Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun itse maksoin sen 45taalaa, haluaisin nähdä muutakin kuin 3 erää että kaveri juoksee karkuun. Muutenkaan tuo kehässä kanveesin hakkaaminen ja huutaminen ei nyt ole todellakaan perinteisiä kamppailulajeja kunnioittavaa käytöstä, voisin väittää 10 vuoden kokemuksella lajeja harrastaneena. Huomaa kyllä että sä et tiedä Welluxx martial artseista yhtään mitään. Niihin kun liittyy paljon muutakin kuin voittaminen.
Nyt jokainen joka dissasi GSP:n viime matsia vois vähän miettiä mitä on sanonut.. GSP:ltä ja Fedorilta ei ikinä tulisi tälläisia matseja mitä Penn ja Silva tässä esitti. Toivon, että Silvaan hakataan nöyryys takaisin seuraavassa matsissa. Penni sarjaa ylemmäs ja vastaan Alves tai Fitch. Maialle pointsit siitä et yritti loppuun asti ja edgarille myös siitä et kovassa paikassa hoiti hommansa vaikka ei hirveän viihdyttävää ollutkaan.
Ilmeisesti mielestäsi kyseessä on show, eikä niinkään urheilu?
Mitäköhän sä oikein höpötät?
Silvahan sai heti Leben matsin jälkeen tittelimatsin. 1-0 recordi ufc:ssä tällöin
sen verran mitä löytänyt, niin Silva otti itseensä siitä että Maia sano vievänsä käden kotiin jos pystyy ja vähintäänkin kuristavansa ennen matsia, sen lisäksi Silvaa vituttaa Maian asenne kun tämä on valkoista rikasta väestöä Brasiliassa, oli matsin aikana huudellut jotain rikkaasta valkoisesta pojasta ja playboysta.. ja että näytä nyt se sun bjj ylivoimasi. lähinnä Silvan sanojen mukaan juuri toi prefight disrespect oli se homma. Mun mielestä aika heppoista nut noilla on eri kulttuuri joten vaikeaa muutenkin ymmärtää.
Tohon GSP ja Fedor vertaukseen sen verran etten usko miehillä olevan varaa pelleillä vastustajan kanssa tällä tavalla, itse en näistä temppuilusta juurikaan välitä, mutta ei voi kuin ihmetellä miten ero voi olla noin iso että mies voi mennä leikkimään tonne puolivaloilla.