UFC 112 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Odotan innolla Strikeforcea ja tuuletan kun tulee vitun paljon parempi tapahtuma mitä tää oli. Ekaa kertaa vitutti tosissaan ja viel 2 vyötä pelissä. Saa nähdä mitä Dana keksii.

Mikähän BJ:llä mahtoi olla, kun se oli noin vaisu ja mitäänsanomaton?
Polvi paketissa, liikkui huonommin kuin aikaisemmin ja oli löysemmässä tikissä kuin Sanchezia vastaan. Olisikohan siis ollut loukkaantunut ja/tai harjoitellut vähemmän motivaation puutteen takia?

Bate na minha cara playboy,”

Cade o jiu jitsu?”

Here’s how FightersOnly explained what the phrase means to the people of Brazil:

The stark class and economic divides in Brazil make for a wide gulf in status between the rich and poor. In Brazilian terms, a playboy is a hedonist rich kid, the product of a pampered upbringing who cares little for the poor and knows nothing of real life.

This type of social/personal insult is the equivalent of ‘Iron’ Mike Tyson saying "I'll fuck until you love me, bitch!"

Semmosta settiä :(

BJ:n terveiset löytyy miehen omalta saitilta. Niissä ei ollut mitään ihmeempää.

On kyllä niin kaikenkarvaista kommenttia jo tässä ketjussa, ettei ole paljoa enää lisättävää, mutta muutama asia silti pakko laittaa.

Mikä ihme siinä on, että se Silva oli niin järisyttävän tollo muka tässä matsissa? Siis ei epäurheilijamainen käytös ole suvaittavaa, mutta se oli tuomarin töppi kun ei lopettanut tuota heti alkuunsa. Itse olen sitä mieltä, että Maialla oli iso(mpi) arpa mukana ottelun kulussa, painopiste ei siis täysin Silvassa, kuten suurimman osan mielipide täällä on.
Silva otteli, mutta Maia sen sijaan ei yrittänyt sitten muutamaa kertaa enempää lopetusta. Hyvä esimerkki oli se kohta, jossa Silva seisoi täysin paikallaan suojauksetta ja odotti hyökkäystä, mutta Maia päätti olla lyömättä. Ei siis pienintäkään riskinottoa vaikka oli avoin paikka, vaikka alasvientiin. Hämylyönti ja siitä alasvientiyritys olisi voinut olla paikallaan, vaikka Silvalle tuttu vastaisku olisi voinut nasahtaa. Kun ei Silvaa haastaja haastanut, niin mikäs siinä sitten oli läiskiessä ja tanssahdellessa. Varmasti olisi tanssi loppunut jos olisi Maia käynyt kokoajan päälle kuin yleinen syyttäjä. Kai sitä voisi kuka tahansa pulliainen (siis ottelija) mennä ottelemaan mestaruudesta, ja tyytyä kokeilemaan haastamista vain sillä osa-alueella, millä itse on vahvin.

Mutta pääotteluakin enemmän ehkä jäi mieleen tuo MTV3 MAX:in selostus, ei Ilmenin, vaan sen toisen jannun osalta. Siis siinä vasta oli epäammattimainen selostaja. Joku jo mainitsikin tuon selostajan selittämän "meksikossa hakattaisiin parkkipaikalla", mutta sen lisäksi esimerkiksi se oli tarpeetonta, kun tämä sanoi Silvan kumartaessa ottelun päätyttyä: "Potkase sitä!" kehottaen siis Maiaa. Muutakin ihmekommenttia tuli, mutta ei nyt muistu mieleen. Joka tapauksessa piti kattoa uusiksi koko homma amerikkalaisilla selostuksilla.

Köyhä vs Rikas asetelma taisi olla a.silvan demianin välillä.

Aivan sama mutta ottelu ei näyttänyt urheilulta, toivottavasti anderson silva saa jonkun rangaistuksen.

Mutta pääotteluakin enemmän ehkä jäi mieleen tuo MTV3 MAX:in selostus, ei Ilmenin, vaan sen toisen jannun osalta. Siis siinä vasta oli epäammattimainen selostaja. Joku jo mainitsikin tuon selostajan selittämän "meksikossa hakattaisiin parkkipaikalla", mutta sen lisäksi esimerkiksi se oli tarpeetonta, kun tämä sanoi Silvan kumartaessa ottelun päätyttyä: "Potkase sitä!" kehottaen siis Maiaa. Muutakin ihmekommenttia tuli, mutta ei nyt muistu mieleen. Joka tapauksessa piti kattoa uusiksi koko homma amerikkalaisilla selostuksilla.

Jep. Kuten aikasemmin sanoinkin, kaveri mm. kertoi kuinka BJ Penn voitti GSP:n uusintaottelussa. Noita juttuja riitti, mutta eniten ärsytti kyllä se Silva matsin kommentointi. Todella epäammattimaista.

