuolla tasolla mestaruusmatsissa ottelija jaksaisi vääntää yli 5min...

Rehellisyyden nimissä on todettava Lesnarin ja Carwinin matsista, et jos touhu on tämän näköistä kun kaksi "uuden sukupolven" parasta vapaaottelijaa kohtaavat niin mä en ole vakuuttunut. Haluan nähdä seuraavan sukupolven, kiitos.

Nyt nähtiin että Lesnarin leuka kestää iskuja ja että se on matossa todella vaarallinen, kun pääsee päälle. Toisaalta kaikki näki viimeistään nyt, että miehen pysty ei ole lähellekään sitä tasoa kuin sen ehkä pitäisi olla tolla tasolla. Huomasi myös, että se ei ole tottunut ottamaan kovia iskuja vastaan ja vaistomainen reaktio sekä matossa että pystyssä oli juosta karkuun ja käpertyä palloksi. Carwinin pommit oli varmasti tietty kovia ja ratkaisu saattoi olla ihan järkevä, jos se oli menny niistä tokkuraan.

Mun mielestä toi ottelu osoitti et Lesnar on hyvin vaarallinen vastustaja kenelle tahansa raskaassa sarjassa, siitä yksinkertaisesta syystä että se on fyysisesti aivan järjettömän kova. Kestävyyskin tuntuisi olevan tähän asti nähdyn perusteella rautaa, etenkin kun ottaa huomioon millainen juggernautti se on. Pitäisin kuitenkin pienenä ihmeenä, jos Lesnar ei tule häviämään vyötään seuraavien 3 ottelun kuluessa. Kaverin paketti on yhtä tiivis kuin reikäjuusto. Voisin lyödä vaikka vetoa sen puolesta, et Cain tulee voittamaan Lesnarin. Lessun mahdollisuudet pystyssä näyttää huonoilta, kun vastaan astuu kaveri jolla on hyvät kädet, vahva leuka ja hyvä kestävyys. Tietty se vaatii myös sen, että kykenee pysäyttämään Lesnarin maahanvientiyritykset. Uskoisin että Cainilla on ne välineet, mitä homma vaatii, enkä usko että sillä olisi mitään suuria ongelmia pitää ottelua pystyssä lyhyenä ja kokeneena painijana, jolla on hyvät jalat.

Aivan pakko vielä avautua Lesnarin painista. Se on SURKEAA! Aivan sama mitä selostajat toitottaa, sillä ne kehuu joka ikisen ottelijan mattoa ja pystyä termeillä "second to none" tai "world class". Ymmärrän kyllä että se on ollu aiemmin kova luu painissa, mutta ehkä toi valtava lihasmassa ja pellepainissa mahdollisesti tulleet vammat on tehneet siitä "heikomman" (taito on varmasti tallella kun kuoris 30 kg lihasta pois). Jos Lesnarin painia aletaan kehua yhdeksi maailman parhaimmista niin sitten kuka tahansa joka taivuttaa selkää 90 astetta eteenpäin ja ryntää kädet pitkänä vastustajan jalkoihin on samaa tasoa. Lesnar vie kavereita tonttiin voimalla ja räjähtävyydellä. Sulavasta tekniikasta tai ketteryydesta en näe merkkiäkään. Joko mä olen enemmän pihalla kuin edes käsitän (hyvin mahdollista) tai sitten ihmisille voidaan syöttää mitä tahansa p*skaa totuutena, sillä ne ei vaivaudu ajattelemaan omilla aivoillaan :D

Olipas paskaa katsottavaa tuo matsi..Ei vittu mikä kaasutankki jätkillä..Ehän noilla riitä kunto yhteen kokonaiseen erään. Mietitään nyt vaikka olympiatason painijoita jotka jaksaa vääntää siellä matossa oikeasti koko ottelun. 2 maailman kovinta heavyweightiä. Joopa joo...

Ei taida minun kamppailutaitojani kuitenkaan koskea tämä tredi niin en näe järkeä edes vastata tuohon. Tuskin kuitenkaan itse olen Lesnarin tai Carwinin seuraava vastus.

Edit. Olen kyllä nähnyt paremmalla cardiolla varustettuja isoja miehiä urheilemassa monessakin lajissa.

aika monessa muussa matsissa olisi tuomari kyllä tullu väliin kun kaveri moukaroi monta kymmentä iskua ja toinen pitää kädet vain naaman edessä suojatakseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites ton Carwinin jatko kun se kuitenkin otti ja hävisi pellepainijalle? Niin kuin on hävinneet kaikki muutkin vastustajat lopulta...

