Sä oot taas myöhässä ja on vielä samalla sivulla ;)
Ei pahalla pitkä jussi, mutta sun linkistä puuttui kuvaus. Itse ainakin tartuin tuohon jälkimmäiseen juuri tuosta syystä .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä oot taas myöhässä ja on vielä samalla sivulla ;)
Ei pahalla pitkä jussi, mutta sun linkistä puuttui kuvaus. Itse ainakin tartuin tuohon jälkimmäiseen juuri tuosta syystä .
Samaa mieltä. Tykkään Marquartin otteista, mutta Maia on jäätävän kova, kun saa miehestä kiinni ja mattoon.Jos Soszynski Veran voittaa niin eikös mies ala olemaan pikkuhiljaa lähellä jo isoa ottelua (en tarkoita titteli ottelua)
Marquart - Maia on kyllä aivan hillittömän kutkuttava ottelupari. Kummallekkaan ei toisaalta toivoisi tappiota.
Varsinkin jos ja kun se on Demian
SAY WHAT? Kenestä Silvasta sä nyt oikein puhut? Thiago on hävinnyt yhden ottelun uransa aikana ja senkin ei enempää tai vähempää kuin Machidaa vastaan. Ja se oli aikamoinen pommi minkä Lyoto tiputti Silvan leukaan! Siitä olisi kenellä tahansa sammunut valot. Thiago yksi UFC:n aggressiivisimmista ottelijoista ja todella kova GnP. 13 matsista 10 t(ko), 2 submission ja 1 decision ja vain 4 matsia mennyt yli ensimmäisen erän.
Väitän, että Thiago raiskaa Jardinen ensimmäisessä erässä tajuttomaksi.
Irvin satutti Silvaa, Dwarl satutti Silvaa joka kaasutti jo ekassa erässä, Houston satutti silvaa, Mendez veti Silvan ihan sekaisin ja Lyoto tiputti Silvan joku kymmenen kertaa.
Jardine on todistanut kykynsä ja en nyt jaksa uskoa että hänet raiskataan ekassa erässä, luultavammin menee toistepäin mutta oon mielelläni väärässä.
Minusta yksi tärkeä pointti on, että Jardine on ollut imo vaikeuksissa aina agressiivisten pystyottelijoiden kanssa, kuten Houstonin ja Wandyn.
Ain't happening. Pappa grindaa nii perkeleesti häkkiä vasten ja ottaa UD:n.... Our strategy is stay away from the fence.”
Hyvät puinnit. :D
Kattelin tuossa justiin papan matsia about 10v. sitten, mutta enää en oikeasti jaksa uskoa Coutureen vaikka onkin eräs lajin paras puolesta puhuja ym.
Ikä painaa samoin kun Nogilla, mutta uskon brassin korjaavan potin elleivät tosiaan nojaa häkkiä vasten koko matsia.
Paljon ne Couturea pelaavat kun unibet kerroin oli 1,55 ja Nog 2,3. Kiva nähdä kuitenkin pappa kähinöissä mukana taas. :hyvä:
Itse veikkaisin tuon Nogin iän kyllä lähemmäksi Randyn ikää, kuin 33vuotta. Ei olisi lainkaan mahdotonta, että mies olisi aikanaan karannut rajan yli Amerikan maalle ja henkilötiedot siinä samassa kokeneet pienen muutoksen.