Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dos Santos ei kestä pätkääkään pystyssä Carwinin kanssa, se on vittu maailman tosi. Carwinin kanssa ei ole kukaan kestänyt pystyssä, se hakkasi itse Lesnarinkin maahan. Santos on semmoinen kynä, että Carwinin tartte ku litsari antaa ja nukkumatti tulee.
Dos Santos ei kestä pätkääkään pystyssä Carwinin kanssa, se on vittu maailman tosi. Carwinin kanssa ei ole kukaan kestänyt pystyssä, se hakkasi itse Lesnarinkin maahan. Santos on semmoinen kynä, että Carwinin tartte ku litsari antaa ja nukkumatti tulee.
Katso Carwin-Gonzaga ja katso JDS-Gonzaga..
Eihän tämä nyt mahtavan vakuuttava esitys Lesnarilta ollut. Ensimmäisessä erässä suurinpiirtein raiskattiin ja Carwin pysäytti ekassa kaikki maahanviennit. Kokemattomuuttaan hakkasi itsensä puhki Lesnarin käsiin, eikä jaksanut toisessa erässä enää toimia järkevästi.
Vakuuttavaa omasta mielestä ainakin, Lesnar todisti että pystyy nousemaan takaisin voittoon vaikka alussa tulisikin turpaan.
Ei kyl Lesnari vakuutanut. Hieno nousu mutta enemmänkin Carwinin kaasuntumisesta johtuva voitto. Carwin voittaisi uusinnan todella helposti