Jos olisi hävinnyt Lesnarin paremmuuteen niin jatkohan olisi selvä, nythän se löi ittensä ulos matsissa jonka Mazzagatti tai Miragliotta olisivat keskeyttäneet jo ekassa...

aika monessa muussa matsissa olisi tuomari kyllä tullu väliin kun kaveri moukaroi monta kymmentä iskua ja toinen pitää kädet vain naaman edessä suojatakseen.

Täysin samaa mieltä. Eihän Lesnar tehnyt pariin minuuttiin mitään muuta kun huitoi avuttomana selältään ja söi nyrkkiä. Ehkä Dana on sanonut että ei saa keskeyttää jos Lesnar häviää, mielummin antaa kuolla häkkiin.

Ja edellisellä sivulla joku ehdotti, että jaettaisiin raskas sarja vielä kahtia. En missään nimessä kannata, raskas sarja on jo nyt kapea ja tässäkin matsissa kehässä oli ainakin raskaan sarjan top 10 ottelijoita. Mieti kun otetaan vielä tuosta sotkusta pois JDS ja Velasquez, kuka seuraavaksi Lesnarille UFC:stä? Ei juuri tule ketään mieleen.

Ja Lytlen subivoitto oli vitusti hienompi kun Lesnarin. Miten Lesnar ansaitsi tuosta sub of the night rahat?

Yhdyn tikkuukkoon :pano:. Eiköhän Lesnarin käsittömän surkea pysty tullut tuossa hyvin esitelty. Yksi lyönti kohti ja mies menee kyyryyn kädet ylös "pystysikiö"-puolustus ja peräännytään taaksepäin ja mennään itse maihin
En nyt ole mikään asiantuntija MMA:ssa, mutta sen tiedän, että Lesnar voitti. Mitä sen olis pitänyt tehdä? Sun mielestä jäädä vahvemman lyöjän eteen ottamaan lisää koppeja? Kuin tyhmää jengiä täällä on? Ei kai kukaan nyt ole niin vitun idiootti, että lähtee vastustajan parhainta asetta vastaan? Ihan sama kuin Lesnar heittäytyisi selälleen Ison Nogin kanssa. Kelatkaa nyt jumalauta vähän näitä juttujanne. Ihan samalla tavalla noi homopainijat vetää selälleen automaattisesti ja joskus saavat vastuksen mukaan kuten Fedorille kävi. Lesnarilla selkeesti on etu matossa Carwinia vastaan, mutta jotain toista vastaan voi olla pystyssä. Ja jos pystyssä tulee tunti turpaan, niin tyhmä se siihen jää seisomaan, pakoon vain ja koittaa saada mattoon.

Eiköhän tuota Lesnaria kritisoida sen vuoksi, että sen paketti ei ole kovinkaan monipuolinen(ainakaan vielä). Jos vertaa Lesnarin tekniikkavalikoimaa muihin p4p huippuihin, niin muilla on paketti todella hyvin kasassa(bj.penn, gsp, silva, shogun, jne). Lesnarilla on pahoja puutteita pystyssä ja jiujitsussa(ainakin guardissa). Mutta siis nuo puutteet ovat täysin normaalia tuolla kokemusmäärällä. Ei noita taitoja opita parissa vuodessa vaikka kuka olisi.

Se miksi en ainakaan itse usko Lesnarin pitävän vyötä pitkään on sen puute pystyosaamisessa. Noin huonoilla pystytaidoilla se on vain ajan kysymys, koska joku vetää sen viimeisen sinetin, johon Carwin ei nyt tänään pystynyt. Sitten kun ottaa vielä huomioon, että sieltä on tulossa kovan luokan pystyosaamista vastaan jatkossa, niin pystyn pitää parantua dramaattisesti, jotta edes seuraavat kaksi matsia voitetaan.

Näyttää muuten siltä, että jengin kommenteissa on selkeä trendi:

Hallitseva mestari EI KOSKAAN ole se paras, vaikka olisi voittanut 30 ottelua putkeen. Millähän ihmeen logiikalla ykkönen ei ole ykkönen, vaan kakkonen tai kolmonen on ykkönen ja sitten jos esim kakkonen pääsee mestariksi, niin se ei enää olekaan enää ykkönen, vaan joku toinen on paras???? Kertokaa mulle mikä mättää? Minkälainen mestari siellä pitäis olla, että se tyydyttäis suurinta osaa? Joku vitun risu, jolla on musta vyö kaikesta, joka bingosta. Mut sittenkin siinä bingossa olis arvannut yhden väärin 40 vuoden aikana, joten ei voi olla paras.

Näyttää nyt kuitenkin olevan aika hyvä recordi tällä nykyisellä. Couture, Mir, Carwin, neljäs oli joku hönö. Noista kaksi on kuitenkin mestareita.

Back
Ylös Bottom