Max von Laue
Banned
Ei helvata mikä taktiikka tuolla Evansilla voittaa näitä otteluita. Ei kait siinä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvata mikä taktiikka tuolla Evansilla voittaa näitä otteluita. Ei kait siinä.
Pridessä Evans ois saanu keltasia kortteja ja menny palkkapussista 10% ja UFC:ssa sit saa pisteitä ja voiton. Kuitenki Rampage oli se joka teki enemmän vahinkoa, mut ei kai sil tappelussa oo välii. Kuhan kontrolloi eikä tee yhtään vahinkoa niin voittaa.
Missä välissä Rampage teki vahinkoa? Rashad löi päänsä itse Rampagen polveen, minkä jälkeen Rampage löi 6 kertaa ohi. Vai oliko tuossa muitakin tilanteita?Kuitenki Rampage oli se joka teki enemmän vahinkoa, mut ei kai sil tappelussa oo välii.
Nojailut olis ollut normaalisti tylsää katottavaa, ja varmaan itekkin olisin kritisoinut tätä matsia, mutta tähän oli syntynyt mulle semmonen jännite ja pulssi hakkas, niin noi matsien kohokohdat jäi päällimmäisenä mieleen kun eläyty niin hyvin mukana. Eipä siinä, Rashad otti tylsähkön ja helpohkon grindivoiton ja on matkalla titteliotteluun, kun näin jälkeenpäin ajattelee.
ps. Milloin me päästään noista vajaaälysistä "vitun paskahousun##kri"-kommentoijista eroon?
Jos tarkoitit mun postia tolla aiemmalla sivulla niin älähän lähde hätiköimään noiden vajakki kommenttien kanssa, matsia kun kattoo ja jos siinä sattuu olemaan munatonta toimintaa, niin herkästi saattaa kannattaessa tulla pieniä tunteenpurkauksia , en ehkä ole yhtä konservatiivinen ja hyväkäytöksinen kannattaja kuin sinä , mutta en käy henk koht sotaan toisen luonteen vuoksi. Jos minun pitäisi pidätellä kun kiehuu yli, niin voisit itsekkin pitää naamasi kiinni vajakki kommentointeinesi. Aika asiallinen olen kyllä muuten keskustellessani.
Missä helvetin tappelussa? Kyllä jokaisen kaupungin grillijonosta löytyy nyrkkitappeluita, jos niitä on ikävä. MMA onneksi luokitellaan urheiluksi.
Nyt on kyllä pakko ihmetellä mikä Nogin voitosta teki "lahjavoiton"? Ensimmäinen erä oli tasainen, mutta Nogi kuitenkin oli selvästi vahvempi pystyssä, Giljotiiniyritys + sweeppi. Muutaman hammerfistin joutui ottamaan kun haki halffista sweeppiä. Erä oli imo 10-9 brassille aika selkeästi. Toisesta erästä olisi voinut jopa 10-8 tappion antaa kun Brilzin giljotiini oli selvästi syvällä ja pystyssäkin horjutti nogin pasmat melko sekaisin. Kolmannesta erästä tuskin kukaan voi olla eri mieltä, aivan selvä 10-9 Nogille tämä. Toisen erän 10-8 tappiollakin ottelu olisi ollut tasan.
Siis kyllähän nuo Primetimen höpinät ovat ainakin sen verran totta, eli ei Evans ja Rampage kehän ulkopuolella mitään bestiksiä ole. Kun jutuista suodattaa ne "He's dead, I rip his head off" niin kylläpä aikalailla totta puheet ovat.Ei kai kukaan nyt tosissaan ota noita Primetime höpinöitä sun muuta? Niillä saadaan vain matsille hypeä ja näkyihän se miesten palkkapusseissakin.