Rehellisyyden nimissä on todettava Lesnarin ja Carwinin matsista, et jos touhu on tämän näköistä kun kaksi "uuden sukupolven" parasta vapaaottelijaa kohtaavat niin mä en ole vakuuttunut. Haluan nähdä seuraavan sukupolven, kiitos.
Nyt nähtiin että Lesnarin leuka kestää iskuja ja että se on matossa todella vaarallinen, kun pääsee päälle. Toisaalta kaikki näki viimeistään nyt, että miehen pysty ei ole lähellekään sitä tasoa kuin sen ehkä pitäisi olla tolla tasolla. Huomasi myös, että se ei ole tottunut ottamaan kovia iskuja vastaan ja vaistomainen reaktio sekä matossa että pystyssä oli juosta karkuun ja käpertyä palloksi. Carwinin pommit oli varmasti tietty kovia ja ratkaisu saattoi olla ihan järkevä, jos se oli menny niistä tokkuraan.
Mun mielestä toi ottelu osoitti et Lesnar on hyvin vaarallinen vastustaja kenelle tahansa raskaassa sarjassa, siitä yksinkertaisesta syystä että se on fyysisesti aivan järjettömän kova. Kestävyyskin tuntuisi olevan tähän asti nähdyn perusteella rautaa, etenkin kun ottaa huomioon millainen juggernautti se on. Pitäisin kuitenkin pienenä ihmeenä, jos Lesnar ei tule häviämään vyötään seuraavien 3 ottelun kuluessa. Kaverin paketti on yhtä tiivis kuin reikäjuusto. Voisin lyödä vaikka vetoa sen puolesta, et Cain tulee voittamaan Lesnarin. Lessun mahdollisuudet pystyssä näyttää huonoilta, kun vastaan astuu kaveri jolla on hyvät kädet, vahva leuka ja hyvä kestävyys. Tietty se vaatii myös sen, että kykenee pysäyttämään Lesnarin maahanvientiyritykset. Uskoisin että Cainilla on ne välineet, mitä homma vaatii, enkä usko että sillä olisi mitään suuria ongelmia pitää ottelua pystyssä lyhyenä ja kokeneena painijana, jolla on hyvät jalat.
Aivan pakko vielä avautua Lesnarin painista. Se on SURKEAA! Aivan sama mitä selostajat toitottaa, sillä ne kehuu joka ikisen ottelijan mattoa ja pystyä termeillä "second to none" tai "world class". Ymmärrän kyllä että se on ollu aiemmin kova luu painissa, mutta ehkä toi valtava lihasmassa ja pellepainissa mahdollisesti tulleet vammat on tehneet siitä "heikomman" (taito on varmasti tallella kun kuoris 30 kg lihasta pois). Jos Lesnarin painia aletaan kehua yhdeksi maailman parhaimmista niin sitten kuka tahansa joka taivuttaa selkää 90 astetta eteenpäin ja ryntää kädet pitkänä vastustajan jalkoihin on samaa tasoa. Lesnar vie kavereita tonttiin voimalla ja räjähtävyydellä. Sulavasta tekniikasta tai ketteryydesta en näe merkkiäkään. Joko mä olen enemmän pihalla kuin edes käsitän (hyvin mahdollista) tai sitten ihmisille voidaan syöttää mitä tahansa p*skaa totuutena, sillä ne ei vaivaudu ajattelemaan omilla aivoillaan :D