UFC 112 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mm5pus.gif

Maia dissasi Silvaa, joten Silva päätti sulkea Maian suun tanssimalla ja juoksemalla ympäri kehää viisi erää? Olen itsekin sitä mieltä, että se on häviävän osapuolen tehtävä luoda toimintaa viimeisissä erissä, mutta milläs teet mitään, kun toinen juoksee ympäri kehää. Ja Silvan kaltaista pystyottelijaa vastaan ei kuitenkaan ihan heti tule mieleen alkaa heilumaan Do or Die -mentaliteetilla. Thales Leites -matsissa ymmärsin vielä Silvan kannan hyvin, mutta tämä jätti kyllä pahan maun suuhun. Muhammed Ali -tyylinen suunpieksentä toimii, jos kaveri tietää mitä tekee. "Lyö minua naamaan rikas poika" on sieltä huonoimmasta päästä :D

Uskon, että Silva noudatti gameplaniaan hyvin pitkälle. Gameplanihan oli täysin sama kuin Thales Leitesiä vastaan. Ja luultavasti tulee olemaan sama muitakin taitavia mattokamppailijoita vastaan. Nähdäkseni Silva yritti löytää aukot jolloin Maialla ei olisi mahdollisuutta viedä maihin. Jos Silva olisi rynninyt päälle heitellen miljoona iskua olisi se myös antanut Maialle ison mahdollisuuden viedä ottelu maihin. Sama Leitesiä vastaan. Joten tuo "Silva olisi voinut lopettaa matsin milloin vain" olisi myös tuonut suuren riskin maahanviennille. Varman päälle Silva tuon veti.

Vaikka gameplani olisi mitä on niin epäurheilijamaiset käytökset voisi kyllä silti jättää pukuhuoneeseen. Ei kuulu tuonne.

Nyt kun itse maksoin sen 45taalaa, haluaisin nähdä muutakin kuin 3 erää että kaveri juoksee karkuun. Muutenkaan tuo kehässä kanveesin hakkaaminen ja huutaminen ei nyt ole todellakaan perinteisiä kamppailulajeja kunnioittavaa käytöstä, voisin väittää 10 vuoden kokemuksella lajeja harrastaneena. Huomaa kyllä että sä et tiedä Welluxx martial artseista yhtään mitään. Niihin kun liittyy paljon muutakin kuin voittaminen.

Ilmeisesti mielestäsi kyseessä on show, eikä niinkään urheilu?

Nyt jokainen joka dissasi GSP:n viime matsia vois vähän miettiä mitä on sanonut.. GSP:ltä ja Fedorilta ei ikinä tulisi tälläisia matseja mitä Penn ja Silva tässä esitti. Toivon, että Silvaan hakataan nöyryys takaisin seuraavassa matsissa. Penni sarjaa ylemmäs ja vastaan Alves tai Fitch. Maialle pointsit siitä et yritti loppuun asti ja edgarille myös siitä et kovassa paikassa hoiti hommansa vaikka ei hirveän viihdyttävää ollutkaan.

Penniltä kyllä ryöstettiin aika rumasti titteli. Kieltämättä oli aika hajalla matsin jälkeen, mutta osui selkeästi enemmän ja kovemmin. Kuka se tuomari oli joka antoi matsin 50-45 Edgarille? Faijansa?

Silva ja Maia oli sellainen ottelu mitä pahimmissa kuvitelmissa pystyi kelailemaan. Ongelmat alkoivat jo siinä vaiheessa kun selvästi huonommalle Maialle annettiin titteliottelu, ja Silva sitten omalla sekopäisyydellään ja asenteillaan onnistui tekemään ottelusta yhden surkeimmista ikinä.

Oli muuten ensimmäinen main event jonka katsomisen lopetin kesken. Ei vaan jaksanut, nukkuminen houkutteli enemmän. Neljänteen erään taisin katsoa sitä tanssahtelua.

Seuraavaksi sitten Silvalle vastaan kaveri jota vastaan ei voi pelleillä. Jos työntää leuan tyrkylle jotain Vitoria vastaan, herää sitten pukuhuoneesta... Sonnenkin varmasti pistäisi kunnolla hanttiin ja ottaisi sen vyön jos Silvaa ei nappaisi.