Varmaan tottumiskysymys, mutta mieluummin katsoisin alkuperäis selostuksilla. Goldie on ärsyttävä, mutta Roganilla on kuitenkin paljon sisäpiirin tietoa ja mun mielestä se on ihan hyvä selostaja. Välillä vähän puolueellinen tosin.

Olipa taas näytöstä Silvalta ei enää huvittanut lyödä pilalle piestyä naamaa.
Voi tuota liikettä mitä Silva pitää ja miten tekee on jotain utopistisen näköistä settiä.

Frankieeeee minkä teit sen mitä moni ei odottanut (en itsekään) sait jotain actionia aikaan UFC:n LW sarjassa nyt tosin rematch varmaan kysytty.
Mahtava ylläri sillä Silvan tappio olisi ollut raskaampi.
Jees eventti! :)

Polvi paketissa, liikkui huonommin kuin aikaisemmin ja oli löysemmässä tikissä kuin Sanchezia vastaan. Olisikohan siis ollut loukkaantunut ja/tai harjoitellut vähemmän motivaation puutteen takia?

Sillä on ollut polvi paketissa ennenkin, vaikka se ei ole ollut paskana, esim lyoto matsis. Mä nyt luulen, että ei vaan ollut treenimotivaatiota. Camppi oli taas kotinurkilla, eikä californiassa, niinkuin kahdessa viime matsissa.
Muutenkin vähän ihmettelen tota pennin strategiaa.. Tiedän että se menee just scrap mentaliteetillä, mutta voisi silloin tällöin koittaa maahanvientiä, koska on top positiossa parhaimmillaan. Samalla se myös antaisi vastustajille enemmän mietittävää, kun tarvii pelätä mattoon joutumista.

Jokatapauksessa, ei käy kateeksi Bj:n seuraavaa vastustajaa, kuokkaan tulee ja kovaa. Aina häviön jälkeen BJ on ollut murhaava..

Ärsytti myös tämä Rajalin, miksei voitu näyttää alkuperäisellä selostuksella eka lähetys kun uusinta tuli eilen jo, olisivat siihen änkeneet suomiselostuksen! Parashan olisi kun digiboksista saisi itse määrittää kielen mutta ilmeisesti liian vaativaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nz0e3n.jpg

Ekaa kertaa 7 vuoteen minä luin lehteä vapaaottelutapahtuman pääottelun aikana. On muuten ihan hyvä tuo uusi Fightsport.

Mä taas jonotin puhelimessa terveyskeskukseen ja yritin varata lääkäriaikaa...kertoo paljon eventin tasosta,yleensä tulee vietettyä toi aika sohvan reunalla pulssi 200:ssa...

Tai juoksemaan pakoon puolivaloilla. Ihan miten sen haluaa ilmaista.

No ei se kyllä keneltäkää pakoon varsinaisesti juossu, kyl viimeset 3 erää meni leikkiessä mut kahen ekan erän aikana kyl näki et toi Silva on kyl niin lahjakas ja hyvä..

Ja ei se Maia sen aktiivisempi ollu vasta ku ihan viime minuuteilla, syy minkä takia Silvan passiivisuutta mussutetaan on se että kaikki olettaa että se tyrmää helpon näkösestä parin minsan aikana...

Jossakin Silva muistaakseni lupaili tehdä tässä ottelussa "Statementin". Mielestäni oli kyllä paskin statement ikinä!

Jos mies haluaa olla p4p-kuningas, niin kyllä siihen vaaditaan sillon näyttöjä. Olihan pari ekaa erää ihan suvereeneja, mutta kun matsin kattoo pari kertaa uudestaan, niin suurin osa siitä alkuperäisestä Silvan ylivoimasta onkin sitä keikailua ja pelleilyä. Sillä se ainakin osittain sai kahdessa ekassa erässä Maian näyttämään niin huonolta. Pari vikaa erää oli todellakin karkuunjuoksemista ja fightmetricin mukaan voisi kuvitella iskujen menneen melko tasan tai jopa Maian eduksi. Millainen p4p-kuningas, jonka ottelu perustuu "ylivoimaiseen" pystyotteluun ei saa tehtyä mitään damagea parissa vikassa erässä vaan tuomarikin joutuu huomauttamaan miestä pakoilusta? Totta on, että Silva ottelun selvästi kuitenkin voitti. On totta, että Maian olisi pitänyt saada itse ottelu mattoon tai oteltua paremmin ensimmäisten kolmen erän aikana. Mutta, että Silva olisi p4p-kuningas ja teki tässä statementtinsä? Mun silmissä arvostus Silvan taitoja kohtaan laski rajusti ja lisäksi mies teki itsestään täydellisen pellen! Jos suuttuu jostain pienestä pre-match spider-vitsistä, niin kyllä mua hävettää Silvan puolesta toi lapsellisuus ja paska selittely.

Edgarille kaikki propsit. Sain ite matsin 3-2 Pennille iskujen perusteella, mutta mielettömän hienoa, että Edgarin aktiivisuus palkittiin. Loistava säksättäjä tämä pikkujätkä. Toivottavasti LW-sarja saa nyt oikein kunnolla lisää säpinää! Mielenkiinnolla odotan tulevia matchuppeja.

Munoz - Grove oli loistava ja vauhdikas matsi. Grove käsittely nätisti ekassa erässä Munozia pystyssä ja matossa, mutta Munoz näytti vähän sydäntä ja jako kyllä aika kipeen näköstä gnp:tä toisessa erässä. Ansaitut Fight of the night-rahat kummallekin.

Hughes - Gracie matsi oli ihan kohtalaisen odotettu floppi mun mielestä. Tuntu, että Hughes leikki Renzon kanssa melkein koko ottelun ja lopussa sitten näytti olevansa selkeästi ottelun voittaja. Renzo kaasutteli niin pahasti, että eläkkeelle joutaa. Hughesin kunto jäi mun mielestä vähän arvotukseks, kun tuntui, että aloitti ottelemisen vasta parin viimeisen minuutin aikana.

Hughes - Gracie matsi oli ihan kohtalaisen odotettu floppi mun mielestä. Tuntu, että Hughes leikki Renzon kanssa melkein koko ottelun ja lopussa sitten näytti olevansa selkeästi ottelun voittaja. Renzo kaasutteli niin pahasti, että eläkkeelle joutaa. Hughesin kunto jäi mun mielestä vähän arvotukseks, kun tuntui, että aloitti ottelemisen vasta parin viimeisen minuutin aikana.
Itse ihmettelin eniten Hughesin "oho, osu aika kovaa joten taidan perääntyä ja vielä auttaa ylös" -meininki. Renzo tosiaan eläkkeelle ja äkkiä.

Anderson Silva ei ole pitkään aikaan otellut top contenderejä vastaan. Mies alkaa olla vähän kuin Tito Ortiz 2000-luvun alussa, eli pyrkii valitsemaan itselleen sopivia vastustajia. Hyvä esimerkki tästä on viime kesä, jolloin äijä käytännössä kieltäytyi ottelemasta Hendoa vastaan kyseenalaisin perustein. Sama ilmiö oli havaittavissa pari kk sitten, kun vastustajaksi haluttiin Vitor. Silvan onneksi Vitor loukkaantui, ja näin jälleen kerran Silva sai itselleen sopivan vastustajan. Silvan viimeiset 5 vastustajaa: Maia, Griffin, Leites, Cote ja Irvin. GSP:n sanoin: I`m not impressed. Toivotaan, että seuraavaksi Vitor pääsee todistamaan sanani todeksi. Tosin sen matsin jälkeistä Jeesus on nro 1- saarnaa ei meikäläinen jää kuuntelemaan :)

Mielenkiintoinen UFC. Jäi monta aihetta spekuloitavaksi, kuten:
- Pääsisikö Renzo pystyottelullaan murtautumaan ulos märästä paperipussista?
- Oliko vihaisen Dana Whiten pulssi korkeampi kuin kaikkien kotisohvalla koomaavien katsojien yhteensä?
- Miten monta kymmentä UFC:tä pitää mennä taaksepäin, että löytyy yhtä huono eventti?

Mielenkiintoinen UFC. Jäi monta aihetta spekuloitavaksi, kuten:
- Pääsisikö Renzo pystyottelullaan murtautumaan ulos märästä paperipussista?
- Oliko vihaisen Dana Whiten pulssi korkeampi kuin kaikkien kotisohvalla koomaavien katsojien yhteensä?
- Miten monta kymmentä UFC:tä pitää mennä taaksepäin, että löytyy yhtä huono eventti?

Itse asiassa mun mielestä voidaan mennä UFC97:ään. Silva - Leites on modernin UFC ehdottomasti surkein main eventti. Siksi mä sanon näin, koska en oo nähnyt tätä Tito Ortizin ja Vladimir Matyushenkon matsia, on kuulemma rankattu ihan helvetin huonoksi. Alkuaikojen kahinoista voisi melkeinpä sanoa, että... no Royce Gracie vs Dan Severn (oiskohan eventti ollut UFC V). Silloinhan matsin kulku meni muistaakseni niin, että Royce piti Severniä guardissaan sen about puoli tuntia ennen kuin onnistui saamaan luovutuksen. Eikä muuten se Gracien ja Shamrockin super fightkaan ollut mistään kotoisin :D Tai Shamrockin ja Dan Severnin puoli tuntia kestänyt vääntö.

Olin pettynyt, aika pitkät kolme tuntia onneksi kaukosäätimessä on pikakelaus. Silva on naurettava. Penn ja Edgarin ottelu tylsää katsottavaa ei tuosta taso pääottelujen osalta voi paljoa laskea.

Suositut

Back
Ylös Bottom