Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Polvi paketissa, liikkui huonommin kuin aikaisemmin ja oli löysemmässä tikissä kuin Sanchezia vastaan. Olisikohan siis ollut loukkaantunut ja/tai harjoitellut vähemmän motivaation puutteen takia?Mikähän BJ:llä mahtoi olla, kun se oli noin vaisu ja mitäänsanomaton?
Ilmeisesti mielestäsi kyseessä on show, eikä niinkään urheilu?
Mutta pääotteluakin enemmän ehkä jäi mieleen tuo MTV3 MAX:in selostus, ei Ilmenin, vaan sen toisen jannun osalta. Siis siinä vasta oli epäammattimainen selostaja. Joku jo mainitsikin tuon selostajan selittämän "meksikossa hakattaisiin parkkipaikalla", mutta sen lisäksi esimerkiksi se oli tarpeetonta, kun tämä sanoi Silvan kumartaessa ottelun päätyttyä: "Potkase sitä!" kehottaen siis Maiaa. Muutakin ihmekommenttia tuli, mutta ei nyt muistu mieleen. Joka tapauksessa piti kattoa uusiksi koko homma amerikkalaisilla selostuksilla.
Polvi paketissa, liikkui huonommin kuin aikaisemmin ja oli löysemmässä tikissä kuin Sanchezia vastaan. Olisikohan siis ollut loukkaantunut ja/tai harjoitellut vähemmän motivaation puutteen takia?
Mutta pääotteluakin enemmän ehkä jäi mieleen tuo MTV3 MAX:in selostus, ei Ilmenin, vaan sen toisen jannun osalta. Siis siinä vasta oli epäammattimainen selostaja. Joku jo mainitsikin tuon selostajan selittämän "meksikossa hakattaisiin parkkipaikalla", mutta sen lisäksi esimerkiksi se oli tarpeetonta, kun tämä sanoi Silvan kumartaessa ottelun päätyttyä: "Potkase sitä!" kehottaen siis Maiaa. Muutakin ihmekommenttia tuli, mutta ei nyt muistu mieleen. Joka tapauksessa piti kattoa uusiksi koko homma amerikkalaisilla selostuksilla.
Ekaa kertaa 7 vuoteen minä luin lehteä vapaaottelutapahtuman pääottelun aikana. On muuten ihan hyvä tuo uusi Fightsport.
Tai juoksemaan pakoon puolivaloilla. Ihan miten sen haluaa ilmaista.
Itse ihmettelin eniten Hughesin "oho, osu aika kovaa joten taidan perääntyä ja vielä auttaa ylös" -meininki. Renzo tosiaan eläkkeelle ja äkkiä.Hughes - Gracie matsi oli ihan kohtalaisen odotettu floppi mun mielestä. Tuntu, että Hughes leikki Renzon kanssa melkein koko ottelun ja lopussa sitten näytti olevansa selkeästi ottelun voittaja. Renzo kaasutteli niin pahasti, että eläkkeelle joutaa. Hughesin kunto jäi mun mielestä vähän arvotukseks, kun tuntui, että aloitti ottelemisen vasta parin viimeisen minuutin aikana.
Mielenkiintoinen UFC. Jäi monta aihetta spekuloitavaksi, kuten:
- Pääsisikö Renzo pystyottelullaan murtautumaan ulos märästä paperipussista?
- Oliko vihaisen Dana Whiten pulssi korkeampi kuin kaikkien kotisohvalla koomaavien katsojien yhteensä?
- Miten monta kymmentä UFC:tä pitää mennä taaksepäin, että löytyy yhtä huono eventti?