Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ne vaihdot tulee voimaan vasta seuraavalla kierroksella. Ei ole väliä vaikka vaihtaisin nyt kaikki eilen pelanneet tänään pelaaviin. Ei onnistu semmooonen. ihan vaan tiedoksi tulevaisuutta varten
No kyllä vitussa lähtee. Oon tehny yhden vaihdon lampard-->xavi
ja nyt jos teen seuraavan vaihdon lukee hevosen kokosin kirjaimin että menetän -2 pojoa vaihdosta. Jos muuta väittää niin sitten on bugi sun kohdalla, mutta aivan varmasti normaalisti jokaisesta vaihdosta lähtee -2. paitsi ekasta.
No kyllä vitussa lähtee. Oon tehny yhden vaihdon lampard-->xavi
ja nyt jos teen seuraavan vaihdon lukee hevosen kokosin kirjaimin että menetän -2 pojoa vaihdosta. Jos muuta väittää niin sitten on bugi sun kohdalla, mutta aivan varmasti normaalisti jokaisesta vaihdosta lähtee -2. paitsi ekasta.
aika hurjaa, sähän voitat tän nyt sit mennen tullen :D voit vaihtaa jatkuvasti kun muut saa vaihtaa yhden pelaajan per kierros.
aivan. mut mun mielestä wildcardin voi käyttää vain kerran, esim vaihtaa koko joukkueen, mut oot tehny vaihtoja kokoaika?