Nyt jokainen joka dissasi GSP:n viime matsia vois vähän miettiä mitä on sanonut.. GSP:ltä ja Fedorilta ei ikinä tulisi tälläisia matseja mitä Penn ja Silva tässä esitti. Toivon, että Silvaan hakataan nöyryys takaisin seuraavassa matsissa. Penni sarjaa ylemmäs ja vastaan Alves tai Fitch. Maialle pointsit siitä et yritti loppuun asti ja edgarille myös siitä et kovassa paikassa hoiti hommansa vaikka ei hirveän viihdyttävää ollutkaan.

Mitäköhän sä oikein höpötät?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikea uskoa että edes Belfort tuo mitään vastusta Silvalle. Toivottavasti olen väärässä ja Spider sais kunnolla turpaansa.

Edit. Jaa olisko voitot LHW luokasta tullut sen takia niin helpolla että Silvalla ei ole siellä hävittävänä lähellekään niin paljon ku omassa painoluokassa, ei niin varman päälle tarvi ottaa vaan voi ottaa jopa pieniä riskejä.

Ilmeisesti mielestäsi kyseessä on show, eikä niinkään urheilu?

Jos mä menen katsomaan jääkiekkoa, ja suosikkini voittaa susipaskalla pelillä, enkö saa olla tyytymätön??? Varsinkin tuo käytös sapettaa

P.s eiköhän tuo Silvan tapaus ole kohdaltani loppuun käsitelty. Tuntuu eräillä ihmisillä tuo puolijumalan arvostelu nostavan tunteita pintaan..

Muistelisin että kun Silvoilla oli keskenää kiistaa, niin Maia tais sekottua siihen kuvioon jotenkin mukaan puolustamalla Wandya?

Molemmat kuitenki brasseja ja varmasti ollu jotain kahnauksia jo pitkän aikaa, vitustako niistä ottaa selvää et mitä kukaki on sanonu kenelle...

Eiköhän molempien käyttäytymiseen joku syy oo, turha spekuloida kerta ei tiedetä

Silvan hanskoja ei oltu teipattu tuossa ottelussa. Sherdogissa epäillään SALALIITTOA!

sen verran mitä löytänyt, niin Silva otti itseensä siitä että Maia sano vievänsä käden kotiin jos pystyy ja vähintäänkin kuristavansa ennen matsia, sen lisäksi Silvaa vituttaa Maian asenne kun tämä on valkoista rikasta väestöä Brasiliassa, oli matsin aikana huudellut jotain rikkaasta valkoisesta pojasta ja playboysta.. ja että näytä nyt se sun bjj ylivoimasi. lähinnä Silvan sanojen mukaan juuri toi prefight disrespect oli se homma. Mun mielestä aika heppoista nut noilla on eri kulttuuri joten vaikeaa muutenkin ymmärtää.
Tohon GSP ja Fedor vertaukseen sen verran etten usko miehillä olevan varaa pelleillä vastustajan kanssa tällä tavalla, itse en näistä temppuilusta juurikaan välitä, mutta ei voi kuin ihmetellä miten ero voi olla noin iso että mies voi mennä leikkimään tonne puolivaloilla.

sen verran mitä löytänyt, niin Silva otti itseensä siitä että Maia sano vievänsä käden kotiin jos pystyy ja vähintäänkin kuristavansa ennen matsia, sen lisäksi Silvaa vituttaa Maian asenne kun tämä on valkoista rikasta väestöä Brasiliassa, oli matsin aikana huudellut jotain rikkaasta valkoisesta pojasta ja playboysta.. ja että näytä nyt se sun bjj ylivoimasi. lähinnä Silvan sanojen mukaan juuri toi prefight disrespect oli se homma. Mun mielestä aika heppoista nut noilla on eri kulttuuri joten vaikeaa muutenkin ymmärtää.
Tohon GSP ja Fedor vertaukseen sen verran etten usko miehillä olevan varaa pelleillä vastustajan kanssa tällä tavalla, itse en näistä temppuilusta juurikaan välitä, mutta ei voi kuin ihmetellä miten ero voi olla noin iso että mies voi mennä leikkimään tonne puolivaloilla.

Tai juoksemaan pakoon puolivaloilla. Ihan miten sen haluaa ilmaista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom